NtiBebs - Dayum
Vänksy - Genio. Mente
Genio.Mente - Timanttia
Alruna - Petezxr
Timanttia- Kundi.Kundinen
Kirpela - Dazu
Zisel - Ratikkakuski
Jazuli - Laskin..Väärin
Richartti - Papu. Sparrow
Papu.Sparrow - Hahmotelma
Mariamania - Genio.Mente
Palstan vuosisadan rakkaustarina
48
598
Vastaukset
- genio vänksyyn
Vänksy oli lätkässä dayumiin.
- .....
Mihin vänksy on kadonnut, huhut kertovat, että olisi tehnyt itsemurhan.
- vili.
It must have been love? but it's over now!!
It must have been love but it's over now.
It must have been good but I lost it somehow.
It must have been love but it's over now.
From the moment we touched 'til the time had run out.
http://www.youtube.com/watch?v=Q6WzkvBkcUE
Hähä! :D - ääneni
Murri ja Toljake.
Yhdessä olevista(ko) vai jo eronneista(ko)?
vili ja Jazuli ! Tosin Jazuli temputtelee vastaan :D
- teevafi
Vaikuttaa yksipuoliselle romanssille.
- >m<
dazu kirjoitti:
vili=Genio
vili = sinä
>m< kirjoitti:
vili = sinä
Juu, kummasti on vili kirjoitellut täällä mm. sillain, että olen ollut Pietarissa katsomassa SKA:n peliä ja kummasti taisi vili viedä dazulta kirpelan.
- gjyfgt
dazu kirjoitti:
Juu, kummasti on vili kirjoitellut täällä mm. sillain, että olen ollut Pietarissa katsomassa SKA:n peliä ja kummasti taisi vili viedä dazulta kirpelan.
olet kova poika selittelemään
- k|rpela
gjyfgt kirjoitti:
olet kova poika selittelemään
dazu= Genio
- ;)
dazu kirjoitti:
vili=Genio
Vili on eräs toinen rekattu mies.
- .........
;) kirjoitti:
Vili on eräs toinen rekattu mies.
Kukkomies. Tiedetään.
- :>
......... kirjoitti:
Kukkomies. Tiedetään.
Väärin meni.
- .............
:> kirjoitti:
Väärin meni.
Mr. Temppuilija.
- cinnis:)
minäkin olen Geniona saatuttama
- poikarakkautta
anzzy ja monte
- Kuminukkerouva
Etikka ja raavari.
minä - minä
ps. tuo lista vaatii valitettavasti aikalailla hienosäätöä.Kuinka monen vuoden palstakokemus tarvitaan, että kaikki noi tietää? Puolet ihan tuntemattomia nikkejä. Joku emeritus- tai emeriittapalstalainen vois tehdä Kuka kukin on in ML hakuteoksen.
Vastaan silti kysymykseen: Nti Bebs ja kundi.kundinen. Kuulostaa harmoniselta parilta ja varmana joku puska on joskus heidätkin yhteen liittänyt.
- puskalisko
minun ja Palstapervon rakkaustarina on upein ja liikuttavin
- ----------
Ehdottomasti Alruna & Pete. Muissa suhteissa ei ole tunteet olleet niin lämpimiä, että olisi joutunut Jäämereen juoksemaan.
- Nasdaq
Minä olen rakastuntu omaan ääneeni.
(Kaksijakoista naurua) Hmm. Tosta puuttuu pareja. Ja sitten siinä on sellaisia, jotka ei ole koskaan mitään pareja edes olleet, vaikka sille olis voinut tuntua kaikesta hehkutuksesta päätellen.
- Aivan.
Minustakin Jazulin - Laskin..Väärinin olisi voinut jättää pois.
Aivan. kirjoitti:
Minustakin Jazulin - Laskin..Väärinin olisi voinut jättää pois.
Jaa, luultavasti noista ainoa suhde joka on vielä hengissä. Jätä vaan pois, ei ole tarpeen olla listoilla. :-)
- No niin,
teevadit kirjoitti:
Jaa, luultavasti noista ainoa suhde joka on vielä hengissä. Jätä vaan pois, ei ole tarpeen olla listoilla. :-)
etäsuhteet toisaalta voivat olla pitkäikäisiä, ei kyllästy heti toisen naamaan ja tapoihin.
No niin, kirjoitti:
etäsuhteet toisaalta voivat olla pitkäikäisiä, ei kyllästy heti toisen naamaan ja tapoihin.
Puhu sinä etäsuhteista, kun et muustakaan mitään tiedä.
Riku on kyllä ihana mutta miedän suhde oli samalla tasolla kuin PlatosMorbidDustinkin kanssa eli ei mitenkään kovin fyysinen :D
- zisel
Seliseli. Mä sain postissa Rikun käytetyn kumin. Kävin labrassa ja jep, sinähän se olet. Eli älä ainakaan mulle lässytä mitään tai mä skannaan ne tulokset tänne :P
zisel kirjoitti:
Seliseli. Mä sain postissa Rikun käytetyn kumin. Kävin labrassa ja jep, sinähän se olet. Eli älä ainakaan mulle lässytä mitään tai mä skannaan ne tulokset tänne :P
:D
zisel kirjoitti:
Ai se olitkin sä joka vei sen kortsun meidän makuuhuoneen roskiksesta.
Mä oon ihan paskat housussa odottanut milloin vaimo pitää mulle siitä saarnan...
- Käyttäjätunnusseton
kirsi tähnen - topi kuminen
- kateellinen**
Zisel ♥ sxthsens
http://www.youtube.com/watch?v=b0kSpfAoyZs - rosen_ukko
Alve-Lääkelehtinen-modelli.
- RvaKuminukke
Ei tällä palstalla ole koskaan ollut
muita rakkaustarinoita toteenkäynyt,
kuin minä ja Ratikkakuski<3Aattelit sitten valottaa nukkena oloa.täytyisi ratikkaa miettiä. Tilanne näyttää siltä etten usko sinun olevasi hänen nukkensa.
- Ratikanmuovilelu
Woi rakas coltrose
Kyllä minä olen vain nukke
tehty vanhoista roskasäkeistä vain
Joten minulla ei ole mitään tuntoaistiakaan
vaikka Ratikka mitä minun muovireiällä puuhailisi
Ratikka kyllä toivoo, että Sinä lähettäisit tukon
tuoxuwasta karwahirviöstäsi
Ku Ratikalla ei ståndaa ilman ihanaa pimpin tuoxua
- Joku_arvannee
Meitä ei näy listalla, vaikka taidetaan olla ainoita, jotka päädyttiin naimisiin asti.
- IngaIIsin_Laura
Eli siis olet CindyD, Vähäisen Palvelijan muija.
- Cindy_D
Tunnustan, vaikka Vähäisestä Palvelijasta en ole koskaan kuullutkaan. Eli täällä tosiaan on vielä tyyppejä kymmenen vuoden takaa?
- Setelimon
Ei olke. Ollaan matkalla MPW-miittiin. Eikä silloin kun lähdetiin ollu vielä käytössä puhelintietokonehia.Pissattaa nyt, sorry.
- Anonyymi
täällähän on ollut suhejuttui joskus vai?
- Anonyymi
Joo me juostiin Jäämereen jatkuvilla syötöillä eläimien raivoilla
har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo me juostiin Jäämereen jatkuvilla syötöillä eläimien raivoilla
har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-Jaaaa... Jotain eläimellistä raivoa tuntuu olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1303026- 2232961
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791896Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771539Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381403- 481138
- 991031
- 113950
- 48880
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863