Cambridgeläisiä?

-30syksy

Onkos täällä ketään cambridge dieetillä olevaa.?

Mulla on toinen viikko taso1 ....sanoivat että parempi se kun mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja hyvin on mennyt. ekalla viikolla -3kg ja tarkoitus olisi saada -30kg syksyksi.

Makean himoa ei ole niin ollut, mutta kyselisin vähän muilta että ootteko juonut pepsi maxia enemmän kuin sallittu veden lisäksi ja onko se haitallista vaikka sitä joisenemmän kuin sen yhden lasillisen joskus?

Vappuna tuli pieni retkahdus, joka ei tosin johtunut minusta vaan tarjoiliasta joka oli sekoittanut minun ja mieheni juomat ja minä sainkin ligh pepsin tilalle tavallista...mutta eipä se onneksi painossa näkynyt.

Miten muilla menee ja onko kokemuksia...paljonko lähti yleensä viikossa paino pusseilla?

4

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lissu70

olen ollut cambridge-dieetillä; aloitin lokakuussa 2011 ja 2012 helmikuussa oli lähtenyt 17kg.vähän hirvitti tuo nopea lähtö ja huomasi sen myös hiuksissa:niitä lähti.Nyt olen ollut viimeksi kontrolli-käynillä helmikuun loppussa eli olen yrittänyt toimia yksin.Melkein kaikki on pysynyt poissa:1-2kg heittelee...sinne ja tänne.
      Tarkoituksena olisi mennä käymään ja katsomassa mitä keholle on tapahtunut. On tehokas.Mulla lähti viikossa 1kg-3kg.ekalla vkolla -4kg;söin 7päivää pusseja ainoastaan.

• oululainen_61

Mitä tulee maksamaan tää cambridge-dieetti? Kiinnostaisi kovasti aloittaa, mutta hinta mietityttää, ett onko tää taas joku "rahankeplottelu" juttu???

• Nykyinen hoikkeliini

No ainakin halvempaa kuin oikea ruoka. Viikon cambridge sapuskat 63€. Eikä rahaa tosiaan muuhun mene, eli herkkuihin tai naposteluihin. Ainoa mihin rahaa alko palamaan oli uudet pienemmät vaatteet ja kengät.

• Fiknncgtjkk
        Nykyinen hoikkeliini kirjoitti:

No ainakin halvempaa kuin oikea ruoka. Viikon cambridge sapuskat 63€. Eikä rahaa tosiaan muuhun mene, eli herkkuihin tai naposteluihin. Ainoa mihin rahaa alko palamaan oli uudet pienemmät vaatteet ja kengät.

Olen juuri nyt ohjelmalla. 4 viikkoa paastoa takana ja -10 kg. Olo mitä parhain eli vielä jatkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      161
      8398
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      446
      7512
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      154
      3590
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3019
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2685
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    8. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      37
      2021
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1540
    Aihe