Mieheni syyttelee ja epäilee minua koko ajan pettämisestä

hillevihiiri.

Olemme olleet 6v yhdessä ja meillä on 4v lapsikin,aluksi kaikki meni hyvin,suhteemme alkuaikoina mieheni teki todella paljon duunia ja kun olimme nuoria,minä kävin silloin ystävieni kanssa paljon viihteellä(enkä ikinä pettänyt miestäni,ei käynyt mielessäkään) eikä mieheni silloin syytellyt mistään,mutta nyt parin vuoden aikana mieheni on alkanut syytteleen ja epäileen minua pettämisestä aina kun käyn esim. ystävälläni kahvilla,saan siitä kamalat syytökset niskaani,enkä käykään nykyään enää missään,enkä näe nykyään enää ystäviänikään kun en jaksa sitä riitaa joka syntyy menoistani.
Ja mieheni muistelee aina suhteemme alkuaikoja kun kävin niin paljon baareissa ja väittää että petin häntä varmasti silloin,ollaan tästä asiastakin käyty varmaan miljoonat riidat läpi.

Tiedän että tämä johtuu siitä kun mieheni exä petti häntä monta kertaa mutta en ymmärrä miksi hänen pitää silti minua epäillä.
Aina kun mies syyttelee tai epäilee minua ja nostan asiasta kunnon keskustelun niin keskustelun lopussa mies aina sanookin että ei hän oikeasti epäile minun pettävän ja luottaa oikeasti minuun mutta häntä vain pelottaa että jos joskus petänkin häntä koska sanoo rakastavansa minua niin paljon että ei kestäis jos pettäisin häntä.

Nyt on tullut toinenkin ongelma,mieheni alkoi pari kk sitten kyseleen muutamasta näpystä alapäästäni,sanoin että kai johtuu vaan sheivaamisestani,no miehelläni nousi taas epäilyt että olen pettänyt häntä,meillä oli kamala riita,noin kuukausi sitten minulla oli normi gyne tarkastus ja mieheni jankutti että minun pitää kysyä gyneltä mitä ne näpyt on ja minä sitten kysyin ja gyne sanoi että ne on vain tulehtuneita ihohuokosia,mies ei uskonut,riitelemme vieläkin asiasta,vaikka näpyt ovat jo hävinneet,eikä meillä ole nyt tämän 2 kk aikana ole ollut ollenkaan seksiä(ennen oli 3-4 krt viikossa) mies ei halua minulta kuulemma mitään tarttuvaa tautia.'

En jaksa enää tälläistä,mutta mieheni ei jostain syystä halua erota,onhan meillä kuitenkin yhteinen lapsi ja mieheni mielestä meillä muuten menee hyvin,minua itseäni ahdistaa nyt seksittömyys suhteessamme ja kun olen jatkuvan epäilyn ja syytösten alla.
Välillä tuntuu että haluan luovuttaa ja erota,mutta en tiedä mitä tehdä.

Miltä tämä tarina näyttää ulkopuolisen silmistä,en kai osaa enää itse ajatella järkevästi..tai en tiedä miten tästä enää jatkaisin,en halua enää tälläistä elämää.

1

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nöe

Eihän tuollaista kukaan kauaa jaksa, sympatiaa sinulle! Syyttelyä ja epäluuloa, saati sitten seksittömyyttä ei tarvitse vain sietää loputtomiin, eihän tuollaisessa parisuhteessa viihdy. Miten olisi jos menisitte juttelemaan tilanteestanne jonkinmoiseen parisuhdeneuvontaan/terapiaan? Siellä voisi ulkopuolisen avustuksella saada lukkoja auki suhteestanne. Jo lapsenkin takia kannattaa kokeilla kaikki keinot ennenkuin alatte eroa suunnitella. Mutta jos mies ei suostu näkemään vaivaa tilanteen parantamiseksi, niin mieti tarkkaan millaista elämää haluat elää, ja tee päätöksiä sen mukaan. Lapsellekaan ei ole hyväksi jos jompikumpi tai molemmat vanhemmat voivat huonosti.

Vielä loppuun: ettei miestä vaivaisi itseään syyllisyys jostain kun tuolla lailla sinua vainoharhaisesti epäilee? Niinhän me kaikki peilaamme omia tuntojamme ja piirteitämme toisiin ihmisiin...

Jokatapauksessa onnea asioiden selvittämiseen, toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe