Salarakas jätti???

masentunut mies

Petin vaimoani ja jäin kiinni. Katkaisin välit salarakkaaseeni ja yritin korjata välit vaimoni ja minun välillä. Vaimo kuitenkin halusi eron. Eron jälkeen otin yhteyttä salarakkaaseeni ja yllätys yllätys hän ei enää haluakkaan olla kuin ystävä.
Mitä tämä kertoo?

13

1683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se kertoo..

      Se kertoo että vietät loppuelämäsi lähibaarissa kaljatuoppi edessäsi voivottelemassa kohtalotovereillesi kuinka yksinäinen olet. Voi voi minua ei kukaan huoli ja vaimokin heitti pihalle vaikka olen ihan kunnon mies. Onneksi olkoon et ole yksin.

    • 01988432197

      Se kertoo siitä että salarakas ei halunnut olla se joka huolitaan kun vaimo ei halunnutkaan.
      Luulitko että nainen huolii sinut vielä sitten kun olet katkaissut välisi häneen?
      Samoin olisin tehnyt tuon naisen kengissä.
      Tähän pätee se sama sanonta kuin moneen muuhunkin.
      SITÄ SAA MITÄ TILAA.

      • papukaijamerkki

        Onneksi olkoon. Kerrankin nainen jolla järki päässä eikä vain jalkojen välissä. Kukapa sitä haluaa olla mikään lohdutuspalkinto.
        Kymmenen papukaija merkkiä kummalekin naiselle.


    • käteväemäntä65

      Juu niin, tyhmä mies, mitä täällä ruikutat, olisit ajatellut asiaa ennenkun petit vaimoasi, toivottavasti löydät vielä jonkun rakkaan joka sitten jossain vaiheessa pettää sinua...

    • Pettäjät kyykkyyn

      Kaikkien pettäjä äijien kuuluukin jäädä kiinni. Onhan sinulla vielä se kalu, käytä sitä, kyllä se masennus sillä paranee millä on tullutkin. Tulee oikeen vitun hyvä mieli kun yksikin pettäjä on saanut mitä on tilannut. Salarakkaalle kymmenen pistettä, sinussa on tasoa. Ei kukaan nainen halua pettäjää itselleen.

      • toivo & ilo

        Joo, nyt k_lli tosi käyttöön. Kyllä sillä iloa irtoaa. Ja nyt kun olet vapaa, et enää petä ketään vaan leijut panojen maassa ihan vapaana syyllisyydestä.

        Sorry, oli hieman ilkeää. Ihmettelen vaan, että miten sinunkaan rassukan mieleen ei jo aviossa ollessa juolahtanut, että toimit aika tyhmästi. Olet saanut nyt tilaamaasi elämää. Mutta ihminen voi aina muuttua. Toivottavasti tämä kokemus saa sinut ajattelemaan ihmissuhteita vakavammin, ymmärtämään rehellisyyden ja vastuullisuuden merkityksen ihmissuhteissa. Paljon hyvää voi olla edessäpäin!


    • eivoiuskoa

      Olipas se h-lvetin typerä kakkonen. Olis päässyt ykköseksi, eikä raukka tajunnut
      tarttua tilaisuuteen. Tästä sen huomaa kuinka tyhmiä voi salapanot oikeesti olla.
      Silloin kyllä kelpaa ukkomiehen kanssa hänkslätä kun vaimo on kuvioissa, mutta kun vaimo häipyy, niin ei se ukkometso enää kelpaakkaan. Voi,voi teitä

    • ottakaa opiksi

      Niin siinä yleensä käy. Jos alkaa vehkeilemään toisen kumppanin kanssa, on itsekkin kuin pukki kaalimaalla. Sitä saa mitä, tilaa! Yleensä vastuuttomat henkilöt paljastavat korttinsa siinä, että eivät kunnioita toisen parisuhdetta omat motiivinsa. He elävät vain omien himojen ja halujen mukaan.
      Todennäköisesti tällä salarakkaallasi on rauta kuummana jo aivan jossakin muulla. Sinussa on mennyt ohi jo se uutuuden viehätys.
      Menetit molemmat ja jäit soittelemaan lehdellä. Ei vaimo voi tietenkään enää luottaa sinuun. Odottelisit jälleen vanhan rinnalla uutta hurmiota. Sinulle vaimo on vain jokin pahanpäivän hätävara.

    • masentunut mies

      Tarkennusta vielä sen verran, että vaimoni petti minua myös ja salarakas oli tahollaan naimisissa. Tarkoitus oli molempien erota jossain vaiheessa ja alkaa olemaan kimpassa.

      • voi voi voi

        Ja sinunko piti sitten seurata perässä olemalla saman tasoinen pettäjä kuin vaimosi? Olisit näyttänyt että voit olla kunniallinen mies, potkaissut vain pettävän akkasi ulos. Eronnut ja sitten etsinyt uuden naisen elämääsi. Onko pakko saada tikkari jos kaverikin on saanut? Täh?


    • henkivakuutus

      Ap: olet varmaan vielä kovin nuori ja kokematon, kun olet toiminut noin tyhmästi. Käryn käydessä vain tossukka katkaisee kakkossuhteensa. Jos olisit jatkanut kakkosen kanssa salaa, olisi vaimo sen aavistanut, ja jatkanut kanssasi elämäsi loppuun asti estääkseen kakkosta saamasta sinua. Kakkonen olisi ollut henkivakuutus avioliitollenne. Jos et olisi lopettanut suhdettasi salarakkaaseen, sinulla olisi nyt heidät molemmat. Vaimo vahtisi sinua ja uhkailisi sinua erilaisilla kostoilla, jos jätät hänet. Menit tähän nuoren kokemattoman miehen ansaan. Seuraavan kerran kunhan saat uuden vastaavan kuvion luotua, olet viisaampi.

      • ilon kesä

        No siinäpä sarkasmia. Kyllä tässä kävi kaikenkaikkiaan aika hyvin. Nyt aloittaja on lähtöruudussa ja voi tarkastella elämäänsä ilman suhteita. Puhdas pöytä, jolle voi laatia aikaisempia kauniimman kattauksen. Onnea aloittajalle kohti parempaa elämää!


    • Anonyymi

      Sama täällä. Jätin miehen joka petti kanssani vaimoaan. Nyt hänellä ei ole minua eikä vaimoa. Elämä on pelii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe