olen elänyt "vapaassa" suhteessa erään miehen kanss reilun 4 kuukautta. sovittiin yhdessä että ollaan parempia toisillemme kun ei käytetä sanaa seurustelu. miehestä on tullut neljässä kuukaudessa paras ystävä, treenikaveri, seksikumppani ja vaikka mitä. olemme olleet erossa 4kkauden aikana ehkä 3 päivää. mies on alusta asti käyttäytynyt paskamaisesti. saanut kohtauksia jolloin haukkunut huoraksi, käynyt lievästi käsiksi jne. näistä asioista ja aikaisemmasta suhteestani(jossa tulin petetyksi)johtuen en kyennyt seurustelemaan kyseisen miehen kanssa. noh, viimeisen kk meillä on mennyt todella hyvin ja aloin jo ajattelmaan siirtymistä vakavaan parisuhteeseen. kunnes mies vappuna sai taas hepulit baarissa. suutuin ja sanoin: meistä ei tule koskaan mitään!". lähdettiin kuitenkin yhdessä grillille josta oli tarkoitus mennä miehen luokse.. mutta mies nappasikin grilliltä naisen(minun silmien edessä) ja lähti panemaan tätä. syyksi kertoi halunneensa näpäyttää minua siitä mitä sanoin. taidan yhä rakastaa tätä miestä mutta onko hän arvoiseni? itse en olisi koskaan tehnyt samoin!
petetty
3
106
Vastaukset
- lovingthelife
Mikähän ihmeen hinku ihmisillä on olla sellaisten ihmisten kanssa, jotka satuttavat. Onko siinä silloin jotain masokistin vikaa vai vaan naiviuutta ja typeryyttä, ettei näe mitä tapahtuu.
Mitäs luulet, jos alkunne on tuollainen, mitä mahtaisi olla edessä vuosien varrella jos häneen tarraudut?
Saatat olla nuori ja sinulla ei ole paljon kokemusta hyvästä suhteesta tai sitten et osaa arvostaa itseäsi. Sen voin kertoa, että hyvässä suhteessa, ei panna muita, ei käydä käsiksi ja halutaan aidosti olla toisen kanssa.. ei pelata pelejä.
Jokainen tyytyy siihen mihin tyytyy, toiset arvostavat itseään enemmän ja toiset vähemmän. Sinun päätöksesi haluatko paskaa vai jotain parempaa käteesi. - rattlee
Ei se ole miehellekään helppoa alkaa rakastua naiseen joka ei luota tai tahdo sitoutua tosissaan. Varmaan ajatteli satuttaa ennen kuin tulee itse satutetuksi.
- kaverimies
Niin mikähän se sun ongelma oikeen on? Miksi täällä itket? Sitä saa mitä tilaa. Melko moni nainen tuntuu haluavan kusipään kunnollisen ja kunnioittavan miehen sijaan. Että nauti nyt vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437