Joskus meikäläistä on sellaiseksikin kutsuttu. Uskaltaakohan sellaisen näköisenä mennä treffeille...?
Vitsi vitsinä. Mutta oikeasti kärsin jonkinasteisesta aknesta, eikä voiteet ole auttaneet ainakaan kovin lyhyellä ajalla, vaikka jatkuvasti apteekista reseptillä saatua tököttiä levitän joka ilta naamaan.
Treffiprofiiliin laitoin tottakai mahdollisimman edustavan kuvan, jossa finnejä ei juurikaan erota, vaikka en ole niitä siinä kuvassa peittänyt millään. Mutta livenä niitä näkyy olevan aivan selvästi. Kelpaan omasta mielestäni kyllä.
Kysymys kuuluukin, että kelpaanko muille sen näköisenä, vaikka muuten voisin näyttää ok:lta? Onko aknesta paljonkin haittaa parisuhdemarkkinoilla?
Kraatterinaama
Ryppyjä rakkaudessa?
1
110
Vastaukset
- akne70
Olen 42-vuotias nainen ja minulla on ollut akne 14-vuotiaasta lähtien ja edelleen kärsin aknesta. Miehiä ei ainakaan näytä haittaavan että naama on täynnä kraattereita ja välillä aika isoja näppyjäkin. Selkäni oli myös nuorempana todella näppyinen mutta eipä sekään haitannut ketään muuta kuin minua itseäni. Luulen että sellaiset ihmiset joita huono iho haittaa eivät edes yritä lähestyä aknesta kärsivää vaan kontakteja tulee sellaisilta ihmisiltä joille ihon kunto ei ole tärkein asia ihmisessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751370
- 233836
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591