En tiedä mitä tehdä.

epätoivoinenmies92

Elän kaukosuhteessa tyttöystäväni kanssa. Olemme olleet yhdessä melkein vuoden, ja näemme erittäin satunnaisesti ja välimatkaa on noin 300km. Parin viime viikon aikana hän on ollut jotenkin kylmä minua kohtaan, ja puhuu toisista miehistä hieman ylistävään sävyyn, mikä saa minut tahtomattani mustasukkaiseksi. Hän on myös sanonut, ettei enää tiedä haluaako olla kanssani. Vannoo, että rakastaa minua, eikä ole lainkaan epävarma halustaan olla kanssani kun näemme kasvokkain. Ymmärrän itsekin, että tuntuu turhauttavalta olla suhteessa puhelimen ja tietokoneen kanssa, mutta opiskelujen takia emme voi asua vielä lähempänä toisiamme. Olen kertonut hänelle menettämisen peloistani, ja hänkin on sanonut että ei halua menettää minua, mutta silti on epävarma. En tiedä mitä tehdä, jos joku voisi antaa pienintäkään neuvoa, se olisi suuri apu.

5

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Appe7

      Suosittelisin tekemään väliajat kun ette nää mahdollisimman hyviksi. Kato netistä erilaisia aktiviteetteja jota kaukosuhteessa voi tehdä esim. lähetä sillon tällön postissa kirje tai lahja, tekstailkaa pitkin päivää, käyttäkää webbiä, pelatkaa mesessä vaikka jotain pelejä soittakaa aina enne nukkumaa menoa, lähettäkää kuvia ittestänne tekemästä eri asioita...

      Vielä tärkeempi, että tehkää tapaamisista säännöllisiä, kyllä nyt ku on vaa 300km voitte ainakin parin viikon välein nähdä, mekin nähdään noin parin viikon välein vaikka meillä on noin 700 km välimatka. Kattokaa aina vaikka puoltoista kuukautta eteenpäin, että minä kertoina voitte nähdä ja pitäkää niistä kiinni. Teidän vaan pitää uhrata joitakin muita aktiviteettaja siitä hyvästä, että voitte nähdä, esim. jos opiskelette yliopistossa niin eihän siellä todellakaan tarvii joka luennolla olla, itte melken kokonaan selviän käymättä luennoilla niin aika vapaasti pystyn menojani säätelemään =D

      Ps. Vielä tosta, että puhuu muista ylistävään sävyyn sano vaa rehellisesti, että se ahdistaa sinua koska olet minulle niin tärkeä...

      Ehkä sekin voisi jotain auttaa kun alat puhumaan tyyliin " Nyt on tietenkin vähän vaikeaa, mutta kun tästä selvitään vielä pari vuotta tai kauan teillä onkaan jäljellä niin sitten voidaan olla loppuelämä yhdessä"

      • epätoivoinenmies92

        Kiitos neuvoista(: Muuten näkisimme usemmin, mutta molempien rahoituspuoli on vähän niin ja näin :/ Olen lähetellyt hänelle joskus kirjeitä ihan yllättäen, soittelemme paljon, pelaamme pelejä netissä ja tekstailemme usein, mutta viime aikoina se on vähentynyt. Molemmilla ei kyllä mitään erikoisempia menoja koskaan ole, itselläni esteenä näkemisille on vain rahanpuute ja jalkavamma. Tuntuu ikään kuin hän olisi etääntynyt D:


    • Appe7

      Eipä mitää!

      No toivottavasti on vain ohimenevä vaihe. Helppoa lisärahaa voisi saada vaikka menemällä promootiofirmaan töihin esim. Irokeesiin. Voi työskennellä aina vain sillon kun haluaa ja ehtii. Myös säästää jostai muusta joka ei ole niin tärkeää esim-bilettäminen mieti vaikka vaa,että jos nyt ostan tän niin sitten en voi nähdä tyttöystävää =D

    • miksu4902

      Olen itse ollut täysin samassa tilanteessa. Tyttöystäväni on nopeasti kyllästyväistä tyyppiä, ja pelkäsimme molemmat että hän kyllästyy minuun, ja eroaisimme. Keskustelimme asioista ja aliomme nähdä useammin.(: Keskustelu auttoi kaikista eniten, olemme asuneet 3vuotta yhdessä, ja meillä on 1vuotias tytär ja elämä kukoistaa(: Toivon kaikkea hyvää sinulle, ja neuvon puhumaan tyttöystäväsi kanssa(: Jos rakkautta riittää, niin mikään ei ole mahdotonta(:

    • tiituska

      ekassa kaukosuhteessani kävi juuri tuolla lailla, mutta nyt tokassa kaukosuhteessani ei todellakaan ole tuota ongelmaa! eli joskus vaihtamalla paranee ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1673
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1310
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1097
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      888
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe