Olisiko tämä romanttinen?

Eli olen 27v mies Olen itse todella urheilullinen, teen fyysistä työtä, salilla lenkillä ja muita harrastuksia.Nautin myös ruuan teosta siivoomisesta eli tästä saisi moni käyttöisen nuoren miehen vaikka puutarhan hoitoon lumitöihin mihin vain. Olen erittäin sosiaalinen kiltti h tajunen luotettava ja todellinen romantikko:) Minun kanssa voi itkee nauraa kiukutella ja olla juuri oma itsensä. Eli jos on murheita pyyhin kyyneleet otan syliin jos on hauskaa sit nauretaa ja pidetää hauskaa. En harrasta yhden illan juttuja en saa niistä mitään. eli yhden naisen mies ja silloin tämä nainen saa kaiken huomion minulta. Ja lupaan järjestää paljon ylläreitä, pieniä matkoja ja muuta kivaa niin aika ei käy tylsäksi minun kanssa. Kaverien baari kierokset ei ole minulle tärkeitä mielummin vietän iltaa sinun kanssasi kahden elokuvaa katsoessa tai muuta tehdessä. Rakastan myös hieroa niskoja selkää jalkoja. Eli lyhyesti urheilullinen romantikko joka kaipaa seuraa tositarkoituksella. olen myös lapsirakas ja pidän todella lapsista. usein toimin lapsenvahtina kaverin muksuille. Rakastan myös liikuntaa ja menemistä mutta koti illat ovat parhaita.
Ulkonäöstä olen 197cm 87kg tummat hiukset meren siniset silmät en mikään kauhea puntti sopivasti lihaksikas:) Ja jos pidät isosta tässä unelma 19cm 16cm ympärysmitta;)
Olen myös todella seksuaalinen hyvällä mielellä rakastan kun nainen saa ja nauttii seksistä. Ajattele tulet töistä kotiin, tulen ovelle vastaan suutelen sinua, keittiössä odottaa ruoka ja viinilasit. Syömme rauhassa tarjoan viiniä suutelen niskaasi kaulaasi ja kuiskaan kuinka seksikäs olet, menemme olohuoneeseen tanssimme hitaita kynttilämeressä nautimme toistemme huulista painamme toisemme kiinni toisiimme,johdatan sinut makuuhuoneeseen riisun sinut hitaasti, olet makuulla ja annan sinulle ihanan koko vartalo hieronnan, suutelen kroppaasi joka puolelta annan ihnanan suuhoidon tiedät kyllä mistä;) rakastelemme hellästi ihanan pitkään nukahdamme:)

Saisiko tuollainen mies sinulta PLUSSIA VAI MIINUKSIA?

6

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinua odotan :)

      Oih, mikä mies! Ehdottomasti vain ja ainoastaan plussaa. :) Rakastuin jo. ;)

    • saharaaa-

      PLUSSAA!! tosin seurustelen tuon tyylisen miehen kanssa tällä hetkellä, mutta on se todella ISO asia, ku naisen ei tarvi aina tehä mitää muuta, ku vaa nautti olostaan. :D

    • hui jui

      Ihanaa! Sinunlaisen romantikon kun tapaisi.

    • That's me

      Ihan super super super super super paljon PLUSSAA !!
      You are great ! :)

    • nainen 66

      samaaa mieltä edellisten kanssa.
      Itse naisena myös huomioin mieheni samalla tavalla hänen ollessa väsynyt. Elän tällä hetkellä kaltaisesi miehen kanssa. Hellyyttä ja huomiota kaipaavat myös mihet.

    • Hiihulihei_93

      Voi, että kun tapaisin sinunlaisesi. Paitsi, pitää sinun miehenäkin saada huomiota naiseltasi. ;) Ei nainen ainoa huomioitava ole, vaan sitä samaa se mieskin kaipaa. Lisänä, että antaa naiselle myös omaakin aikaa.

      Ainoa miinus on ikä; kukapa 27 v. huolisi 18-vuotiaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe