Hei! olen todella kiinnostunut ottamaan hammaskorun, mutta pari kysymystä joihin en ole löytänyt vastausta! Eli asun pikkupaikkakunnalla, eikä mitään tietoa missä sen voisin laittaa. Laittaako ihan hammaslääkärissä jos soittaa?? Jääkö jälkeä ku koru lähtee/ottaa pois? Onko kultainen hyvä väri keltaisiin hampaisiin? Voiko hampaita valkaista samaan aikaan kun koru on kiinni? Kertokaa kaikkea tietoa mitä tiedätte! Olen todella kiitollinen kaikista vastauksista
Vastaukset 1
- ...
Mun pienellä paikkakunnalla normaalihammaslääkäri ei laittanut hammaskoruja, joten menin yksityiselle. Kannattaa varmistaa oman kunnan hammaslääkäriltä laittavatko. En tiiä vielä jääkö jälkeä, mulla on ollu hammaskoru nyt 9 tai10 vuotta eikä oo irronnu kertaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991217
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku91850Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31774- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466