työreissu vai pettämis reissu....the end

is this the end????

mieheni lähti eilen työpaikan reissulle tallinnaan,työnantaja kuulemma kustantaa koko työporukalle(reissu pe-su),mut en oikein usko työntekijöitä n 50.....työnantaja kuulemma maksaa matkat,majoituksen,ruoat ja joitain ohjelmia mm teatterin....työntekijät miehiä......en oikein usko et on näin...kuka työnantaja maksaisi kaiken????ja näin suurelle porukalle???taitaa olla pettäjä kamunsa kanssa matkalla....mun kaa kun ei ole koskaan ollut varaa edes käydä suomessakaan missään...taitaa olla korkea aika jättää valehteleva hyypiö....seksiäkään kun se ei ole mun kans halunnut harrastaa,vaik mie haluaisi...siis seksiä...sil on ollut minusta outoja soittoja ja tekstareita kun on pitänyt ihan ulos asti mennä niitä hoitamaan..
laitanko jättö tekstarin kun on reissussa vai ootanko kun tulee takas????

9

890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rva Friida

Sulla taitaa olla jo muita etiäisiä niin paljon, ettei tämä reissu varsinaisesti ole edes se asian ydin. Kuulostat kovin tyytymättömältä parisuhteeseesi, joten ehkä olisikin aika nostaa kissa pöydälle.

Helposti saisit varmaan selville, onko tuo työnantajan järjestämä vai ei, mutta jos sulla on noin huono fiilis teidän suhteesta, onko sillä lopulta niin väliä?

• Hämmästys

Hänen työnantajansa. etkö tiedä missä mies on töissä ?

• is this the end??

tiedän missä on töissä.kysyin asialla tekstarilla.työnantaja vastasi törkeästi:"mitä vittua on tää kysely?"et semmoista.....työnantaja on nainen

• npom
        is this the end?? kirjoitti:

tiedän missä on töissä.kysyin asialla tekstarilla.työnantaja vastasi törkeästi:"mitä vittua on tää kysely?"et semmoista.....työnantaja on nainen

Kulta, soita sille pomonaiselle ihan itse. Esittele itsesi nimeltä ja kerro kysymyksestäsi. Kysy vaikka -voit itse valita-34 koska tästä työmatkasta oli ilmoitettu, kun viikonloppusuunnitelmanne menivät pilalle sen matkan vuoksi.

• ejrtyu

Ehkä kuvioissa on joku nainen. Ei kaikki työpaikan vapaa-ajan juttuihin osallistu, varmaan jotain kolmannes, joka osallistuu lähes aina. Ei se lopulta kovin iso kustannuserä ole firmalta.

• se pettää sua

Älä odota enään vaan jätä se nyt HETI. Kuulitko Heti siis laitat sille tekstarin.

• raju mimmi

No jos työnantaja nainen kerran kysyy että mitä vittua on tää kysely. Niin minulle se kertoo että ehkä miehelläsi on suhde tän työnantajansa kanssa.

Normaali työnantaja olisi vastannut kyllä että missä mielessä kyselet miehen menoja jos ei sua tunne. tuo vastaus varmistaa ainakin minulle et toinen osapuoli tais olla siellä.

• is this the end

hmmm...reissu tehty.....reissulla on ollut puolisoita mutana...liekko kaikilla?????vaimot/tyttöystävät...et justiinsa

this is the end

• ketku keijot

Helpommalla pääset ku potkaset persuuksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1720
    2. 105
      1205
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1081
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      989
    5. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      887
    6. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      880
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      858
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      739
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      719
    Aihe