Mitä mieltä tämän tyylisistä kampauksista?

Tykkäättekö miehet?

25

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+3

      Tykkään tuosta toisen linkin kuvasta, jossa Uma Thurman. Rikotut rajat ovat huomattavasti paremman näköiset kuin viivasuorat ja symmetriset linjat, jotka ovat yleensä vähemmän kauniita. Muut kampaukset ovat joko liian lyhyitä tai sitten näyttää kypärältä kuten Nicole Richien kampaus.

    • HenKkkaaava

      Jos se sopii naamaan ja tyyliin niin tykätään. Noihin naamoihin lienee kaikki malit sopivia?

    • kysy kampaajalta

      Tuota, en ole mies, leikkaukset on hyviä, mutta mehän ei tiedetä sopiiko ne sinulle. Nuo eivät sovi esim. pyöreä kasvoiselle, leventää entisestään.

      • ap

        En kampausta ole tässä itselle etsimässä, enkä sillä mielellä kysy miesten mielipiteitä. Kiinnosti lähinnä siksi, kun tuo polkkatukka on klassinen kampaus, ja useat naiset tykkää siitä, ja mielestäni se sopiikin monille naisille paremmin kuin pitkät hiukset. Miehet taas yleensä tykkää pitkistä hiuksista ja lyhyet on ehdoton ei. Aattelin sitten vaan ihan kiinnostuksen vuoksi kysyä, että mitä ovat mieltä tästä klassisesta, melko lyhyestä mutta kuitenkin naisellisesta leikkauksesta, kun kaikki "kananperseet" ja tosi lyhyet on hirveitä.


      • miten niin
        ap kirjoitti:

        En kampausta ole tässä itselle etsimässä, enkä sillä mielellä kysy miesten mielipiteitä. Kiinnosti lähinnä siksi, kun tuo polkkatukka on klassinen kampaus, ja useat naiset tykkää siitä, ja mielestäni se sopiikin monille naisille paremmin kuin pitkät hiukset. Miehet taas yleensä tykkää pitkistä hiuksista ja lyhyet on ehdoton ei. Aattelin sitten vaan ihan kiinnostuksen vuoksi kysyä, että mitä ovat mieltä tästä klassisesta, melko lyhyestä mutta kuitenkin naisellisesta leikkauksesta, kun kaikki "kananperseet" ja tosi lyhyet on hirveitä.

        Ai jaa. Minulla on nyt puolipitkät hiukset, yleensä ollut aina lyhyet ja mies haluaisi minun leikkaavan lyhyet hiukset itse en taas halua. Minulle sopii kuulemma paremmin lyhyet, oli jos silloin kun tavattiin.


      • ap
        miten niin kirjoitti:

        Ai jaa. Minulla on nyt puolipitkät hiukset, yleensä ollut aina lyhyet ja mies haluaisi minun leikkaavan lyhyet hiukset itse en taas halua. Minulle sopii kuulemma paremmin lyhyet, oli jos silloin kun tavattiin.

        Sanoin YLEENSÄ miehet tykkää pitkistä hiuksista, en väittänyt kaikkien tykkäävän. Tietysti on paljon niitäkin miehiä, jotka tykkää lyhyistä, tai hiuksilla ei ole suurtakaan merkitystä. Kuitenkin tätäkin palstaa lukiessa korostuu se, että suurin osa miehistä pitää pitkistä hiuksista.


      • että silleen
        ap kirjoitti:

        Sanoin YLEENSÄ miehet tykkää pitkistä hiuksista, en väittänyt kaikkien tykkäävän. Tietysti on paljon niitäkin miehiä, jotka tykkää lyhyistä, tai hiuksilla ei ole suurtakaan merkitystä. Kuitenkin tätäkin palstaa lukiessa korostuu se, että suurin osa miehistä pitää pitkistä hiuksista.

        No joo. Tänne taitaa kirjoitella ne peräkammarin pojat, joilla ei edes ole kokemusta naisista, ja naiset joita ns. livenä näkee on sukulaisia.


      • ap
        että silleen kirjoitti:

        No joo. Tänne taitaa kirjoitella ne peräkammarin pojat, joilla ei edes ole kokemusta naisista, ja naiset joita ns. livenä näkee on sukulaisia.

        Itse olen lyhythiuksinen, koska mielestäni minulle sopii paremmin lyhyet hiukset, ja kun leikkautin tukkani lyhyeksi, sain tutuilta miehiltä kommenttia että eivät pitäneet ratkaisustani. Nämä on ihan tavallisia miehiä, joilla naisiakin on, ja osa naimisissa, ja uskon että uskalsivat kertoa rehellisen mielipiteensä minulle, kun olen ystävä enkä puoliso. Puolisolle tuskin olisivat uskaltaneet sanoa ihan suoraan, ettei tule paha mieli. Minua ei muitten mielipiteet kiinnosta, vaan jos tykkään jostain ja se minulle sopii, niin silloin otan just sen, enkä muuta vaikkei se suurinta osaa miellyttäiskään. Se on ihan totta, että suurin osa miehistä pitää pitkistä hiuksista, mitä tuota kieltämään tai peräkammarin pojaksi haukkumaan. Itse naisena ajattelen että hiusten pitää olla sellaiset, jotka sopii kasvoihin ja myös hiuslaatuun. Mitä kannattaa kasvattaa takapuoleen yltävää lettiä, jos se on kuin hiirenhäntä, ja monella Suomalaisella on. Usein myös pitkät hiukset tavallaan vetää piirteitä alaspäin ja jos nainen leikkauttaa hiukset lyhyeksi, on kuin hän olisi käynyt kasvojen kohotuksessa. Mutta minua siis kiinnosti tuo polkkatukka lähinnä siksi, kun nuo hius -keskustelut käydään yleensä aiheesta "kananperse" versus pitkät hiukset... Niin ja vaikka itsekään en pidä ns.kananpersettä kovin kauniina, niin se kuitenkin jopa sopii joillekin naisille. ;)


    • mies miettimässä

      Yllättäen tykkään tuosta 2 vaihtoehdosta jossa Uma Thurman hiukset aika sekaisenoloisena. Kaikki naiset kiinittää niin paljon huomiota ulkonäköönsä. Jotenkin tuollainen rohkea hieman huolittelematon ulkonäkö kyllä säväyttää satunnaisesti erityisesti.

      Tulee fiilis et nainen ei ole mikään museoesine, jota ihastellaan vitriinin takaa, vaan hän on vahvasti elämässä menossa ja hiuksissa on potkua.

      Joskus tuollainen hampsu on kyllä vetoavin.
      Ja se että nainen tulee kaapistansa ulos. Uskaltaa olla omanlaisensa, hiukset sekaisin

    • okei

      toi eka kolmas on mustana liian teennäinen. sopii malleille musavideoihin, ei oikeaan elämään. kaunis nainen on tietysti aina kaunis.

    • rttry

      Kaikki on noilla muijilla hot, neljäs ehkä huonoin noista, tosin ihan ok sekin.

    • Hyvä ihminen

      Ensimmäisen kuvan ruskeaverikkö oli kyllä tosi kaunis ja pari muutakin noista melko nättejä.
      Tuollainen leikkaus ei kuitenkaan sovi aivan kaikille naisille. Vaatii vähän terävää nenää ja sirot kasvot niin toimii,- mutta jos on taipumusta näyttää pullaposkelta tuolla hiustyylillä, voi ohuehko lettityylin kampaus tehdä ihmeitä.

      Kesiä!

    • Shole

      Uma Pulp Fictionissa. Nam.

    • ap

      Eli ilmeisesti nuo polkkatukka -tyyliset kampaukset on miesten mielestä ihan ok. jos sopivat naisen kasvoihin, eikä ole mitään kovin kovaa väriä, kuten pikimusta, lähiöpunainen tai vitivalkea.

      • Shole

        Saa olla värejäkin


      • luults

        Miten ihmeessä luet tämän ketjun vastaukset noin? Tässä on lähinnä kuolattu noita linkkien kaunottaria tai sitten haukuttu kampauksia rumaksi. Laita samat kampaukset rumille naisille ja kysy asiaa uudestaan niin ehkä sitten saat oikean vastauksen. Vai onko tämä taas tällainen naiskysymys, jossa oikea vastaus on päätetty jo etukäteen ja sille vain haetaan vahvistusta?


      • HÄ?

        Mikä on lähiöpunainen?


      • ap
        luults kirjoitti:

        Miten ihmeessä luet tämän ketjun vastaukset noin? Tässä on lähinnä kuolattu noita linkkien kaunottaria tai sitten haukuttu kampauksia rumaksi. Laita samat kampaukset rumille naisille ja kysy asiaa uudestaan niin ehkä sitten saat oikean vastauksen. Vai onko tämä taas tällainen naiskysymys, jossa oikea vastaus on päätetty jo etukäteen ja sille vain haetaan vahvistusta?

        No nuo kuvat nyt sattui löytymään helposti, rumista ihmisistä kuvia on vaikea löytää. Kyllähän lyhyistä hiuksista miehet ainakin sanoo, että ne on rumat, vaikka olisivat jonkun Halle Berryn päässä, joka on kaunis nainen. Minähän sanoin, että jos kampaus sopii naisen kasvoihin, niin kuin noille kaunottarille sopii -niin silloin ilmeisesti ok. Rumiin kasvoihin nyt ei kai sovi paljon mikään. Eihän noita kampauksia ole haukuttu rumaksi, kun korkeintaan väriä jos on värjätty mustaksi tai että tuollainen tukka näyttää helposti kypärältä. Tai jotkut on sanoneet, että sellainen vähän "rikottu" malli kuten blondi -versio Uma Thurmanista on paras. Kukaan ei ole kuitenkaan tyrmännyt täysin, niin kuin joku sänkä tai kananperse tyrmätään. En minä ole "päättänyt" vastausta valmiiksi, enkä ymmärrä miten sinä tulkitset nuo vastaukset pelkkänä haukkumisena. Minusta kun vaikuttaa, että polkkatukka ei herätä miehissä kovin suuria intohimoja suuntaan jos toiseenkaan. Niin ja itselläni ei ole polkkatukkaa... On ollut viimeksi lapsena ja vihasin sitä, ja päätin ettei enää ikinä. Minulla on lyhyet hiukset (ei kuitenkaan kananperse) ja on ollut myös aiemmin todella pitkät.


      • ap

      • Raaka totuus
        HÄ? kirjoitti:

        Mikä on lähiöpunainen?

        Se on se Suomessa suosittu luonnottoman punainen, joka tuntuu jostain syystä olevan juuri täällä jotenkin muodissa (liittynee heavy metallin poikkeukselliseen suosioon täällä). Nimi lähiöpunainen tulee siitä, että poislukien Aira Samulin, sitä ei juuri näe ns. parempien piirien edustajien hiusvärinä, vaan lähinnä tavisten tai sitten julkisuuden tyrkkyjen bimbojen. Meikäläinen versio white trash -muodista siis. Hyvin suosittu lähiöiden hiekkalaatikoilla parikymppisten mammojen keskuudessa ja vähemmän suosittu esimerkiksi suomenruotsalaisten opiskelijaneitojen parissa.


      • ......
        Raaka totuus kirjoitti:

        Se on se Suomessa suosittu luonnottoman punainen, joka tuntuu jostain syystä olevan juuri täällä jotenkin muodissa (liittynee heavy metallin poikkeukselliseen suosioon täällä). Nimi lähiöpunainen tulee siitä, että poislukien Aira Samulin, sitä ei juuri näe ns. parempien piirien edustajien hiusvärinä, vaan lähinnä tavisten tai sitten julkisuuden tyrkkyjen bimbojen. Meikäläinen versio white trash -muodista siis. Hyvin suosittu lähiöiden hiekkalaatikoilla parikymppisten mammojen keskuudessa ja vähemmän suosittu esimerkiksi suomenruotsalaisten opiskelijaneitojen parissa.

        Minusta tuollainen voi olla hyvinkin hottis, enkä muista lähiömuijilla tuollaista nähneeni. Lähiömuotina pitäisin jotain raitoja.

        Mulle kyllä kelpaa tällainen "lähiöpunainen" any day: http://4.bp.blogspot.com/_ZZ-CqtHjAnk/S6_X2xYH02I/AAAAAAAByIA/uWyKsZj6s6A/s1600/Ariana Grande.jpg


    • Tukkaasiantuntija

      Lähiöpunaisilla hiuksilla tarkoitetaan varmaankin sellaisia kirkkaanpunaisia hiuksia, mitä näkee monilla lähiö tantoilla ja tukka on useimmiten leikattu epäsymmetrisesti on ns kananpersemallinen eli takaa lähes siilitukka, sivuilla sellaiset pitemmät osiot.

    • Polkka kauniille!

      Näillä naisilla kaljukin olisi kaunis. Sensijaan polkkatukka EI sovi lyhytjalkaiselle, velttohiuksiselle, vekkihameiselle Suomi-maatuskalle jonka ainoa aito väri on punakkuus naamassa.

    • Anonyymi

      MUSTA OIS KIVA JOS MUN TULEVALLA TYTTÖYSTÄVÄLLÄ / VAIMOLLA OIS POLKKATUKKA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe