kokoajan kuvottava olo, ylämahaa särkee ja polttelee sitten suuri syljen eritys jatkuvasti,
yritin oksentaakkin mutta ei tullut mitään muuta kuin sylkeä, sairastan myös diabetesta. mitä teen auttakaa!
kuvottava olo, vatsakipua ja syljen eritys. APUA
8
5980
Vastaukset
auttakaa nyt joku jooko??!
- .
Menet lääkäriin jos tilanne jatkuu. Poissuljetaan reflux-tauti, otetaan ylävatsan uä jne.
- apua!!!!
Kävitkö lääkärissä ja jos kävit, löytyikö kivulle jokin syy? Mulla on ollut samanlaista kipua silloin tällöin, eivätkä lääkärit ole osanneet sanoa siihen yhtään mitään...Sappikiviä epäiltiin aluksi, mutta ultrassa paljastui ettei niitä ole. Tämä on eka kerta kun löydän jostain täysin omaa kipuani vastaavan kuvauksen...
- en ole ap. mutta
Oireet sopisivat erinomaisesti tulehtuneeseen ruokatorveen. Onko sitä tähystetty?
- hetu1
Minulla myös samat oireet ja lisäksi on ripulia. Muutaman kerran olen joutunut oksentamaankin, kun huono olo on vain lisääntynyt. Näistä kärsiessä meni koko viime talvi, kesä meni rauhallisemmin ja nyt taas oireet alkavat. On otettu uä, verikokeita, tähystetty maha jossa todettiin refluksi. Pari kertaa olen saanut kefexin antibioottikuurin jolla oireet on lähteneet ainakin joksikin aikaa. Suoliston tähystys olisi ensi kuussa.
Alkaa taas tuntua täysin toivottomalta ja lääkärissä ramppaaminenkin on välillä niin turhaa, koska suurin osa lääkäreistä ei ota tosissaan koko asiaa.
Onko teillä kohtalontovereilla selvinnyt mitään syytä vaivoihin?
Inhottavaa kun koko elämä kärsii tästä, koskaan ei tiedä koska pahat päivät alkaa. Onneksi väliin mahtuu muutama parempikin päivä. - ai ai ai
Ystävälläni oli samanlaisia oireita vuosikausia. Syljen erityksestä hän ei maininnut. Ystäväni kuoli syystalvella maksasyöpään.
- nicoretto
epäilisin epolaa. Kannattaa käydä testeissä.
- Anonyymi
Mulla nousee kielen alta kuumaa nestettä ja slkaa kihelmöimään vatsan alueella ja sitte iho menee kananlihalle ja tulee vitun kylmä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029