Osaatteko suositella jotain hyvää kiharasuihketta/-voidetta?
Mulla on luonnostaan vähän kiharat ja taipuisat hiukset (pitkät) ja nyt on päällä projekti "pidä hiuksia enemmän kiharoilla". Ihan ostin uuden fööninkin, hajoittajalla.
Oon käyttänyt Osiksen kiharanvirkistäjää, mutta sen kanssa on kaksi ongelmaa. 1) Hiukset tulee siitä todella ällötahmean tuntuisiksi ja 2) sitä ei enää ole Osiksen valikoimassa.
Haluisin siis jonkun kiharamömmön jonka avulla saisin kunnon kiharoita jotka pysyy. Hiukseni kihartuvat sen verran etten tarvitse rullia, pääalaspäin föönaus riittää. Monet kiharasuihkeet on semmosia että kiharasta tulee semmosta pientä ohutta "harsoa", ei yhtään nätti, ja lisäksi hiukset on ikäänkuin märän näköiset, siitä en tykkää. Haluisin siis semmoset luonnolliset, "paksut" kiharat (ymmärtääköhän tästä nyt taas kukaan mitään...:).
Tiedän että mulla kyllä saa semmoiset kiharat, kampaaja on laittanut, mutta perhana kun se on itse niin vaikeeta.
Vinkkejä, neuvoja??
Hyviä kiharatuotteita?
3
1759
Vastaukset
- tipu
aivan ihana on tigin curls rock. hintava mutta paras, mihin oon kampaamoalalla oloni aikan törmännyt.
- -T-
Osiksen aiempi kiharanvirkistäjä oli mielestäni aika huono ja jokseenkin hankalakäyttöinen. Nyt uuden Osiksen valikoimassa on uusi kiharasuihke "Bounce", joka on suihkutettava versio.
Yksi konsti on laittaa esim. kampausnestettä puolikuiviin hiuksiin ja sitten kevyesti kuivatella sillä hajoittajalla.- Kiharainen
Tuo aiemmin mainittu Tigin Curls Rock on parasta mita oon koskaan kayttanyt luonnonkiharille hiuksilleni. Erottelee kiharat hyvin, antaa volyymia eika tee ainakaan mun tukkaa tahmeaksi. kunhan vaan ei laita liikaa. Aika kallistahan se on, mutta riittoisaa!Tosi pieni maara riittaa! Muutenki vinkiksi luonnonkiharille, kannattaa kosteuttaa hyvin hoitoaineilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803