Varasimme ystävättäreni kanssa molemmille ripsienpidennys-ajat Tallinnan Casa Bellaan (narva mnt.22).
Ajat olivat samaan aikaan, eli makasimme vierekkäin.
Ennen ripsien laittoa keskustelimme hoitajien kanssa siitä, millaiset haluaisimme, molemmat teimme hyvin selväksi, että haluamme vain hieman paksummat kuin omat, ei pidempiä, koska omat ovat jo pitkät, ainoastaan turhan ohuet. Kosmetologi vakuutti, että saisimme mitä halusimmekin.
Ripsien laitto kesti 1,5h, ei sen kummempaa kipua tms.
Tämän jälkeen sain peilin käteeni, ja järkytys oli niin suuri, että itku tuli siinä paikassa! Ripset olivat todella pitkät ja paksut, ihan kuin olisi ollut karvatupot silmillä, ne myös painoivat todella paljon. Ripsiä ei oltu aloitettu sisänurkasta asti, vaan aivan liian keskeltä, sisänurkassa omia `tyhjiä` ripsiä.
Ripset myöskään eivät näyttäneet siltä, että olisivat kasvaneeet luomesta ulos, vaan `leijuivat ilmassa`, kun ei ole tippejä juureen saakka työnnetty!
Ystävättereni sai täydelliset ripset, ei mitään ongelmia hänellä.
Minä huomautin huonosta lopputuloksesta, mutta ripsien laittaja väitti vastaan. Ei hän ole tehnyt mitään väärin, hän on tehnyt näitä 6 vuotta.
Epäilen suuresti ettei ole, tyttö oli tuskin 30-vuotias.
Pyysin häntä korjaamaan, mutta ei kuulemma enää voi tehdä mitään?!?
Asiasta nousi iso riita, minä itkuisena vaadin ottamaan ripset pois, ja kosmetologi vastustelle otti ne silmistäni pois. Irrotusaine kirveli hullun lailla, eikä edes auttanut, vaan ripset revittiin irti. Omat paloivat(?) todella vaaleiksi, niistä lähti todella paljon tuuheudesta, on aukkoja missä ei ole karvoja, ja osasta kohtaa poikki alueita, sellaisia tynkiä.
Myyjä pakotti maksamaan palvelusta täyden hinnan, ja yritti viellä lisätä tähän päälle poistosta hintaa.
Mitään pahoitteluja en saanut tekijän virheestä, vaan kaikki oli minun syytäni alusti asti. Kipu ja turvotus kesti vuorokauden.
Omat ripseni ovat nyt pilalla, eikä niitä saa korjattua edes suomessa. Kävin kyllä kysymässä ammattilaisilta.
Syksyä odotellessa käytänkin upouusia aurinkolasejani!
Kauhukokemus Tallinnan kauneusstudiolla
Anu---
0
290
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328477Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68686Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.31681- 38636
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627