ROKKABILLI YHTEISÖ

rocca rolla

Hey folks!


Miten päästä mukaan rokkabilli yhteisöön? Mitä vaatii, millasii kuteit, kuin paljo sit vyvvee, mitä mieltymyksii ja mitä rajotteit niinku mielipiteisii asetellaa...

kamoo kamoo, nyt tietoo kehii, millasii asetuksii ja tirektiivei yhteisö siskoil ja veljil määrittelee??

7

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gene Vincent is King

      Nahkachapsit pitää olla, punanen letti, rasisti ja sivari. Musalla ei oo niin väliä, Metallica sopii hyvin, siinä on läskibasso.

    • no mutta...

      Mut eiks ne oo aika niinku isämaallisii tyylii ne valkoset repuplikaanit? Mites siihe juttuu istuu sit toi sivarius? Noi muut mää ymmärrä kyl ja viel lisääsi kokemuksee pohjautue ton sovinismin. Eiköhä siinä oo aika hyvä paletti kasas, siis jos viel o osaava aseekäyttäj?

    • Gene Vincent is King

      Sivarius on nykyään tosi in, ei inttiin mene kukaan. Sovinismi taas ei kuulu mukaan, kaikkihan naisia diggaa ja jos on mulkku, niitä ei saa. Sun käsitykset on jostain
      80-luvulta mut ne ei enää toimi. Musa on silti se pääasia.

    • kuiso

      Kuis sit pippaloihi niinku pääsee ja mennään? Oon kuullu, ett niisson välilst aika hurjaki ja alkukantane se meininki.

    • Gene Vincent is King

      Maksat pääsytlipun ja kävelet sisälle . Rauhallista niissä on verrattuna vaikkapa Tuskafestareihin. Musa ei ole aggressivista ja porukka ei uhoa vaan pitää hauskaa. Dunkkuun tulee jos itse alkaa päätään aukomaan mutta niinhän se on joka paikassa.

    • buubabbaluulaa

      tee eka älykkyystesti ja jos äo jää alle 60 niin tervemenoa siihen sakkiin.

    • lopeta se provoilu

      sua vaan vituttaa kun oma äo ei ylitä kengännumeroo vaikka sen kertos kahdella.
      oisko kova juttu hommata elämä, niin ei tarvitse omaa pahaa oloaan muihin purkaa? joku kiva harrastus vaikka? kysy siskolta jos se näyttäs tuhkaluukkua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe