En tiedä mitä tehdä.

epätoivoinenmies92

Elän kaukosuhteessa tyttöystäväni kanssa. Olemme olleet yhdessä melkein vuoden, ja näemme erittäin satunnaisesti ja välimatkaa on noin 300km. Parin viime viikon aikana hän on ollut jotenkin kylmä minua kohtaan, ja puhuu toisista miehistä hieman ylistävään sävyyn, mikä saa minut tahtomattani mustasukkaiseksi. Hän on myös sanonut, ettei enää tiedä haluaako olla kanssani. Vannoo, että rakastaa minua, eikä ole lainkaan epävarma halustaan olla kanssani kun näemme kasvokkain. Ymmärrän itsekin, että tuntuu turhauttavalta olla suhteessa puhelimen ja tietokoneen kanssa, mutta opiskelujen takia emme voi asua vielä lähempänä toisiamme. Olen kertonut hänelle menettämisen peloistani, ja hänkin on sanonut että ei halua menettää minua, mutta silti on epävarma. En tiedä mitä tehdä, jos joku voisi antaa pienintäkään neuvoa, se olisi suuri apu.

5

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Appe7

      Suosittelisin tekemään väliajat kun ette nää mahdollisimman hyviksi. Kato netistä erilaisia aktiviteetteja jota kaukosuhteessa voi tehdä esim. lähetä sillon tällön postissa kirje tai lahja, tekstailkaa pitkin päivää, käyttäkää webbiä, pelatkaa mesessä vaikka jotain pelejä soittakaa aina enne nukkumaa menoa, lähettäkää kuvia ittestänne tekemästä eri asioita...

      Vielä tärkeempi, että tehkää tapaamisista säännöllisiä, kyllä nyt ku on vaa 300km voitte ainakin parin viikon välein nähdä, mekin nähdään noin parin viikon välein vaikka meillä on noin 700 km välimatka. Kattokaa aina vaikka puoltoista kuukautta eteenpäin, että minä kertoina voitte nähdä ja pitäkää niistä kiinni. Teidän vaan pitää uhrata joitakin muita aktiviteettaja siitä hyvästä, että voitte nähdä, esim. jos opiskelette yliopistossa niin eihän siellä todellakaan tarvii joka luennolla olla, itte melken kokonaan selviän käymättä luennoilla niin aika vapaasti pystyn menojani säätelemään =D

      Ps. Vielä tosta, että puhuu muista ylistävään sävyyn sano vaa rehellisesti, että se ahdistaa sinua koska olet minulle niin tärkeä...

      Ehkä sekin voisi jotain auttaa kun alat puhumaan tyyliin " Nyt on tietenkin vähän vaikeaa, mutta kun tästä selvitään vielä pari vuotta tai kauan teillä onkaan jäljellä niin sitten voidaan olla loppuelämä yhdessä"

      • epätoivoinenmies92

        Kiitos neuvoista(: Muuten näkisimme usemmin, mutta molempien rahoituspuoli on vähän niin ja näin :/ Olen lähetellyt hänelle joskus kirjeitä ihan yllättäen, soittelemme paljon, pelaamme pelejä netissä ja tekstailemme usein, mutta viime aikoina se on vähentynyt. Molemmilla ei kyllä mitään erikoisempia menoja koskaan ole, itselläni esteenä näkemisille on vain rahanpuute ja jalkavamma. Tuntuu ikään kuin hän olisi etääntynyt D:


    • Appe7

      Eipä mitää!

      No toivottavasti on vain ohimenevä vaihe. Helppoa lisärahaa voisi saada vaikka menemällä promootiofirmaan töihin esim. Irokeesiin. Voi työskennellä aina vain sillon kun haluaa ja ehtii. Myös säästää jostai muusta joka ei ole niin tärkeää esim-bilettäminen mieti vaikka vaa,että jos nyt ostan tän niin sitten en voi nähdä tyttöystävää =D

    • miksu4902

      Olen itse ollut täysin samassa tilanteessa. Tyttöystäväni on nopeasti kyllästyväistä tyyppiä, ja pelkäsimme molemmat että hän kyllästyy minuun, ja eroaisimme. Keskustelimme asioista ja aliomme nähdä useammin.(: Keskustelu auttoi kaikista eniten, olemme asuneet 3vuotta yhdessä, ja meillä on 1vuotias tytär ja elämä kukoistaa(: Toivon kaikkea hyvää sinulle, ja neuvon puhumaan tyttöystäväsi kanssa(: Jos rakkautta riittää, niin mikään ei ole mahdotonta(:

    • tiituska

      ekassa kaukosuhteessani kävi juuri tuolla lailla, mutta nyt tokassa kaukosuhteessani ei todellakaan ole tuota ongelmaa! eli joskus vaihtamalla paranee ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe