Haluaisin tietää minkälaista on maskeeraajan työ.
Sellaisia vastaamaan näihin pariin kysymykseen jotka ovat itse tämä alan työntekijöitä tai joilla on aikaisempaa kokemusta.
Minkälainen palkka?
Työajan pituudet?
Saako töitä helposti?
Hyviä ja huonoja puolia?
Kiitos!
ps. neki saa kertoa jos jotain asiasta tietää esim. vaikka serkku toimii tällä alalla:)
Meikaajan/ maskeeraaja työ
1
331
Vastaukset
- dumb
Hei mulla olisi ihmetyksen aihe, joka ei nyt liity meikkaajan työhön, vaan meikkaajan koulutukseen.
Pääsin juuri lukiosta ja aion pitää välivuoden. Meikkaajaksi en varsinaisesti halua, haen myöhemmin yliopistoon opiskelemaan toista alaa, mutta meikkaaminen kiinnostaa. Mietimme kaverini kanssa että voisimme välivuonna käydä ulkomailla (tarkemmin Ruotsissa) jonkin koulutuksen, jossa opetetaan meikkaamista. Tämä oli siis vain yksi idea, joka tuli päähän, kun mietimme mitä teemme välivuonna.
Googletin kuitenkin meikkaajan koulutuksia ja kaikissa paikoissa koulutus maksoi muutamista tuhansista euroista ylöspäin. Maksaako tällainen meikkaajan koulutus siis aina, niin Suomessa kuin ulkomailla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693