Näinä tasa-arvon kulta aikoina oletko antanut kotonasi päätös ja hallintavallan kokonaan vaimollesi tai tyttöystävällesi !
Antaako kumpanisi ymmärtää että perheessänne vallitsee tasa-arvo, mutta tekee kuitenkin kaikki suuret päätökset itse! Ja valitseeko kumppanisi esimerkiksi ,sinusta välittämättä koska on suotavaa rakastella. Kuka perheessänne elämää johtaa, vai onko jo saavutettu loistava tasa-arvon aika! Onko valta menetetty kokonaan naisille?
PS. Hallitaanko meitä pimpillä ?
Oletko Mies vai Hiiri?
6
313
Vastaukset
- Mee kotiis hiiri
Meillä asioista päätetään yhdessä. Eli tasa-arvoisesti. Sinusta saa sellaisen kuvan, että päätös ja hallintavalta tulisi olla vain miehellä... Mikä lie Mikki-Hiiri oletkaan!
- Tottakai valllan
kuuluu olla miehellä. Se on luonnonlaki
- döpää
Tottakai valllan kirjoitti:
kuuluu olla miehellä. Se on luonnonlaki
Paskat trollit mielipiteet on luonnonlaki...
- 10 + 9
Meillä on se ongelma, että minä (mies) olen tasa-arvoisen, tasapuolisen suhteen kannalla, kun taas vaimo haluaisi jämäkämpää, miehekkäämpää ja ritarillisempaa puolisoa.
Suuri syy, miksi hän ei halua seksiä minun kanssani. - Leijona
Tulkintasi seksittömyyteen täysin oikea!
Miten vaimosi antaa ymmärtää, että olet liian lepsu saadaksesi seksielämän toimimaan?- 10 + 9
En ole liian lepsu. Emme vain sovi seksuaalisesti toisillemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että351737- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584