Kirjeenvaihtoilmoituksia

Kirjelmä

Moi! Mulle tuli semmonen kiva idea, et tähän mun tekemään aiheeseen vois laittaa kirjeenvaihtoilmotuksia, jos on vailla k-kamuu ja haluis sellaisen. Itse oon harrastanu k-vaihtoo jo monta vuotta ja voin sanoo, et se on tosi mukava harrastus. Eiks ois jees idea? :)

8

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluuuu

Mooi! :)

Oon 20-vuotias Elina ja haluisin k-vaihtoon 17-21-vuotiaan tytön kaa. Kirjottelu tapahtus s-postin välityksellä. :) Asun mun äitin ja Milla-koiran kaa Tikkakoskella Jyväskylän lähellä, ja ois kiva, jos oisit itsekin täältäpäin tai vaikkapa Laukaasta, niin vois nähdäkin joskus. Sun musamaullas/harrastuksillas ei oo mitään välii, kunha oot mukava, luotettava ja aktiivinen kirjekaveri. :)
      Kuuntelen aikamonenlaista musaa elikkäs poppii, rockkii, hip hoppii ja iskelmää, mun musamakuun kuuluu esimerkiks PMMP, Anna Abreu, Petri Nygård, Madonna, Pitbull, Britney Spears, David Guetta, Flo Rida, Pariisin kevät ja Avril Lavigne. Lisäks fanitan näyttelijä Amber Tamblynii, oon aika iso fani. :D
      Pidän musiikin lisäksi elokuvista, liikunnasta (tykkään lenkkeillä ja käydä salilla), kavereiden kanssa olemisesta ja kirjojen lukemisesta. :)

Eli jos tärppäsi, pistäpä mulle s-postii, niin kerron itsestäni lisää. ;)
      Vastausosoite: [email protected]

P.S. Vastaan 1-2 kirjoittajalle ja oon saletisti kiva, luotettava ja pitkäaikanen k-kamu! :)

• Elinauuuuu :D

HUOMIO KAIKKI ANNA ABREU -FANIT! :)

Moi! Etsisin pikkuserkulleni mukavaa ja luotettavaa Anna Abreusta pitävää 14-16-vuotiasta tyttöä kirje/meilikamuksi, jonka kanssa voisi tavata ja käydä keikoilla. Olisi hyvä, jos asuisit Keski-Suomessa. :) Pikkuserkkuni on kiltti ja ystävällinen 15-vuotias tyttö, joka pitää Annasta kovasti. :)

Jos kiinnosti ja olet Anna-fani, niin laitapa mulle kirje tai s-postia, niin toimitan vastaukset pikkuserkulleni. :) Nyt ei muuta kuin kirjoittelemaan! ;)

Vastaukset:

Elina Nieminen
      Martinkatu 3 as. 5
      41160 Tikkakoski

s-posti: [email protected]

• Iida (:

Hei! oon tälläi -98 Iida, etelä-suomesta ja haluisin k-kamuks suunnilleen samanikäisen tytön/tyttöjä. Tykkään eläimistä ja liikunnasta ja harrastankin kaikenlaista liikuntaa esim. suunnistusta,tanhua ja sählyä. Laita eka s-postii ja kerro vähän iitestäs niin annan mun osotteen sulle! Rohkeesti vaa kirjottelee.
      Mun sähköposti: [email protected]

• .

:) hyvä En käy palstalla kuin harvoin mutta jotenkin hellyttäviä on kirjeenne voisitteko mietenkään osoittaaa kirjenne kohteelle suoraan Ei minulle :) syökää jätskiä koko kesä ja nyt laitetaabmopot käyntiin. Hyvää kesää.

• kirjekaveria vailla

up

• utelias

Haluaisin löytää vapaan kirjeenvaihtopalstan, kaikki ovat maksullista bisnestä
      jan niiden päätarkoitus on kerätä rahaa.
      Siitä täytyy aina lähteä, että netissä on hyvin monen tahon seurattavana jatkuvasti.
      Kaiken mitä kirjoittaa taytyy olla sellaista, että sen tiedon leviäminen on harmitonta.
      Minua kiinnostaa missä mielessä olet avaamassa kirjeenvaihtopalstaa.
      Olisi kiva jos vastaisit [email protected]

• Anonyymi

Elina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe