En jaksa enää. Nykyään tappelen mieheni kanssa joka asiasta. Lähes joka päivä saan itkeä ja olo on kurja. Seksiä ei ole ollut kahteen viikkoon. Ilmapiiri on tukala. On helvetin paha olla. Puhuminen ei auta. Vuosi ollaan oltu yhdessä ja ennen tätä kuukautta kaikki oli suorastaan täydellistä. Nyt meillä menee päin helvettiä enkä enää tiedä mitä tehdä. En saa unta ja ruokahalui on kadonnut.
Tälläistäkö arki on? :(
Paha olla.
4
163
Vastaukset
- täh mitäää
Ja kaikki johtuu vaan seksin puutteesta?
Mikä piru teitä naisia nykyään vaivaa, eikö ole muuta elämää kun seksi seksi seksi? - sdkljgsjdfg
Onko sun aiemmat suhteet kaatuneet koviin riitoihin? Mistä teille tulee riitoja?
- yhdessäkö02
Onko teillä elämässä muuten kaikki ok? Siis ei kummallakaan ongelmia töissä, muita huolia tms. Tosiaan hyvä kysymys, mistä te riitelette?
Vuosi on lyhyt aika, mutta kuitenkin niin pitkä, että arki alkaa monesti jo astua suhteeseen. Tuossa vaiheessa varmaan monet suhteet myös kariutuvat, kun pari huomaakin, ettei yhteiselo onnistu. - täysin nolla
Suhteessa pitää tehdä kompromissejä ja jos ei tee niin tulee riitoja pienistäkin asioista ja riidat kasantuu jos niitä ei heti selvitetä puhumalla. ja jos ei halua puhua niiin sitten ei kannat seurustella sellasen kanssa. Täydellista liitoa ei olekkaan, paitsi elokuvissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601822Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1461556Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721278La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12903- 89886
- 87780
- 60579
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko40563- 38534
- 55496