Eli minulla on maantienväriset hiukset, pienenä olin kuitenkin täysin blondi ja tää mun väri rupes tummumaan aina iän myötä (olen nyt 16-vuotias). Eli perheessäni olen ainoa jolla on vaalea hiukset muilla on tumman ruskeat, isälläni toisin oli pienenä myös blondit hiukset mutta tummuivat jo tumman ruskeiksi pienenä olessaan. Eli onko mahdollista että minulla saattaisi tummua hiukset entisestään vielä tässä iässä saman värisiksi kuin muualla perheessäni vai saattavatko ne jäädä maantienvärisiksi? Onko jollakin tietoa näistä asioista, kiitän niitä jotka voivat vastata tähän. (itse kuitenkin toivon että hiukseni tummuvat edelleen tumman ruskeiksi)
Tummenevat hiukset!
Milja624
3
259
Vastaukset
- pii+tu
Vaikea sanoa miten nopeasti tai hitaasti hiukset tummuvat. Aurinkokin tietty vaalentaa maantienväriä. Itse olin tosi blondi lapsena, teininä alkoi tummua ja nyt aikuisena on ruskeat hiukset.
Uskoisin että on tosi yksilöllistä ja mahdoton ennustaa.- Milja624
Mä viel mietin et tiedätkö mahdollisesti et onko suurempi todennäköisyys että mun hiukset jatkavat tummumistaan vai jäävät ehkä maantienvärisiksi ton tekstin perusteella?
- tummanvaalea,,,,,,,,
Väri saattaa muuttua ruskeaksi vasta joskus yli kolmekymppisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961545- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403931- 163900
- 56754
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642