Okei eli asia on niin että tutustuin netissä yhteen mieheen (hän on 5 vuotta vanhempi minua) olen itse kohta 16.. juttelin ehkä viikon "tuhmia" ja sain tietää että hän asuukin melkein naapurissa! Joten sovimme aika suoranaisesti pelkät panotreffit hänen luonaan..(asun vielä itse kotona.) En ole IKINÄ pettänyt poikaystävääni, en tajua miksi menin vieraan miehen kämpille (ja tottakai harrastimme seksiä hän oli inhottava)..ehkä siksi että tuntuu ettei poikaystävälläni ole enään aikaa minulle eikä häntä edes kiinnosta..(?) Mitä teen? Mikä pahinta kultani tuntee hänet, jonka kanssa juuri makasin sängyssä! Kerronko asiasta vai en? Tiedän että poikaystäväni jättää minut jos kerron, enkä halua menettää häntä. Ja varmasti monissa teissä herää vihaa ja inhoa minua kohtaan, ymmärrän sen, koska minähän olen IHAN KAUHEA! En edes nauttinut yhtään seksistä _hänen_ kanssaan..minua inhotti koska tiedän miten rikkoisin kultani sydämmen jos hän saisi tietää..Auttakaa!
Petin poikaystävääni toisenkanssa sängyssä, mitä teen?
13
678
Vastaukset
- Mies 38v.
No minäpä autan.
Älä kerro. Kertominen on monesti itsekästä omantunnon rauhoittelua, mutta se ei ole sen arvoista, kuinka pahan olon se saa toisessa aikaan.
Älä kerro. Kärsi omantunnontuskat yksinäsi. Älä kerro edes sitten, jos joskus päätätte mennä naimisiin. Pidä asia täysin omana tietonasi.
Saat varmasti toisenlaisiakin ohjeita, mutta en nyt täysin ilman elämänkokemusta tätä ohjetta anna. - -uskoton-
Kiitos! En varmaan pystyisi edes kertomaan ja tuhoisin aivan kaiken jos kertoisin.. tiedän sen. Itseinho ja omantunnontuskat vain tuntuvat ylikuormittavilta. Miten voin enää harrastaa poikaystäväni kanssa seksiä..;/
Jälkiviisaus on sitä parasta. Ehkä ois kannattanu jättää tekemättä kun nyt niin kaduttaa... Ja miksi ihmeessä suostuit seksiin jos se ellotti niin kovasti?? Kai mies olisi antanut sinun lähteä jos olisit sanonut ettet pysty tähän. Ja ihan hetken mielijohdetta asia ei voinut olla jos VIIKON juttelet tuhmia netissä toiselle miehelle. Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Eli kärsit omantunnon tuskat tai sitten kerrot poikaystävällesi,jolloin rikot hänen sydämensä ja seurustelu päättyy takuuvarmasti siihen. Ei siis kannata. Jos kerran rakastat poikaystävääsi noin kovasti,osaat varmaankin jatkossa miettiä tekosiasi vähän paremmin...?
- -uskoton-
Olet harvinaisen oikeassa 'nainen2x'. Olisi pitänyt miettiä tekoja ennenkun miehen kämpille lähdin ja en kai enää uskaltanut siinä vaiheessa perääntyä kun vaatteita alettiin riisua..ja nyt jälkeenpäin on turha alkaa rypeä itsesäälissä, kärsin seuraukset, olivatpahan ne sitten mitkä tahansa.. mietiskelen vaan tässä sitä että mikä minuun, tasapainoiseen nuoreen naisenalkuun on mennyt, että tähän pisteeseen on tultu. Kiitos kommentista!
- nainen1x
olet kyllä niin lapsi vielä että miehessä vikaa. käypä varmuudeksi testeissä, varmaan juuri etsii netistä tommosia lapsia "jotka ei uskalla perääntyä".
tuo kyllä jo kertoi kaiken että noin sanoit.. nainen toimisi toisin.
kyllä nainen2x on sinänsä oikeassa ettei ollut mikään hetkenmielijohde. sinusta oli kivaa kun vanhempi mies lirkuttelee kun oma poikaystävä ei olekaan enää niin jännä. siis ihquu. ei voi muuta sanoa kuin että toivottavasti viisastuit -oikeasti.
jos et kerro ja jatkatte suhdettanne (tosin tollasista teinisuhteista harvemmin mitää tulee), niin tulet aina muistamaan tekosesi ja inhoamaan itseäsi aina vaan enemmän. lopulta haluat helpottaa omaa oloasi ja kerrot, ja silloin vasta poikaystävääsi satutkin.
jos kerrot poikaystävällesi, satutat häntä suunnattomasti ja voit pilata hänen elämänsä. petetty ei koskaan pääse tuollaisesta loukkauksesta yli. - :(
Taidat olla trolli.. Siis jos olet "kohta 16" niin tapaus on lapseen seksuaalisesti sekaantunut pedofiili. Itsekin sanoit ettet halunnut sittenkään, ja hän oli inhottava. Tuolla joku kommentoikin, että mies taisi etsiä kaltaistasi netistä tarkoituksella. Kerropas jollekulle luotettavalle aikuiselle, että saadaan mokoma pedari pois kaduilta.
Jos et tee mitään, hän jatkaa touhujaan. Et kai halua hänen enää tekevän niin toiselle? Surettaa kun nuorta ihmistä on aikuisten niin helppo johdatella.- Nättijussi
Ei kannata kertoa , se tuottaisi vain sen,että poikaystäväsi jättäisi sun, ettekä voisikaan mennä naimisiin ja pitää häitä.
Kun oot jo aikaisemmin antanut pokaystävällesikin, niin ei siinäkään enää ollut mitään menetettävää, koska poikaystäväsi oli jo ennemmin puhkaissut sun, eikä tiedä mitään siitä kun joku toinenkin on käynyt sun pimpissäsi sisällä.
Joten anna olla kertomatta. Paljon pahaa jää kokematta kun jätät kertomatta. Kyllä aika parantaa haavat.
- Vanha mutta kokenut
Reilun 65v elämänkokemuksella voin sanoa että joko kerrot poikaystävällesi ja hän mahdollisesti jättää sinut tai sitten se että petit tulee vaivaamaan omaatuntoasi niin että suhteesi poikaystävään päättyy kun et pysty ylläpitämään kuvitelmaa että kaikki olisi OK välillänne.
Sen lisäksi on aina olemassa vaara että hän saa kuulla asiasta petoksen toiselta osapuolelta, suoraan tai epäsuoraan.
"Som man bäddar får man ligga" ruotsalaista sananlaskua lainatakseni.
Toivottavasti opit virheestäsi jotain ja ehkä tapaus osoittaa että poikaystäväsi ei ole se oikea tai sitten et ole itse vielä kypsä seurustelemaan tosissaan. - totuus täältä
Eihän poikaystäväs välitä sutsa enään eikä sillä ole aikaa sulle. Ei se ole mikään suhde jos ei ole aikaa toiselle. Joten aika sama jos panet toista.
- Miess
Kun olet noin nuori, niin tuskin sulla poikaystäväsi kanssa kuitenkaan yhteistä tulevaisuutta on...ja nyt ei varsinkaan, joten
- jos haluat edelleen pitää hänet edes jonkin aikaa, niin et kerro
- jos et halua pitää, niin et kerro sittenkään, sillä tieto on tuskaa, ja et kai halua satuttaa häntä
- etkä kerro myöskään sen takia, että sinua pannut mies teki rikoksen, johon sinä myötävaikutit, mutta sinä et ole syyllinen, koska olet vielä "lapsi" (sitaatit, koska en oikein ymmärrä, miksi Suomessa ikäraja on 16, kun se monessa muussa maassa on 15); asian tullessa ilmi hän joutuisi oikeuteen ja sinä joutuisit kertomaan kaiken yksityiskohtaisesti vieraitten ihmisten edessä; et halua sitä! - 4w6j5tyj7
Kannattaa kertoa.
Poikaystäväsi jättää sinut ihan aiheesta koska ansaitsee parempaa kuin tuollaisen lut-kan. - -uskoton-
Niiin.. tottakai hän ansaitsee parempaa, mutta hänkin on kerran minua pettänyt.. olemme seurustelleet 2 vuotta.. siihen mahtuu paljon muistoja vaikka aika lyhyt aika onkin. Ja voitte haukkua huoraksi, lutkaksi, miksi tahansa ei se loukkaa, sehän minä melkein olenkin, paitsi en ottanut maksua siitä :) on niin helvetin helppoa tuomita netissä..mutta pettäminen ei ole koskaan oikein ja itse menin hommaan mukaan, ei hän minuun mitenkään "sekaantunut?" ihan oma syy se oli, itsehän halusin..(ensin ainakin...) mutta kiitos asiallisista kommenteista..! Olen päättänyt etten kerro hänelle.
- elli*
Älä kerro.
Sinulle tekisi kyllä terää pohtia, miksi tuo kaikki sekoilu tapahtui. Teit ennenkaikkea itseäsi kohtaan NIIN väärin. Tarvitset parempaa kohtelua omalta taholtasi! Olet ainoa, joka pitää puoltasi. Älä sovi enää panotreffejä kenenkään kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897249- 353831
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092423
- 412362
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292169Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 401829