Tyhmä kysymys, mutta kertokaa mielipiteitänne.
Mistä tietää olevansa ruma?
53
6724
Vastaukset
- ruma mies
Siitä kun ei ole ketään kaveria, naiset ei juttele, kukaan ei soita tai tule käymään, vinoista hampaista, liikalihavuudesta... Onhan noita selviä syitä.
- mää vaan
Kiitos. Tämähän selvensi paljon.
- Selvenee taas
mää vaan kirjoitti:
Kiitos. Tämähän selvensi paljon.
http://thaimaan.blogspot.com/2012/02/thaimaalainen-nainen-on-kauniimpi-kuin.html
suomalainen valas!
- ...
Jos täytyy kysyä, tuskin on ruma.
Siitä sen tietää, kun olet kuullut sen päin naamaa noin sata kertaa eri ihmisiltä eri tilanteissa.- Olenkohan ruma?
Minulle on sanottu mm. seuraavaa ikävää:
- "Valitaan sinut Mister Finlandiksi, heh heh"
- "Kellään ei ole tuon näköistä sivuprofiilia"
- "Sä olet ******* ruma"
- "Jos olisin tuon näköinen, niin varmaan ******** itseni"
- "Miksi sulla on tuollaiset pulloposket?"
- Taannoin hammaslääkäri luuli, että minulla on naama turvonnut hampaasta tms.
Olen siis kuullut nämä kommentit eri ihmisiltä. Toisaalta ulkonäköäni ovat kehuneet muutamat ihmiset, joten en tiedä 100% varmuudella, olenko ruma vai en. Tämä asia on vaivannut minua jo pitkään.
En ole koskaan seurustellut tai edes suudellut ketään vielä näin 30-kymppisenä. Baarissa kukaan ei ole koskaan tullut oma-aloitteisesti juttelemaan, vaikka olen ollut ihan siististi pukeutunut ja laittautunut jne. Facebookissa on noin 25 kaveria, puhelimessa muistissa 7 numeroa. - ...
Olenkohan ruma? kirjoitti:
- "Sä olet ******* ruma"
Olen siis kuullut nämä kommentit eri ihmisiltä. Toisaalta ulkonäköäni ovat kehuneet muutamat ihmiset, joten en tiedä 100% varmuudella, olenko ruma vai en. Tämä asia on vaivannut minua jo pitkään.
En ole koskaan seurustellut tai edes suudellut ketään vielä näin 30-kymppisenä. Baarissa kukaan ei ole koskaan tullut oma-aloitteisesti juttelemaan, vaikka olen ollut ihan siististi pukeutunut ja laittautunut jne. Facebookissa on noin 25 kaveria, puhelimessa muistissa 7 numeroa.Jos et ole varma oletko ruma, et voi olla.
Joskus joku kaveri sanoi: olen omasta mielestäni h--tin ruma, vastasin näin: kerjäät vain kehuja, hän loukkaantui.
Olemus tekee rumaksi, jos vaikka nainen puhuu kovalla äänellä ja yleensä puhuu koko ajan.
Tavallisen näköinen on kaikkein suosituin, koska häntä ei kukaan kadehdi, ai niin hän voi kyllästyä tavallisuuteen ja keksiä jotain tyhmää.... - Olenkohan ruma?
... kirjoitti:
Jos et ole varma oletko ruma, et voi olla.
Joskus joku kaveri sanoi: olen omasta mielestäni h--tin ruma, vastasin näin: kerjäät vain kehuja, hän loukkaantui.
Olemus tekee rumaksi, jos vaikka nainen puhuu kovalla äänellä ja yleensä puhuu koko ajan.
Tavallisen näköinen on kaikkein suosituin, koska häntä ei kukaan kadehdi, ai niin hän voi kyllästyä tavallisuuteen ja keksiä jotain tyhmää....Seuraavassa lisää solvauksia joita olen saanut kuulla (kaikki jää yleensä mielen sopukoihin, vaikkei haluaisikaan):
- "Where's the monkey?" - opettaja liikuntatunnilla, kun en ollut paikalla.
- Kun lähetin kuvani eräälle deittikaverille, hän hylkäsi heti.
- "Ei uskois, että sulla on noin kaunis sisko", "Olette kuin eri puusta veistettyjä"
- tämä on monelta ihmiseltä kuultu
- " Ruma mies", kun menin baarissa erään naisen luo istumaan.
- "Turvonnut alanaama"
- "Miksi löit minua ilman syyttä? No kun sinä olet tuon näköinen!"
- Ylä-asteen tanssiharjoituksissa olin viimeinen, joka sai parin.
- "Onko Monkey Island hyvä peli?"
Positiivista palautetta olen kuullut parilta siskoni kaverilta, perheeltäni ja muutamalta sukulaiselta.
Minua on lisäksi kiusattu koulussa 15 vuotta, jonka olen arvellut johtuvan ulkonäöstäni ja hitaudestani. Lisäksi älykkyyttäni on haukuttu monin tavoin jopa aikuisiällä ("Kaikki mitä sanot on tyhmää," "En ole koskaan tavannut tyhmempää ihmistä"). Palkallisessa töissä en ole ollut päivääkään, vaikka ikää jo yli 30 vuotta. Eipä ihme, että eläkepaperit odottavat, kun työharjoittelupaikassakin ilkutaan "jos tuon kanssa joutuisin olemaan töissä, varmasti tulisin pöpiksi".
Joskus vielä laitan kuvani hot-or-notiin (tai vastaavaan palveluun), jotta saisin tietää tasoni. - ,,
Seuraavassa lisää solvauksia joita olen saanut kuulla (kaikki jää yleensä mielen sopukoihin, vaikkei haluaisikaan):
- "Ei uskois, että sulla on noin kaunis sisko", "Olette kuin eri puusta veistettyjä"
- "Turvonnut alanaama"
Positiivista palautetta olen kuullut parilta siskoni kaverilta, perheeltäni ja muutamalta sukulaiselta.
Minua on lisäksi kiusattu koulussa 15 vuotta, jonka olen arvellut johtuvan ulkonäöstäni ja hitaudestani. Lisäksi älykkyyttäni on haukuttu monin tavoin jopa aikuisiällä ("Kaikki mitä sanot on tyhmää," "En ole koskaan tavannut tyhmempää ihmistä"). Palkallisessa töissä en ole ollut päivääkään, vaikka ikää jo yli 30 vuotta. Eipä ihme, että eläkepaperit odottavat, kun työharjoittelupaikassakin ilkutaan "jos tuon kanssa joutuisin olemaan töissä, varmasti tulisin pöpiksi".
Joskus vielä laitan kuvani hot-or-notiin (tai vastaavaan palveluun), jotta saisin tietää tasoni.Vaikka mies olisikin hiukan "ruma", arpiset kasvot tai muuta, ei hän silti ole vastenmielinen välttämättä.
Opi tukkimaan suu näiltä typeryksiltä, he kiusasivat koska et puolustautunut.
Eräs tuttu oli komea kaveri, oikein kansikuvapoika, mutta hän teki itsensä tyhmäksi leveilyllään ja valheillaan. Sanoinkuvaamattoman ällöttävä, ihmiset kommentoivat häntä. - kdfgkfdoveikkaus
- "Sä olet ******* ruma"
En ole koskaan seurustellut tai edes suudellut ketään vielä näin 30-kymppisenä. Baarissa kukaan ei ole koskaan tullut oma-aloitteisesti juttelemaan, vaikka olen ollut ihan siististi pukeutunut ja laittautunut jne. Facebookissa on noin 25 kaveria, puhelimessa muistissa 7 numeroa.Ehkä olen n.s tavallinen ulkonäöltäsi, mutta jostakinsyystä olet sosiaalisesti sellainen,e ttä et tuo itseäsi tykö veikkaan. Monella tavallisella ja rumemmalla on kumppani ja monesti kun luonne on hieno ulkonäön unohtaa. Komeilla ja kauniilla on helpompaa koska heidän ei tarvitse tehdä mitään ja silti ympärillä pyörii tarjontaa, näin se menee miehillä ja niin se menee naisilla. Tavalliset joilla ulkonäössä joitakin rumia kohtia on sellainen tilanne, että on tuotava muuta esille enemmän. Harvassa on kuitenkaan ne joilla ulkonäkö aina on hekeä kun ikää tulee ja silloin ne jotka ovat saaneet sosiaalisen kanssakäymisen kuntoon muilla avuilla pärjäävät paremmin. Jos nuorena on ollut komea, mutta vanhana ruma ehkä luulee vielä saavansa kenet vaan ja saa aikalailla "turpaan". Sinulla veikkaan, että syy on, että et osaa tuoda itseäsi esille...Mutta tämä tietenkin veikkaus.
- huokausllkok
kdfgkfdoveikkaus kirjoitti:
Ehkä olen n.s tavallinen ulkonäöltäsi, mutta jostakinsyystä olet sosiaalisesti sellainen,e ttä et tuo itseäsi tykö veikkaan. Monella tavallisella ja rumemmalla on kumppani ja monesti kun luonne on hieno ulkonäön unohtaa. Komeilla ja kauniilla on helpompaa koska heidän ei tarvitse tehdä mitään ja silti ympärillä pyörii tarjontaa, näin se menee miehillä ja niin se menee naisilla. Tavalliset joilla ulkonäössä joitakin rumia kohtia on sellainen tilanne, että on tuotava muuta esille enemmän. Harvassa on kuitenkaan ne joilla ulkonäkö aina on hekeä kun ikää tulee ja silloin ne jotka ovat saaneet sosiaalisen kanssakäymisen kuntoon muilla avuilla pärjäävät paremmin. Jos nuorena on ollut komea, mutta vanhana ruma ehkä luulee vielä saavansa kenet vaan ja saa aikalailla "turpaan". Sinulla veikkaan, että syy on, että et osaa tuoda itseäsi esille...Mutta tämä tietenkin veikkaus.
Ja rumat, mutta rikkaat saavat kyllä.
- järkevä ihminen
Seuraavassa lisää solvauksia joita olen saanut kuulla (kaikki jää yleensä mielen sopukoihin, vaikkei haluaisikaan):
- "Turvonnut alanaama"
Joskus vielä laitan kuvani hot-or-notiin (tai vastaavaan palveluun), jotta saisin tietää tasoni.Tuntuu että sä olet ollut vääränöaisten ihmsietn kanssa tekemisssä! Ne on olleet niitä ÄÄLIÖITÄ-etkä sinä!
- oCamper1
- "Sä olet ******* ruma"
En ole koskaan seurustellut tai edes suudellut ketään vielä näin 30-kymppisenä. Baarissa kukaan ei ole koskaan tullut oma-aloitteisesti juttelemaan, vaikka olen ollut ihan siististi pukeutunut ja laittautunut jne. Facebookissa on noin 25 kaveria, puhelimessa muistissa 7 numeroa.rippuu kuka on sanonut sinua komeaksi. joku on varmaan yrittänyt lohduttaa. jos et ole 30:senä seurustellu se on häpeä 17 on ikäraja millon pitäs viimestään olla ekoil treffeil. jos oot oikeesti pullukka ja hampaat vinossa jne. niin olet ruma. olen itse sivuilla antamassa neuvoja. en ole mikään naisten mies mutta et oo yhtään seurustellu niin kato peiliin laihduta.,hanki hieman lihaksia,aja karvas,pese hiukset,pukeudu hyvin nää on ihan perus asiota.
- oCamper1
oCamper1 kirjoitti:
rippuu kuka on sanonut sinua komeaksi. joku on varmaan yrittänyt lohduttaa. jos et ole 30:senä seurustellu se on häpeä 17 on ikäraja millon pitäs viimestään olla ekoil treffeil. jos oot oikeesti pullukka ja hampaat vinossa jne. niin olet ruma. olen itse sivuilla antamassa neuvoja. en ole mikään naisten mies mutta et oo yhtään seurustellu niin kato peiliin laihduta.,hanki hieman lihaksia,aja karvas,pese hiukset,pukeudu hyvin nää on ihan perus asiota.
siinä on vastaus olkohan ruma kysymykseen
- Olenkohan ruma?
- "Turvonnut alanaama"
Joskus vielä laitan kuvani hot-or-notiin (tai vastaavaan palveluun), jotta saisin tietää tasoni.Kävin eilen baarissa ainoiden kaverien kanssa, ja siellä tuli eräs mies selittämään, että minä tarvitsen selvästi tukea tässä elämässä. Kai minun naamastani todella paistaa jonkinlainen vajavaisuus?!
Hieman myöhemmin pizzeriassa joku tuntematon nainen tuli suoraan sanomaan, ettei minulla saisi olla "anteeksi, että olen olemassa" -asenne.
Aikamoisia takaiskuja nuo, koska olen tähän mennessä yrittänyt olla mahdollisimman neutraalin oloinen ihmisten keskuudessa. - Anonyymi
- "Sä olet ******* ruma"
En ole koskaan seurustellut tai edes suudellut ketään vielä näin 30-kymppisenä. Baarissa kukaan ei ole koskaan tullut oma-aloitteisesti juttelemaan, vaikka olen ollut ihan siististi pukeutunut ja laittautunut jne. Facebookissa on noin 25 kaveria, puhelimessa muistissa 7 numeroa.tee vähä looksmaxxing bro
- Muuten ei ole
Siitä, kun ajtukset ovat rumia.
- Pittääpaekkansa!
Juuri näin. Meitä on niin monen näköiseksi että kyllä se oman pään sisus kannattaa pitää kauniina ennen muuta. Kaikki ovat vähintään potentiaalisesti kauniita. Ajatuksesi itsestäsi heijastuvat ulkonäköösi, eritoten elekieleesi, joka vaikuttaa muiden kuvaan sinusta. Tosi juttu.
- hgc
No asiasta on mainittu tarpeeksi monta kertaa sekä niitä kehujia ja ottajia ei ole kokoajan kaikkialla niinkuin muilla naisilla näyttäisi ja kuulostaisi olevan. Mutta en silti osaa sanoa itseäni rumaksi, koska jotenkin miellän että oletus olisi se että pitäisi jotenkin KÄRSIÄ ulkonäöstään voidakseen sanoa olevansa ruma. Itse en ole sitten murrosiän kärsinyt, koska teiniaikojen jälkeen en ole asiaa niin kauheasti miettinyt. En myöskään juuri ajattele muidenkaan ulkonäköä. Mutta luulen että joku toinen voisi ajatella tämän peilikuvan kanssa olevansa ruma.
- baaritiskillä
Se oli paras juttu kun baarissa joku ruma lihava nainen tuli sanomaan et "en mä sua panis". Sanoin sit et en minäkään noin läskiä panis. No se kävi mun kimppuun ja yritti lyödä ja heittää kalja tuopilla mut se tuoppi osus baarimikkoon kun kumarruin. Nainen oli varmaan 95 kg ja itse olen 70 kg ihan normaali mies.
- lihöoi
Eipä sitä saisi kehenkään käsiksi käydä, vaikka joskus sanat satuttavatkin enemmän kuin teot. Tuo tokaisuhan kuuluu nuorten miesten vakiosanavarastoon: "Hyi vittu, en panis!" Vaikka ei ole mitenkään pantavaksi tarjoutumassakaan, kadulla kävelykin siihen riittää. No hyvähän se on että joillain riittää itseluottamusta edes, kun tämä lentävä lause jotenkin pitänee sisällään oletuksen että itse sanoja olisi jotenkin pantava ja pääsisi ylipäänsä valitsemaan paneeko vai ei. Toki varmaan sanojillekin ottaja löytyy, mutta tuskinpa silti ihan parasta a-luokkaa sekään ihminen on joka diggailee törkyturpaisia käyttäytymistaidottomia idiootteja.
- oho?
Tervetuloa tasa-arvoiseen maailmaan! Lihavat, laihat, pitkät, lyhyet, nuoret, vanaht miehet ovat kautta aikojen kokeneet oikeudekseen arvostella naisen pantavuutta yllättäen ja pyytämättä. Siihen kannattaa reagoida nasevalla sutkauksella tai täydellisellä noteeraamattomuudella.
- nrw*
Ja joku vielä kehtaa väittää että nainen saa aina halutessaan!
- Violet-
En tiedä muista mutta minä olen kaunis ja tiedän sen.
Onkohan teillä luulotautia liikkeellä?
Jos on niin harjoitelkaa tuota lausettani pelin edessä ja nähkää kauneutenne. - rhodomulta
siitä hetkestä kun toinen avaa suunsa ja mitä suoltaa pihalle.
ulkonäkö voi olla kaunis tai ruma.sisus ratkaisee,kuten myös käytöstavat - teddygirl from land
Kauneudesta puhutaan niin monella tavalla, itse olen reippaasti ylipainoinen ja olen aina pitänyt itseäni rumana, vaan kun en ole sitä vastakkaisen sukupuolen mielestä... sehän se mua on yllättänytkin... vientiä riittää ja komeilta miehiltä, olen ammatiltani raskaankaluston asentaja ja hitsaaja joten roteva olisin ilman läskejänikin mutta tosi moni mies on sanonut jotain miun lumoavasta katseesta pyh aattelen minä mutta nyt se on ollut pakko uskoa koska sitä vientiä piisaa ihan naimisiin astikkin, ja ei minun tarvitse baarissa yksin istua, tosin kanssani saa keskustelun vaikka remmiahtimesta aikaseksi, naisellisuuttani en ole miehisen ammatin myötä unohtanut päinvastoin se on ehhkä korostunut...
Ja kerran kysyin eräältä mieheltä etteikö painonni häritse mies sanoi minun kantavan itseni hyvin, paino ei kuulemma niinkään pistä silään :) voi siis lihavakin miellyttää jotakuta ja nyt tiedän saavani hirvittäviä mollauksia täällä mutta antakaapa mennä... minä tiedän arvoni.. tiedättekö te. - tuula-neiti
Siitä voi jotain päätellä jos ihmiset kaduilla ja toreilla jäävät pitkään tuijottamaan.
- OrvokinKasvot
Pyh :) Minua tuijotetaan kaduilla, toreilla, kaupoissa ja ravintoloissa. Mutta en ole ruma. --> Saan kuulla 10 x päivässä päinvastaista.
- yksin kotona
Siitä kun ei ole ytään kaveria ja viettää 24/7 yksin.
- Laumaeläin ihminen
Eli onko tässäkin "laumajuttu", että rumia/huonogeenisiä syrjitään tietoisesti tai tiedostamatta, jotta laji saa parhaimmat geenit?
Tai ainakin jos on ruma, niin saa olla helkutin sosiaalinen ja mukava, että saa kavereita. Näin se taitaa mennä... :-(
- Mr.kalsarikänni
Yksi keino on Kurkata kukkaroon!! Jos ei ole helskatisti fyffeliä niin olet monesta naisesta todella epäviehättävä.
- vaikea sanoa...
Mutta ehkä varmin tapa vahvistua asiasta, jos joku pyörtyy kun näkee kasvot.
- Promillemittari
Kun mikään määrää viinaa ei riitä...
- yksi vilkaisu
Mutta jos taas kaikki ihmiset olisi saman näköisiä mistä tietäisit kuka on se puolisosi? Mistä ihmiset silloin erottaisi?
Noh blondin logiikalla varmaankin siitä, että joku on kauniimpi. Näinhän ihmiset arvottaa itsensä ja toisensa. Vertailemalla.
"Mistä tietää olevansa ruma?"
-Kun pikkulapset itkee sut nähdessään ja koirat kusee kintuille.
Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus... ;)- anz79
hmmm... mun koira nosti koipee yhden miehen lahkeeseen koirapuistossa :D Tosin mun mielestä se oli ihan ok:n näköinen. No koira taisi olla erimieltä. Onneksi se mies ei tajunnu sitä lirausta ja poistuttiin sitten vähin äänin sieltä.
anz79 kirjoitti:
hmmm... mun koira nosti koipee yhden miehen lahkeeseen koirapuistossa :D Tosin mun mielestä se oli ihan ok:n näköinen. No koira taisi olla erimieltä. Onneksi se mies ei tajunnu sitä lirausta ja poistuttiin sitten vähin äänin sieltä.
"Onneksi se mies ei tajunnu sitä lirausta ja poistuttiin sitten vähin äänin sieltä. "
LOL!! XD- sama täällä
anz79 kirjoitti:
Jep, minun koirani on tehnyt saman. :D Ihan tavismies sekin oli.
- Kuseskelevat Koirat:
sama täällä kirjoitti:
.
Kuulutteko te Miehiiin kuseskelevien koirien omistajat johonkin kerhoon??????????????
. - :-)
Kuseskelevat Koirat: kirjoitti:
.
Kuulutteko te Miehiiin kuseskelevien koirien omistajat johonkin kerhoon??????????????
.Kuulumma.
- resdfdsfdsfsd
sama täällä kirjoitti:
Kysymys kuuluu miksi annatte koiranne kusta toisten ihmisten jaloille?
- Mielenkiintoista dat
:-) kirjoitti:
Kuulumma.
.
Mielenkiintoista dataa
Koissun kuseskelusta voidaan siis kerätä arvokasta tutkimus tietoa
Har!
.
- Suovastaan!!!
Siitä kun tekee tälläisen kyselyn vitu huora?
- ugly duckling
Suomalaisissa miehissä on se hyvä puoli, että he kyllä kertovat. Minä olen saanut kuulla olevani ruma niin monta kertaa, että olen jo aikoja sitten mennyt laskuissa sekaisin.
- yuhj
Ei ulkonäöntakia voi nähdä kaikkea. Miks vitussa rumia syrjitään niillä voi olla kultainen sydän ja muuten tosi mukava ... mu vituttaa kaikki ku oon niin vitun paska ja ruma ja kaikkeepaskaa );
Siitähän se tietää ettei naiset halua tutustua. Mullahan ei ole edes nais ystäviä.
- epätoivonen
Itelle on sanottu vähän molempia että tiiä sitte, yheltä naispuoliselta kaverilta pyysin arviota mun ulkonäöstä 1-10 ja se sano että 1-2. Tosin joskus kun kävin pankissa nii siellä oli joku vanha pappa ja pari mummelia, ne taas sano jtn että onpa komean näkönen poika (tiiä sit oliko se jtn sarkasmia) tosin eipä ihmiset pahemmin tuijota kadulla jotku tytöt joskus, mutta onkoha seki vaa jtn "onpas toi ruma yms"?
- wertyui3
Kauneus on katsojan silmissä.
- rotanraato
Tietää siitä että on naisille pelkkää ilmaa. Tai siitä että oma äitikään ei ole koskaan iljennyt kehua ulkonäköä millään tavalla.
Jos yrität puhua jonkun kanssa niin äkkiä keksitään tekosyy että päästäisiin pois oksennuksen läheltä.
Ja kaikesta siitä paskasta mitä ihmisiltä kuulee. - resdffsdfdsvcx
Olen samaa mieltä kuin useat täällä. Jos olisit oikeasti ruma niin olisit kyllä varmasti sen kuullut. Sekään, että olet sen kuullut niin ei tarkoita automaattisesti, että olisit oikeasti ruma.
Tavikset harvemmin saavat kehuja taikka haukkuja. Itse en ainakaan muista haukkuja ja kehuja olen saanut hieman. Mielestäni olen ihan ok näköinen, joten linjassa ovat mielestäni hyvin saamani huomio ja ulkonäköni. - 5o,oo
kolmekymppiselle kannattaisi mennä treffi sivulle . Sen profiilin tekeminen ei maksa mitään .Kuva mukaan mutta ei mikään passikuva.Ja kovasti kannattaa kehua myös toista. Ja miten olisi jokin lähimatka.Ei tarvi mennä kun johonkin Riikaan niin niitä hiplaajia on vaikka kuinka yökerhossa, tosin siinä tulee mieleen, että näkeekö ne vaan lompakon.Mutta muutenkin erilaisempi kohde pordellit sallittuja.Ja mikäettei maksaisi ,saahan siinä molemmat hyötyä,jos riittää viiskymppiä tarjottujen juomien lisäksi.
- Anonyymi
Luultavasti olet ruma paska kun kysele tämöstä
- Anonyymi
Kun muuttuu muille näkymättömäksi niin että kukaan ei kiinnitä mitään huomiota, ei edes katso sinuun päin vastaan tullessaan tai jossain tapahtumassakin. Monet hehkuttaa kuinka kaupassakin tullaan juttelemaan ja tansseissa viuhka käy vaikka ikääkin jo on. Itselläni viuhka käy kun vierestä viedään ja kaupassa ainoat jotka mitään sanoo on henkilökunta. Edes eläkeläisten yhdistyksen tapaamisissa kukaan ei halunnut seuraani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä442369Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2742289- 1181624
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461330- 1151267
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271167PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1411150- 741039
- 661007
- 70970