Cambridgeläisiä?

-30syksy

Onkos täällä ketään cambridge dieetillä olevaa.?

Mulla on toinen viikko taso1 ....sanoivat että parempi se kun mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja hyvin on mennyt. ekalla viikolla -3kg ja tarkoitus olisi saada -30kg syksyksi.

Makean himoa ei ole niin ollut, mutta kyselisin vähän muilta että ootteko juonut pepsi maxia enemmän kuin sallittu veden lisäksi ja onko se haitallista vaikka sitä joisenemmän kuin sen yhden lasillisen joskus?

Vappuna tuli pieni retkahdus, joka ei tosin johtunut minusta vaan tarjoiliasta joka oli sekoittanut minun ja mieheni juomat ja minä sainkin ligh pepsin tilalle tavallista...mutta eipä se onneksi painossa näkynyt.

Miten muilla menee ja onko kokemuksia...paljonko lähti yleensä viikossa paino pusseilla?

4

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lissu70

      olen ollut cambridge-dieetillä; aloitin lokakuussa 2011 ja 2012 helmikuussa oli lähtenyt 17kg.vähän hirvitti tuo nopea lähtö ja huomasi sen myös hiuksissa:niitä lähti.Nyt olen ollut viimeksi kontrolli-käynillä helmikuun loppussa eli olen yrittänyt toimia yksin.Melkein kaikki on pysynyt poissa:1-2kg heittelee...sinne ja tänne.
      Tarkoituksena olisi mennä käymään ja katsomassa mitä keholle on tapahtunut. On tehokas.Mulla lähti viikossa 1kg-3kg.ekalla vkolla -4kg;söin 7päivää pusseja ainoastaan.

    • oululainen_61

      Mitä tulee maksamaan tää cambridge-dieetti? Kiinnostaisi kovasti aloittaa, mutta hinta mietityttää, ett onko tää taas joku "rahankeplottelu" juttu???

      • Nykyinen hoikkeliini

        No ainakin halvempaa kuin oikea ruoka. Viikon cambridge sapuskat 63€. Eikä rahaa tosiaan muuhun mene, eli herkkuihin tai naposteluihin. Ainoa mihin rahaa alko palamaan oli uudet pienemmät vaatteet ja kengät.


      • Fiknncgtjkk
        Nykyinen hoikkeliini kirjoitti:

        No ainakin halvempaa kuin oikea ruoka. Viikon cambridge sapuskat 63€. Eikä rahaa tosiaan muuhun mene, eli herkkuihin tai naposteluihin. Ainoa mihin rahaa alko palamaan oli uudet pienemmät vaatteet ja kengät.

        Olen juuri nyt ohjelmalla. 4 viikkoa paastoa takana ja -10 kg. Olo mitä parhain eli vielä jatkuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe