Helsinki Cruising Night

Kaara

Milloin on vuoden 2012 ensimmäinen kokoontuminen Kauppatorilla? Joko tänään 4.5.2012?

10

961

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anne
    • Kaara

Kiitos vastauksesta, sinne siis!

• alfatah

olisi upeaa omistaa 1964 valiant. 1965 valiant. 1966 valiant. 1967 barracuda holley 353. 1968 mustang. 1969 camaro. 1970 mustang. 1971 valiant. 1972 mustang. 1973 barracuda. 1974 mustang. 1975 mercedes 450sel 6.9. 1976 mercedes 450sel 6.9. 1977 ford granada consul. 1978 ford granada. 1979 saab 99 turbo.

• Warder

hei onko tietoo millon alkaa stading cruising 2013?

• Syrjässä on

Kannattaneeko sinne mennä? On niin pitkällä ja syrjässä se helsinki.

• 5.4...

• tallinkoristeet
        helbkuski kirjoitti:

5.4...

Cruisingit ovat niitä laumasieluja varten jotka eivät muuten ymmärrä autoaan käyttää.

• El Pollo del Muerta

Ja tietysti niitä varten, ketkä tykkäävät tavata samanhenkisiä ihmisiä, nauttia hyvästä fiiliksestä ja olla osa tapahtumaa, eikä vain sivusta seuraava ulkopuolinen.
      Cruisingit ei sovi erakoille eikä niille, jotka haluaa hautoa juttujaan yksin.
      Yleisesti ottaen ihminen on sosiaalinen ja laumahakuinen ja siinä ei ole mitään väärää eikä pahaa.
      Jokaisen laumasieluisuutta ylenkatsovan tulisi kokea Västeråsin Power Big Meet ja se kuinka koko kaupunki ja toinen mokoma määrä laumasieluja viettää hienon happeningin. Olisko vuonna 2012 paikalla ollu jotain 70 000 autokuntaa, siitä voi jokainen arvioida, paljonko laumasieluja mahtuu yhden viikonlopun aikana yhteen kaupunkiin.

• Chrys66

Niin, kalenterin mukaanhan olisi ensimmäinen Stadin cruising 5.4....Mut kuka tonne pakkaseen haluu mennä??????????????
      Pari viikkoa myöhemmin on Tikkurilan, Heurekan parkkipaikalla, josko silloin jo tarkenis.
      Sitäpaitsi se on paikkana ihan kiva mennä ja kasvatti suosiotaan viime kesänä hurjasti. Tule kesä jo!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe