Illan aihe: palstalaiset, seurustelu

saa aloittaa

siihen uskominen kautta uskomattomuus.

11

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei oikein riitä usko palstalaisiin, mutta seurustelun kannattaja olen.

• uskomattomuus toki.. mut silti miksei mullekkaan oo ketään, oonko niin mahdoton?? :(

• Se oikea on vaan vähän ujo ja vielä piileksii :)

• Mä tuun ainakin kipeeksi aina, kun haikailen sun perään, tai sitten vastaavasti tapahtuu jotain muuta yhtä dramaattista.

• Se sun ketään on tuolla jossain. Kyllä se vielä sieltä löytyypi. Jos jotkut nyt löytää netistä ja joltain palstalta toisensa, niin ei läheskään kaikki. Toiset ei edes ryhtyisi mihinkään netin kautta, siinäkin yks syy miksei.

:-)

• teevadit kirjoitti:

Se sun ketään on tuolla jossain. Kyllä se vielä sieltä löytyypi. Jos jotkut nyt löytää netistä ja joltain palstalta toisensa, niin ei läheskään kaikki. Toiset ei edes ryhtyisi mihinkään netin kautta, siinäkin yks syy miksei.

:-)

jostain syystä mulle tuli tuosta aloituksesta mieleen vaan tää palstaseukkaus ja se kun nää vilit, kallupit sun muut tehtailee aina kaikista muista pareja, uppo-oudoistaki ja vasta palstalle tulleista, niin lartsa se vaan jatkaa itekseen ja hyppii käsiään heilutellen ilmaisten olemassaolostaan.. eli ei siis irl :)) olis ehkä pitänyt muotoilla paremmin saati ajatella loppuun asti, mut samapa tuo enää.

• dazu kirjoitti:

Mä tuun ainakin kipeeksi aina, kun haikailen sun perään, tai sitten vastaavasti tapahtuu jotain muuta yhtä dramaattista.

mahtaa sulla olla raskas sydän kaikista haikailun kohteista ;)

• Ehkä se on luonnonlaki, että ei voi samanaikaisesti olla palstalainen ja seukata uskottavasti, vilistisen koulukunnan (ikisinkut vastoin tahtoaan) mielestä.

• puskalisko

Ratikan sedällä on muuten mielikuvitusvaimon lisäksi uskomusvaimo, joka koostuu käsittääkseni plasmasta

• mielikuvaseuraaja

Ratikan sedällä on myös monta mielikuvitusasuntoakin, joita hän vuokraa mielikuvitusasukkaille.

• en usko

Jarimattilan Oonan seukkauksiin peukkauksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3027
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2991
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2377
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1873
    5. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1763
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1729
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      78
      1294
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1260
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79