Koska tietää kiinnostuksen loppuneen

,.-,.-,.-,.-,.-

Olemme tavanneet miehen kanssa muutamia kertoja, välissä viestitelleet sähköpostitse ja puhelimitse. Koko ajan on keskustelu miehen(kin) puolelta ollut sellaista, mistä on voinut päätellä hänen olevan kiinnostunut jatkamaan yhteydenpitoa. Nyt on kuitenkin kulunut jo melkein viikko edellisestä tapaamisesta, eikä miehestä ole kuulunut yhtään mitään. Joo, voisin varmaan itsekin soittaa tai laittaa viestiä ensin, mutta en halua tehdä sitä, koska olen muutaman aikaisemman tapaamisen jälkeen ollut se yhteydenottaja ja hän on vain vastannut yhteydenottooni. Nyt haluaisin, että hänkin joskus olisi oma-aloitteinen, mutta ei ole. Itse olen tehnyt päätelmän, että jos ei viikkoon kuulu mitään, niin kiinnostus ei ole riittävä suhteelle. Itse asiassa olen sitä mieltä, että jos ei pariin päivään tapaamisesta ole kuulunut mitään, niin kiinnostus on lopahtanut, enkä edes odota enää mitään yhteydenottoa. Mutta olenko täysin hakoteillä? Jos mies nyt vielä ottaakin yhteyttä, niin pitäisikö minun antaa enää mahdollisuus? Voiko ihan oikeasti jokin syy, esimerkiksi kiire (sillä tiedän, hänellä on sellainen) olla riittävä syy siihen, ettei "ehdi" edes laittaa tekstiiviestiä missään vaiheessa? Vai voiko joku ajatella, ettei sellaisen laittaminen ole tärkeää tai jotain?

8

4872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *********

      Kuulostaa pahalta tilanteelta. Olen nainen, ja joka ikisten treffien jälkeen miehet ovat ottaneet yhteyttä jo samana iltana uudestaan, jos ei muuta niin toivotelleet hyvää yötä.

    • Unohda..

      Miehellä ei kyllä voi olla mitää tekosyytä tai hyvää syytä olla vastaamatta kuin se ettei kiinnosta. Harmittavaltahan tuo kuulostaa. Tai sitte voi olla että miehelläsi voi olla jokin toinen ihastus.

      Itse olen mies. Kun tapaan mukavan naisen niin kyllähän neidille tulee soiteltua vaikkei mitään oikeeta asiaa olisikaan vaihetaan kuulumiset, jutella niitä näitä jne jne.

      Mutta itse ajattelisin tässä kohtaa näin että yrittäisin unohtaa tämän henkilön koska:
      -Henkilöllä ei ole käytöstapoja vastata yhteyden ottoihin millään tavalla jos on hankittu puhelin nii miks ihmeessä siihen ei voi vastaa tai sitten edes soittaa takasin.
      - Tämänkin viittaa edelliseen mutta henkilö ei osaa tai halua puhua asioistaan sinulle kun ei yhteyttä pidä ja samalla näyttäisi ettei häntä kiinnosta sinun elämäsi.

      Mieti tarkkaan että onko hän sinun arvoisesti? Unohda se henkilö jossei ole mitään vakavasti harkittavaa tekostyytä ettei pysty vastaamaan.

      Jos nytten joku ois aiheellistakin niin hyvä.

      • 16+19

        "-Henkilöllä ei ole käytöstapoja vastata yhteyden ottoihin millään tavalla jos on hankittu puhelin nii miks ihmeessä siihen ei voi vastaa tai sitten edes soittaa takasin."

        Aloituksen mies ei käsittääkseni tarinan mukaan ole jättänyt vastaamatta naisen yhteydenottoihin? Tilannehan oli se, että nainen kokee olevansa enemmän se, joka ottaa yhteyttä ja toivoi myös miehen olevan oma-alotteinen, mutta hän ei nyt sitten ilmeisesti ole ollut.

        Muuten toki vaikuttaa siltä, että kiinnostusta ei ole tarpeeksi. En myöskään omalla kohdallani keksisi muuta syytä miksi en olisi naiseen yhteydessä. Ei niitä oikeasti kiinnostavia ihmisiä kuitenkaan ihan joka oksalla istu, joten en todellakaan jättäisi ottamatta yhteyttä itsekin, jos on jo tavattu useampi kerta ja olisin kiinnostunut. Toisaalta jos nyt on jo tavattu useamman kerran eikä aikaisemmin ole ollut varsinaisesti havaittavissa kiinnostuksen puutetta kuin vasta nyt tästä ettei ole ottanut yhteyttä, niin ehkä itse kuitenkin ottaisin sitä yhteyttä ja pyrkisin selvittämään haluaako toinen vielä jatkaa tapailua. Olkoonkin sitten syy mikä hyvänsä toisella, niin mielestäni on hieman hölmöä vain jättää asioita keskenkään ja tehdä tilanteista päätelmiä vain omassa päässä. Paljon parempi on kuulla toiselta suoraan sekin, ettei halua enää jatkaa tutustumista, kuin ihmetellä yksikseen miksi toisesta ei enää kuulu ja voisikohan sittenkin olla yhtä sun toista syystä. Se kiusaa turhaan itseään. Toisaalta on myös toisen puolelta ikävää jättää toinen osapuoli epätietoisuuteen ja siten lähtökohtaisesti aiheuttaa toisessa tätä ikävämpää fiilistä.


      • ,.-,.-,.-,.-,.-
        16+19 kirjoitti:

        "-Henkilöllä ei ole käytöstapoja vastata yhteyden ottoihin millään tavalla jos on hankittu puhelin nii miks ihmeessä siihen ei voi vastaa tai sitten edes soittaa takasin."

        Aloituksen mies ei käsittääkseni tarinan mukaan ole jättänyt vastaamatta naisen yhteydenottoihin? Tilannehan oli se, että nainen kokee olevansa enemmän se, joka ottaa yhteyttä ja toivoi myös miehen olevan oma-alotteinen, mutta hän ei nyt sitten ilmeisesti ole ollut.

        Muuten toki vaikuttaa siltä, että kiinnostusta ei ole tarpeeksi. En myöskään omalla kohdallani keksisi muuta syytä miksi en olisi naiseen yhteydessä. Ei niitä oikeasti kiinnostavia ihmisiä kuitenkaan ihan joka oksalla istu, joten en todellakaan jättäisi ottamatta yhteyttä itsekin, jos on jo tavattu useampi kerta ja olisin kiinnostunut. Toisaalta jos nyt on jo tavattu useamman kerran eikä aikaisemmin ole ollut varsinaisesti havaittavissa kiinnostuksen puutetta kuin vasta nyt tästä ettei ole ottanut yhteyttä, niin ehkä itse kuitenkin ottaisin sitä yhteyttä ja pyrkisin selvittämään haluaako toinen vielä jatkaa tapailua. Olkoonkin sitten syy mikä hyvänsä toisella, niin mielestäni on hieman hölmöä vain jättää asioita keskenkään ja tehdä tilanteista päätelmiä vain omassa päässä. Paljon parempi on kuulla toiselta suoraan sekin, ettei halua enää jatkaa tutustumista, kuin ihmetellä yksikseen miksi toisesta ei enää kuulu ja voisikohan sittenkin olla yhtä sun toista syystä. Se kiusaa turhaan itseään. Toisaalta on myös toisen puolelta ikävää jättää toinen osapuoli epätietoisuuteen ja siten lähtökohtaisesti aiheuttaa toisessa tätä ikävämpää fiilistä.

        Nimenomaan näin, että minä olen ottanut viime aikoina yhteyttä, mies on siihen kyllä vastannut. Viestit ovat olleet täynnä hellittelynimiä ja hän on ilmaissut odottavansa tapaamisiamme jne. Kaikki näytti olevan näin vielä viime tapaamisella (josta on siis nyt yli viikko), jolloin hän viimeisiksi sanoiksi jäähyväishalin ja -pusun jälkeen sanoi "pidetään yhteyttä". Ja sitten ei olekaan kuulunut mitään.

        Olet varmaan oikeassa siinä, että ehkä pitäisi vielä laittaa viestiä ja kysyä, mistä hiljaisuus johtuu. Käytännössä olen kyllä jo luopunut toivosta ja tuntuu, että selityksistä tulee vain enemmän paha mieli. Varsinkin jos hän vaikka vielä haluaisi jatkaa, mutta ei jatkossakaan olisi tämän aktiivisempi, eli kiinnostus ei näytä olevan riittävää siihen, mitä minä haluaisin. Sehän vain pidentäisi tätä erotuskaa. Harmi, sillä itse en ihastu kovin helposti ja tämä tuntui olevan niin täydellinen mies minulle. Toista yhtä hyvin kaikki kriteerit täyttävää tuskin löytyy enää kovin helposti, kun ei ole löytynyt tähänkään mennessä. Mutta ei voi mitään.


      • Anonyymi
        16+19 kirjoitti:

        "-Henkilöllä ei ole käytöstapoja vastata yhteyden ottoihin millään tavalla jos on hankittu puhelin nii miks ihmeessä siihen ei voi vastaa tai sitten edes soittaa takasin."

        Aloituksen mies ei käsittääkseni tarinan mukaan ole jättänyt vastaamatta naisen yhteydenottoihin? Tilannehan oli se, että nainen kokee olevansa enemmän se, joka ottaa yhteyttä ja toivoi myös miehen olevan oma-alotteinen, mutta hän ei nyt sitten ilmeisesti ole ollut.

        Muuten toki vaikuttaa siltä, että kiinnostusta ei ole tarpeeksi. En myöskään omalla kohdallani keksisi muuta syytä miksi en olisi naiseen yhteydessä. Ei niitä oikeasti kiinnostavia ihmisiä kuitenkaan ihan joka oksalla istu, joten en todellakaan jättäisi ottamatta yhteyttä itsekin, jos on jo tavattu useampi kerta ja olisin kiinnostunut. Toisaalta jos nyt on jo tavattu useamman kerran eikä aikaisemmin ole ollut varsinaisesti havaittavissa kiinnostuksen puutetta kuin vasta nyt tästä ettei ole ottanut yhteyttä, niin ehkä itse kuitenkin ottaisin sitä yhteyttä ja pyrkisin selvittämään haluaako toinen vielä jatkaa tapailua. Olkoonkin sitten syy mikä hyvänsä toisella, niin mielestäni on hieman hölmöä vain jättää asioita keskenkään ja tehdä tilanteista päätelmiä vain omassa päässä. Paljon parempi on kuulla toiselta suoraan sekin, ettei halua enää jatkaa tutustumista, kuin ihmetellä yksikseen miksi toisesta ei enää kuulu ja voisikohan sittenkin olla yhtä sun toista syystä. Se kiusaa turhaan itseään. Toisaalta on myös toisen puolelta ikävää jättää toinen osapuoli epätietoisuuteen ja siten lähtökohtaisesti aiheuttaa toisessa tätä ikävämpää fiilistä.

        Älä valehtele, ku olet itse naimisissa miehen kaa, olet itsekki mies!!


    • Anonyymi

      Me asutaan nykyään samassa kaupungissa. Tapasimme 4 kertaa ennenkuin työn takia muutin samalle paikkakunnalle. Viime perjantaina näimme ja naimme ja nyt ei ole edes viestitty sen jälkeen,joten mitä tästä pitäisi päätellä. Mies opiskelee ja lisäksi töissä eli tottakai on väsynyt ja kiireinen. Ikää molemmilla yli 40.

    • Anonyymi

      Itse päättelen tällaisen puutteen toisen näkymättömyydellä? Ei kohtaa toista enää niissä paikoissa, joissa kohtasi aiemmin. Muutokset toki voi johtua myös muistakin syistä, kuten muutto toisaalle jne.? Tai löytänyt rinnalleen toisen?

    • Anonyymi

      kannattaa varmaan kysyä häneltä.....mää en tiedä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe