outoa kun en välttämättä halua naimisiin tai lapsia miehen kanssa vaikka rakastankin häntä? tarkoittaako tämä että hän on väärä minulle? suhteemme on hyvin tasavertainen, hän on paras ystäväni ja sielunkumppanini.
Onko
2
79
Vastaukset
- ei ole
ei tarkoita. kaikki eivät vaan ikinä halua lapsia, ei siinä mitään kummalista ole, ainakaan mun mielestä. naimisiinkaan ei ole pakko haluta. kirjallinen sopimus siitä että olette yhdessä tuskin muuttaa elämäänne sen kummallisemmaksi (paitsi jos satutte myöhemmin eroamaan).
- Tilanteet muuttuu
Rakkautta on monenlaista, joten kannattaa kysyä, rakastatko häntä miehenä vai ystävänä? Ja mieti, olisitko valmis naimisiin jonkun toisen miehen (ei välttämättä joku, jonka jo tunnet) kanssa tai hankkia lapsia?
Itse olin nuorempana sitä mieltä, etten mene naimisiin (saatika sitten lapsiakaan) mutta tavattuani nykyisen vaimoni kaikki muuttui, eli olin vain ollut vääränlaisten naisten kanssa.
Niin ja nyt meillä on kolme lasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560