Satuin tuossa äsken vaan näkemään ikkunasta miehen, joka oli räjähtäneen ja yksinäisen näköinen ja ulkoilutti geneeristä miesrotua eli amstaffia. Kaveripiirissä ei ole ketään yksinäistä miestä, jolla olisi koira.
Kuinka monella sinkkumiehellä koira?
6
170
Vastaukset
Onhan esimerkiksi Viheraholla koira.
Minulla ei ole. Ottaisin itse asiassa ihan mielelläni koiran, mutta en tiedä miten ahkerasti jaksaisin yksin huolehtia siitä, ja toisekseen se rajoittaisi muutenkin jo rajoittunutta seuraelämääni.- täysin nolla
Mulla ei ole. Jos olis koira niin sitä tarttis hoitaa paljon ja sit ei vois lähtee vaikka matkoille ja en tunne ketään ketä ottais koiran siksi aikaa. Ei koiraa voi pitkäksi aikaa jättää yksin kuitenkaan. se rajoittaisi mun omaa elämää liian paljon joten en ottais mitään lemmikkiä.
Kyllähän koiran kanssa on mukava kävellä ulkona... itte oon parikyt vuotta ainaki lenkittäny koiraa (3 koiraa mahtuu tohon aikaan), ei ole oma mutta huolehdin siittä kummiskin ajoittain useastikin. Metsällä koira on erinomainen apu, joskaan en itse metsästä. Tosin joskus oon ollu mettällä itekin mut en enää nykyisin... koska on mukava kaivaa hirvikärpäsiä aina vaatteista ja ihosta sen reissun jälkeen sekä ei muuten vaan enää kiinnosta.
Mut joo voisin laittaa koiran itsellekin, jos vaan mahdollisuus olisi. Mut nykytilanteessa en koiraa voi ottaa... mikäli olis omakotitalo niin siihen vois tehä tarhan pihalle ja pitää koiraa, mut se ei näillä näkymin oo mahollista ainakaan taloudellisesti.- jlhjn
Mulla on koira, viime vuonna syntynyt js ihan omaksi seuraksi otettu. Ekat muutama kk oli tosi rasittavia, sen jälkeen on alettu ymmärtää toisiamme. Saan onneksi hoitoon jos on menoa eli harvoin. Tuo tuo ihmiskontakteja, joka päivä ainakin joku sana tulee vaihdettua muiden koirallisten kansss, vaikkei nimeltä tuntisi.
- Houndog
Oma perhe, auto, talo ja koira.
Eiköhän nuo kaikki kuulu (kliseistään huolimatta) valtaosan toivelistaan yhä.
Ja mitä "koira" koiralla tekisikään? Nuolisi toistensa palleja? - Sinkkumiehellä EI
ole koiraa. Jos näen miehen taluttavan koiraa, teen automaattisen johtopäätöksen siitä, että ko. mies on varattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1674949Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621565- 121519
Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211411Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91153Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.951037Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit40967Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249298925- 151824
Hinduille tiedoksi
USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu279747