Eli olen 27v mies Olen itse todella urheilullinen, teen fyysistä työtä, salilla lenkillä ja muita harrastuksia.Nautin myös ruuan teosta siivoomisesta eli tästä saisi moni käyttöisen nuoren miehen vaikka puutarhan hoitoon lumitöihin mihin vain. Olen erittäin sosiaalinen kiltti h tajunen luotettava ja todellinen romantikko:) Minun kanssa voi itkee nauraa kiukutella ja olla juuri oma itsensä. Eli jos on murheita pyyhin kyyneleet otan syliin jos on hauskaa sit nauretaa ja pidetää hauskaa. En harrasta yhden illan juttuja en saa niistä mitään. eli yhden naisen mies ja silloin tämä nainen saa kaiken huomion minulta. Ja lupaan järjestää paljon ylläreitä, pieniä matkoja ja muuta kivaa niin aika ei käy tylsäksi minun kanssa. Kaverien baari kierokset ei ole minulle tärkeitä mielummin vietän iltaa sinun kanssasi kahden elokuvaa katsoessa tai muuta tehdessä. Rakastan myös hieroa niskoja selkää jalkoja. Eli lyhyesti urheilullinen romantikko joka kaipaa seuraa tositarkoituksella. olen myös lapsirakas ja pidän todella lapsista. usein toimin lapsenvahtina kaverin muksuille. Rakastan myös liikuntaa ja menemistä mutta koti illat ovat parhaita.
Ulkonäöstä olen 197cm 87kg tummat hiukset meren siniset silmät en mikään kauhea puntti sopivasti lihaksikas:) Ja jos pidät isosta tässä unelma 19cm 16cm ympärysmitta;)
Olen myös todella seksuaalinen hyvällä mielellä rakastan kun nainen saa ja nauttii seksistä. Ajattele tulet töistä kotiin, tulen ovelle vastaan suutelen sinua, keittiössä odottaa ruoka ja viinilasit. Syömme rauhassa tarjoan viiniä suutelen niskaasi kaulaasi ja kuiskaan kuinka seksikäs olet, menemme olohuoneeseen tanssimme hitaita kynttilämeressä nautimme toistemme huulista painamme toisemme kiinni toisiimme,johdatan sinut makuuhuoneeseen riisun sinut hitaasti, olet makuulla ja annan sinulle ihanan koko vartalo hieronnan, suutelen kroppaasi joka puolelta annan ihnanan suuhoidon tiedät kyllä mistä;) rakastelemme hellästi ihanan pitkään nukahdamme:)
Saisiko tuollainen mies sinulta PLUSSIA VAI MIINUKSIA?
Olisiko tämä romanttinen?
6
517
Vastaukset
- Sinua odotan :)
Oih, mikä mies! Ehdottomasti vain ja ainoastaan plussaa. :) Rakastuin jo. ;)
- saharaaa-
PLUSSAA!! tosin seurustelen tuon tyylisen miehen kanssa tällä hetkellä, mutta on se todella ISO asia, ku naisen ei tarvi aina tehä mitää muuta, ku vaa nautti olostaan. :D
- hui jui
Ihanaa! Sinunlaisen romantikon kun tapaisi.
- That's me
Ihan super super super super super paljon PLUSSAA !!
You are great ! :) - nainen 66
samaaa mieltä edellisten kanssa.
Itse naisena myös huomioin mieheni samalla tavalla hänen ollessa väsynyt. Elän tällä hetkellä kaltaisesi miehen kanssa. Hellyyttä ja huomiota kaipaavat myös mihet. - Hiihulihei_93
Voi, että kun tapaisin sinunlaisesi. Paitsi, pitää sinun miehenäkin saada huomiota naiseltasi. ;) Ei nainen ainoa huomioitava ole, vaan sitä samaa se mieskin kaipaa. Lisänä, että antaa naiselle myös omaakin aikaa.
Ainoa miinus on ikä; kukapa 27 v. huolisi 18-vuotiaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1976352Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2494276"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423535Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m523360Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää993342Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492846Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.752417Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2432377- 252336
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1001927