Kuinka saada kaverit takaisin?

Anonymous:D

Kesällä minulla oli vielä kavereita, ja elämä oli mukavaa. Johtuen siitä että olen tietokoneaddiktoitunut ja vihaan talvea, sen aikana sosiaalinen elämäni kuihtui, ja nyt kaverit ovat kadonneet.

Eivät kuitenkaan täysin, minulla on vielä hyvä ystävä ja mukavia kavereita, mutta jostain syystä he eivät oikeastaan halua hengata kanssani? Ehkä kerran parissa viikossa pääsen olemaan heidän kanssaan, mutta sitten taas päivän päästä "ei jakseta" tai "en nyt kun oon jonkun toisen kanssa". Sitten viikon parin päästä pääsen ystävän kautta hengaamaan ja niin edespäin.

Apua? Olen 16v poika, ja nyt kun kesä taas on tuloillaan haluan lähteä ulos talosta enemmän.

41

6477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätkäsafasöj

      lol, nab. 16:D vitun sikiö. jos haluat lähteä ulos talosta niin sittenhän sinä tulet lähtemään ulos talosta, jossei sinua ole sinne lukittu.
      taidat pikemminkin pelätä sitä ettet haluakaan lähteä ulos.

      ps. ei kaikkien kanssa hengaus ole aikansa väärtiä

      • Anonyymi

        Toi oli aika epäkohteliasti sanottu.


    • Oosdsdssds

      Minulla ei ole enää kavereita. Tuntuu että elämä on pilalla. Yksi kaveerini vaihtoi 2 pv:ssä bff:ää.. Ja toisen kanssa ttuli tosi paha riita... Nyt se jolla on toinen bff. niin ei voi niiku ''koskaa'' olla mun kaa :( Paskaaaa..

      • Anonyymi

        Sama juttu:(


    • otapa selvä

      Ei tarvi mitään riitaakaan tulla kun lähtevät. Kaipa suuttuvat muuten vain tai sitten olen tylsää seuraa.

    • yksinäinen susi

      Mulla ei oo enää ystäviä.... mä haluun kuolla. mun entinen bff halus musta niiiin paljon eroon että iha vitsaili muuttavansa pois. sain tietää vitsistä vasta 3 viikkoa tapahtuman jälkeen... ei oo enää yhtää kavereita..... oon 12v tyttö

      • Anonyymi

        Mulla sama😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama😔

        Täällä sama


    • yks vaa

      Mun kaverit ei enää välitä musta... Mä oon kuulemma liian "ällö". Ne sanoo kaikille että älkää olko ton kaa ku se on niiin tyhmä!? Mitä ihmettä mun pitäis tehä? mun neljä entistä bff:ää on alkanu olla vaa nelistään, ja mä oon aina yksin. onhan mulla pari kaverii, jotka välittää, mut niillä on koko ajan vaa muuta menoo... tuntuu, et koko maailma kääntyy mua vastaan:( HELP ME!!!

    • Apuaa

      Mun "bff" sano kerran ku yks tyyppi kysy et kuka on sen bff nii se sano että ei sil oo bffii...kesällä mulla oli 2 bffää mut sit toinen kaikkosi kolmantena pyöränä veks ja nyt sil on toinen bff. No kesällä meillä oli sairaasti riitoja koska se "kaikkoaja" oli just se kolmas pyörä joten sit aloin olee vaan tän toisen kaa. Tuun kateelliseks ku nään kaikkoajan ja mun "bff" :n kahestaan ja tää on kyk yhtä *askaa. Nyt tälläkin hetkellä ne on kahestaan. Mitä voisin tehä et tää *itun elämä paranis?

    • Dkodkn

      Auttakaa mua ennen mulla oli ihan paras bff joku 5 viikko sit ja sit se alko olla yhden toisen kaverin kaa ja mulle tuli paha mieli ne rupes kiusaa mua oli joka päivä koulun jälkee toistensa kaa ja puhu musta selän takana sit mä sanoin sille mun kamulle et en enää oo sun bff sit 1 viikon päästä huomasin että sillä mun vanhalla bff ja sillä toisel tytöl oli bff korut mä sain tosi pahan mielen ja nyt haluisin sen bff takasin niillä kamuil oli nyt maanantaina ja tiistaina se bff koru ja tänää on siis tiistai yritin laittaa mun vanhalle bff viestiä että mä haluun sut takas tiiän et oon ollu huono bff ja voin muuttua en voi elää ilman sua .kaveri vastas aha oot pilannu mun elämän ja nyt mul on parempi bff en oo riidelly sen kaa toisinku sun kaa "ja olen itkenyt koulussa kesken tunnin ja välkillä siitä ja ne koko aja tulee sanoo mulle ja haukkuu mua hyi en hiihdä sun kaa me hiihetää kahestaa ja sit mun piti hiihtää ihan yksin . Ja en enää ikinä saa mun bff takas

    • Maailmannapa

      Lähetä ystävällinen viesti<3

    • Ysävyystärkeintä

      Mulla oli hyvä ystävä, jonka kanssa meni välit poikki. Välit meni poikki kun sain kuulla hänen olleen hiukan väkivaltainen serkkuani kohtaan. Niinpä mä laitoin hälle viestin, jossa sanoin, että "anti olla viimeinen kerta kun teet pahaa mun serkulle." Hän tietysti otti nokkiinsa tästä ja sanoi et "ei tarvii puuttuu aina kaikkeen" Miten asian vois korjata???

    • Yksinäinenanonyymi

      Oma bff on vaan hylännyt. Se ei voi koskaan olla mun kaa. Sanoo et se muka haluis olla mun kaa mut aina kun kysyn häntä niin hän vastaa ei. Hän on löytänyt toisen bff:n. Hänen synttärinsä hän muistaa ja ylistää sitä kuinka hän leikkasi hiukset ja kuinka nätit ne on. Kun mä kesällä leikkasin ni hän vastas vaan ”ok”. Eikä muistanut eilisä synttäreitäni :(. Oon aika loukkaantunut :(. Sanois vaan suoraan ettei halu nähä mua ettei tarvis olla tälläsen ahdistuksen vallassa. Ja tänne tulin tästä asiasta märisemään älkää pliis ruvetko dissaamaan D:.

    • Anonyymi

      Mä ja mun ex bff oltiin niinku erottamattomia mut sitte mä meen tyhmä laittaa sen kuvan meijän yhteiselle kaverille ku se pyys ja sit se veti välit ja en tiiä mikä vika muassa on ku menetän kaikki mun kaverit😭ja sit sen bff oliki meijän luokan yks toinen tyttö joka on esim haukkunu mua läskiks huoraks ja näin oon sen kaa kuitenki viel kaveri mut se mun entinen bff siis en pysty elää ilman sitä nii joo...

    • Anonyymi

      Auttakaa!!!
      Tustustuin n.vuos sitte mukavaan ihmiseen ja meistä tuli erottomat mut sit mun hyvä kaveri kutsui mun bff niille yötä.Sanoin sille että mua pelottaa että sinusta ja siitä tulee yökylässä läheisemmät kun meistä ja niin kävi oon yrittänyt kehua ja pyydellä anteeks mut sit se ain tiuskii takas.Mitä tehä😞

    • Anonyymi

      Mulla ei oo kavereita

      • Anonyymi

        Mul oli yks kaveri mut sitku kerroin vahingossa sen iän yhdelle tyypille nii meni välit poikki😭 ja nyt entiiä saanko sitä enää takas


    • Anonyymi

      tuskin kukaa enää lukee näit mutta. oltiin oltu mun kahen kaverin kanssa ihan parhaat kaverit, sanotaanko että toinen on liisa ja toinen pirjo. liisan kanssa oltiin tunnettu jo noin 8v ja pirjon kaa noin 4-5v. no sitte ku pirjo tuli meidän luokalle niin siitä ja liisasta tuli parhaita kavereita. joku vuosi meni ja jotenni eksyin niitten porukkaan mukaan ja meistä tuli erottamattomat. vietettii kolmestaan paljon aikaa ja tuli tehtyä tyhmiäki juttuja. sit alko yläaste ja pirjo vaihto koulua. ja mä ja liisa jouduttiin eri luokille. sitten käytii yläastetta noin puolivuotta ja ollaan sillontällön nähty kolmestaa. ollaan kuitenki pidetty snäpissä yhteyttä, snäpättiinki paljon ja juteltii. sit pirjo saikin poikaystävän ja aikaa kului ja niin liisakin. nykyään ne jättää snäpit avatulle ja niitä ei enää kiinnosta. ennen ne kuunteli jos menin vaik kertoo et mikä harmittaa mut nykyää vastauksena on "ok mut siis matti on nii ihana ku se kehuu ja kaikkee". idk sinne meni neki frendit. oon atm hyvin yksinäinen ja tuntuu ettei mul oo enää ketää ympäril

    • Anonyymi

      Mä oon ollu nyt pari viikkoo aika kipee niin oon ollu paljo pois koulusta. Sillä aikaa sitte mun "paraskaveri" on alkanu olla tosi paljon yhen toisen tytön kaa. Aina jos mä kysyn että voiko se olla se vastaa suunnilleen näin: mä oon huomenna pirjon kaa, mutta voin olla varmaan ylihuomenna. (sen nimi ei oikeesti oo pirjo xd) Mut ei se sitte yllätys yllätys voikkaan olla. ja sitte perjantaina mä kysyin siltä taas et voiko se olla ja se sano et menee sen kaverin synttäreille mutta sit mä näin sen ig kuvassa et se on sen "pirjon" luona yökylässä. Siis oikeeeeesti !!! mua ärsyttääää!!!! ei se kyl ikinä oo ollu hirveen luotettava mut mulla ei oo hirveesti muita kavereita...

    • Anonyymi

      Moi, mulla oli 1-3/4lk asti iha tosi hyvä bff, sit se hiipuu jonkun toisen luokse pikku hiljaa, meinaan tolla sitä että se alko olee sellasen toisen tyypin kaa ja siis ne on ennenki joskus pv kodis ollu parhaist kavereit sit ne erkaantu ja sit mä olin sen kaa bff 1-3vuotta sitte aloin olee koneel enkä päässy kauheesti ulos sit siit meni joku 2kk ja kysyin sitä ulos. Ei päässy eikä päässy eikä päässy. Se oli salaa sen toisenkaa bff eikä kertonu mulle sit se selvis ja ne vaa oli käsikädes ja teki yhes bff tt ja oli niiku yks simpukkA. Sit kuiteski koitin ottaa sitä mun bff takas ja kysyy ulos nii se sano et se ei pääse ja sit ku kysyin ku olin kerranki niil et miks sillo et päässy ulos? Nii se sen besu vastas et se on ollu munkaa ja mua suretti niin paljon ja en oo päässy yli siit mun bff ja kaikki mitä ollaa koettu jne... sit kaikki vaa tapahtu.😭 oisko jollain keinoi miten päästä helposti yli?😣

      • Anonyymi

        Mulla on melkein sama


    • Anonyymi

      Ennen kesää mulla oli vielä bff mut sit kesän jälkeen ne yhet teki whatsappissa ryhmän ja se alko olee nitten kaa. nyt mulla ei oo enää bff

    • Anonyymi

      Aina voi etsiä uusia ystäviä, ja jos vanhat ovat sinulle välinpitämättömiä/ ilkeitä, ei sinun tarvitse välittää. Jos kerran olet tietokoneaddikktoitunut, mikset edes menisi etsimään nettikaveria, tai kirjeystävää?

    • Anonyymi

      Mää oon yksinäinen ja minua syrjitään

    • Anonyymi

      Mä menetin kaikki kaverit. Mun bff tykkäs musta tosi paljon ja muut kaverit mutta nyt kaikki ei haluu olla mun kanssa haluun tappaa itteni

    • Anonyymi

      Minä olin sosiaalinen kaveri aikanaan ja tulin kaikkien kanssa hyvin toimeen !

      Nyt viimeisen 3v aikana olen jättäytynyt pois monen kaverin elämästä ainakin sellasten joihin en luota yhtään( raha pilannut suhteet,säilytin pimeää rahaa tuttavieni luona ja kas kummaa kun pyysin takasin niin oli lainailtu ja muisteltiin väärin summia , yks kaverin tyttöystävä pyysi anteeksi muut ottivat itseensä jolloin totesin vaan kuinka ohkainen on lapsuuden ystävyys ,toki minussa on vikani esim suorapuheisuus yms mutta en kuitenkaan ota ilman lupaa mitään toiselta ,näitä siis 3 ja muutama tuttuvuus jäänyt vaan kyllästymisen takia pois , liiallinen mielistely ällöttää ! Naispuoleista ystävääni kaipaan vaikka hän otti ilman lupaa minun lääkkeitä niin se sattui henkisesti paljon kun oli tärkeä ihastukseni nämä muut on katkeroituneita elämäänsä ,sen totean vasn ettei luottaa voi mihinkään ! Ugh

    • Anonyymi

      Olen nainen, minulla on mies-
      ystävä ja mieshenkilö ihan kaveripohjalta vaan... mutta tämä kaveri omaa hiukan oudon tavan... hän pitää vain omaa musiikkimakua oikeana ja mitä minä esitän kuultavaksi, niin se on hänen mielestään "outo musiikkimaku"... muuten hyvä kaveri...

    • Anonyymi

      Mulle kävi tänään näin että oltuani kauan ystävä ystävälleni, hän kutsui minut käymään luonaan, menin, söimme ja kävimme lähibistrossa drinkillä,,, ok keskustelu meni adtrologisn puolelle, hän inhoaa aihetta... tuli riitaa ha sanoin lähteväni, siihen hän että joulujuttuun ei ole sitten tulemista... uskon tämän dnkä vastaa hänelle vaikka mikä olisi...

    • Anonyymi

      >> Johtuen siitä että olen tietokoneaddiktoitunut ja vihaan talvea, sen aikana sosiaalinen elämäni kuihtui <<

      Tietokoneasian tajuan, että se voi viedä mennessään, mutta mitä ihmeen tekemistä talvella on sen kanssa, että sosiaalinen elämä kuishtui??? Aika harva sitä ulkona talven viettää, kun on koditkin keksitty.

    • Anonyymi

      Mä tutustuin yhteen mun kaveriin viime pääsiäisenä me oltiin koko kesä erottamattomat bestikset ja kun koulu alko oltiin vieläkin sitten yks toinen meidän luokkalainen tule meidän mukaan jo oltiin kolmen kopla ei siinä mitään mutta sitten ne vaan hylkäsi mut siitä ja on vaan kahestaan meillä on watshapissa semmonen ryhmä johon lähetetään kivoja tiktokkeja jota on tehty ja mua vaan harmittaa kattoa kun ne tekee koko ajan kahestaan niitä ja joskus niitä katsoessa jopa itken ku oon kysyn voisko ne ottaa mut takas vastaus on "ok" ha ei sit kuitenkaan ota tuntuu tosi yksinäiseltä muilla kavereilla on bff ja mä oon meiän luokan ainut kellä ei oo bff meitä on muutenkin 9 eli pariton määrä joka myös kun on pari tehtäviä joudun pojan pariksi koska kukaan ei halua mua niiden kolmen ryhmäläiseksi ne myös kun sen mun entisen bff jaa jouduin samaan kolmen ryhmään jossa oli sen uus bff myös ja halusin tehä siitä työstä hienon kun me käytiin ruojailus siinä välis niin ne oli. Sotkenut sen ihan rumaksi ja vaan nauroi ja sano muille että mä tein sen nyt oon vaan kaverit on luokan outo tyyppi ja ainoat kaverit on luokan nuorempia

      • Anonyymi

        Kolmen koplat ei toimi parisuhteissa eikä ystävyysuhteissa. Ennemmin taikka myöhemmin tulee epätasapaino.


    • Anonyymi

      Sinä voisit mennä ulos enemmän. Älä vaan pelaa ja makaa. Aina pitää tehä jotain. Se oisi sulla tarpeeksi. Jos on lihava liiku enemmän!

    • Anonyymi

      Älä nyt hanki lisää kavereita tulee kiva mieli.kysy kavereilta että eikö ne voisi olla sinun kanssa enemmän. Tai että eihän kolmen kopla toimi ikinä.
      sama mullakin

    • Anonyymi

      Kolmen kopla ei TOD toimi. Oon ollu Nelosen ny kokonaan vaan Kahen tyypin Kaa. No se toinen alkaa olla vähä ärsyttävä ja jättäydyin seurasta yhdellä välkällä. Kaveri josta oikeesti tykkään kysy et miks ja sen takan seiso se ärsyttävä tyyppi. En halunnu kertoo et en pitänyt siitä ärsyttävästi tyypistä joten lähin vaa pois. Nyt se vihottelee mulle siitä. Yritin jotenkin sopia ja se meni ihan hyvin. Mut kun kysyin et onkaan kaikki ok. Se sane et se ei tiiä. Tuntuu kauheeta. Miten saan sen takas??

    • Anonyymi

      Mul ei silleen riitaa ole tullut mutta tämmönen juttu on minun parhaalla kaverilla en nyt sanoisis bff mut sanotaan sitä vaikka E ksi eli kun mähän olen ainakin mun mielest se on mun paras kaveri MUTTA sillä Ellä on bestis ja se nyt on vaik L se L on ihan ok mutta se ei vaan pidä musta se määräilee sitä sen parasta bff eli E ja kun olin sen kansaa tänään kaupassa sen E niin sit kuvasin siit videoan ja lähetin tilaan sitten se laittoi tämän emojin minulle 🙄 sit laitoin takaks sit se laitto mitä sit laitoin tän taas🙄(halusin ärsyttää sitä) sit se yhtäkkiä laittoi viha emojin ja se sanoi arvaa mitä… susta ja E:stä ei tuu ikinä bff ja sit se lähetti viestin se sanoi mulle tolleen sit olin no en todellakaan usko ja se E sanoi että mä en ole ikinä sanomu tolleen ja se sanoi että korkeintaan se on sanonut mä oon sun bff aina vaan jos sä haluut ja se L on kiusaanut jo mua kaksi vuotta mitä teen tälle ja jos minä olen se järki se alkaa kertomaan jotain muuta ja kun yritän selvittää hän alkaaa väittämään vastaan ja sanoo aina sä oot ärsyttävä enkä uskalla kertoa vanhemmille mitä teen???

    • Anonyymi

      Joo ehdottakaa tosta jotain mulle mun elämä on mennyt rikki

    • Anonyymi

      Minulla oli paras kaveri ja sillä parhaalla kaverilla oli myös toinen bestis ja tänään se sanoi minulle en halua olla sun besu enään ja en tiedä miksi ja nyt olen yksin koko elämäni

    • Anonyymi

      Toi on kaikilla nuorilla. Ihan normaalia. Älä tee siitä liian isoa numeroa päähäsi. Tai anna toisten tehdä. Jopa aikuiset miehet tekee tota. Relaa. Ota pieniä askeleita. Mutta rakenna elämällesi tukeva pohja. Rahallisesti. FAKTA TIETO

    • Anonyymi

      Mulla on samoja ongelmia mutta mun kuulemma kaveri puhuu musta paska somessa jokaseen watchapp tilan kun itse tekee niin sama tämä yksi tyyppi laittaa viestiä*ei ketään kiinnosta*Sitten hän haukkuu mua peli onneks koska pelaa 1h päivä ja hän kutsuu mua lellityks vaikka mun perheellä on hädin tuskin varaa ruokaan ps oon 10v

    • Anonyymi

      Anteeksi mun kirjoitus virheet ne tulee Google korjaajalta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe