Työntekijämme työllistyvät kauttamme usein pysyvästi ja lyhytaikainen työsuhde on myös ponnahduslauta vakituiseen työhön!
Onko? Entäs ne rekrytointimaksut/rekrytointikiellot onko ne ponnahduslauta yhtään mihinkään? Ite oon vaan miettinyt et kuinka monta kertaa sitä pitää samat firmat koluta läpi ja kuinka kauan että sais muka jostain vakituisen työpaikan.
Uskooko joku tätä propagandaa vielä?
6
225
Vastaukset
- Vuokraorja_Tsadista
Mä olen orjana aina nauranut "sisäisesti", kun olen kuullut ton lauseen. Ei firmat oikeasti edes halua palkata vuokraväkeä, koska vuokraväki on aina ja ikuisesti se osa työväestä joka joustaa ensimmäisenä firmojen tilauskannan supistuessa..
- Poikkeuksia on.
No, poikkeuksiakin on, esim. minä.
Olin vuokrafirman kautta puolisen vuotta, kun asiaksyritys palkkasi vakituiseksi.
Ala IT.- Vuokratyö on ihanaa
Onneksi olkoon! Kuullut siihen 5% jotka työllistyvät vuokrafirman välityksellä.
Mitä tulee siihen että firmat eivät halua edes ottaa niin allekirjoittanut oli pari kuukautta töissä ja tarjosi sanssi korttia eli työkkäri ois maksanut 670e mun kuukauspalkasta seuraavan 10kk ajalta ja sen lisäksi tarjouduin ite maksamaan rekrytoinmaksun niin vastaus oli jyrkkä EI! Melkein teki mieli lähtee kiitää koko firmasta mut muuta ei ollut tarjolla niin oli pakko jatkaa seuraavat pari kuukautta. Se tunne kun ihmistä arvostetaan on sanoin kuvailematon.
- varamies12
2 tutkintoa, 9 vuotta vuokratyötä, eikä kertaakaan ole sisäistä sopparia ylettömistä lupauksista huolimatta tarjottu. Kenkää kuitenkin aina keväällä, jotta saadaan kesäharjoittelijat taloon.
Nykyään vaihtelenkin duunia aina kun siltä tuntuu - ihan virkistyksen ja oman viihtyvyyden vuoksi ja välittämättä työnantajan tarpeista. Ennen olin jopa ahkera ja tunnollinen, mutta nykyään tulee sluibailtua duunipäivät läpeensä. Nämä ovat niitä arvokkaita työelämässä opittuja taitoja.- sitä saa mitä tilaa
Se on oikein!
Itellä oli kanssa joskus niin, että pyrin tekemään parhaani ja hyvää, mutta kun se ei kiinnostanut firmaa ollenkaan niin työn tasokin laski varmaan 70%. Itekin puukotin vuokrafirmoja ja asiakasfirmoja selkään minkä kerkesin. Se näissä hommissa on hyvää, että voit lopettaa vaikka samantien kun siltä tuntuu.
- y78
Ite oon työllistynyt kahteen työpaikkaan vakituiseksi nimenomaan vuokrauksen kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620