Apua oman tyylin etsimiseen

Terve. Ennen itse asiaan etenemistä lienee paikallaan kertoa jotain itsestään, jotta meikäläisestä muodostuis edes jonkinlainen kokonaiskuva. Elikä elikä: olen kesällä 18 täyttävä, noin 168 senttinen lyhyehkönpuoleinen rääpäles. Luonnetta kuvailisin rennoksi, nautinnonhaluiseksi ja ehkä jopa vähän flegmaattiseksi. Rauhallisuudestani huolimatta sanan säilä on melko hyvin hallussa niin halutessani, hymyilen hivenen pessimistisestä mielenlaadusta huolimatta, jollen nyt paljoa, niin melko usein kuitenkin ja pidän pienestä leikinlaskusta ja vinoilusta. Kuuntelen paljon musiikkia ja soitan rumpuja sekä koskettimia.
Olen sokea, ja kaikki pukeutumiseen ja ulkonäköön liittyvä mietityttää aika lailla. Eräs heikkouteni on puvut. Ne tuntuvat mukavilta päällä, eivät purista tai kiristä, mutta silti niitä ei oikein voi pitää päällään kuin juhlissa tai hautajaisissa. Nykyisin käytän yleensä farkkuja ja kauluspaitaa, mutta tuli mieleen, että olisiko mitään puvun ja normaalin arkipukeutumisen välimuotoa, joka ei näyttäisi mitenkään kovin juhlavalta tai ylipukeutumiselta, mutta olisi silti lähempänä pukua?
1172
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Kommentoi aloitusta

kaindie kirjoitti:

Terve. Ennen itse asiaan etenemistä lienee paikallaan kertoa jotain itsestään, jotta meikäläisestä muodostuis edes jonkinlainen kokonaiskuva. Elikä elikä: olen kesällä 18 täyttävä, noin 168 senttinen lyhyehkönpuoleinen rääpäles. Luonnetta kuvailisin rennoksi, nautinnonhaluiseksi ja ehkä jopa vähän flegmaattiseksi. Rauhallisuudestani huolimatta sanan säilä on melko hyvin hallussa niin halutessani, hymyilen hivenen pessimistisestä mielenlaadusta huolimatta, jollen nyt paljoa, niin melko usein kuitenkin ja pidän pienestä leikinlaskusta ja vinoilusta. Kuuntelen paljon musiikkia ja soitan rumpuja sekä koskettimia.
Olen sokea, ja kaikki pukeutumiseen ja ulkonäköön liittyvä mietityttää aika lailla. Eräs heikkouteni on puvut. Ne tuntuvat mukavilta päällä, eivät purista tai kiristä, mutta silti niitä ei oikein voi pitää päällään kuin juhlissa tai hautajaisissa. Nykyisin käytän yleensä farkkuja ja kauluspaitaa, mutta tuli mieleen, että olisiko mitään puvun ja normaalin arkipukeutumisen välimuotoa, joka ei näyttäisi mitenkään kovin juhlavalta tai ylipukeutumiselta, mutta olisi silti lähempänä pukua?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu