Kirjeenvaihtoilmoituksia

Kirjelmä

Moi! Mulle tuli semmonen kiva idea, et tähän mun tekemään aiheeseen vois laittaa kirjeenvaihtoilmotuksia, jos on vailla k-kamuu ja haluis sellaisen. Itse oon harrastanu k-vaihtoo jo monta vuotta ja voin sanoo, et se on tosi mukava harrastus. Eiks ois jees idea? :)

8

800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluuuu

Mooi! :)

Oon 20-vuotias Elina ja haluisin k-vaihtoon 17-21-vuotiaan tytön kaa. Kirjottelu tapahtus s-postin välityksellä. :) Asun mun äitin ja Milla-koiran kaa Tikkakoskella Jyväskylän lähellä, ja ois kiva, jos oisit itsekin täältäpäin tai vaikkapa Laukaasta, niin vois nähdäkin joskus. Sun musamaullas/harrastuksillas ei oo mitään välii, kunha oot mukava, luotettava ja aktiivinen kirjekaveri. :)
      Kuuntelen aikamonenlaista musaa elikkäs poppii, rockkii, hip hoppii ja iskelmää, mun musamakuun kuuluu esimerkiks PMMP, Anna Abreu, Petri Nygård, Madonna, Pitbull, Britney Spears, David Guetta, Flo Rida, Pariisin kevät ja Avril Lavigne. Lisäks fanitan näyttelijä Amber Tamblynii, oon aika iso fani. :D
      Pidän musiikin lisäksi elokuvista, liikunnasta (tykkään lenkkeillä ja käydä salilla), kavereiden kanssa olemisesta ja kirjojen lukemisesta. :)

Eli jos tärppäsi, pistäpä mulle s-postii, niin kerron itsestäni lisää. ;)
      Vastausosoite: [email protected]

P.S. Vastaan 1-2 kirjoittajalle ja oon saletisti kiva, luotettava ja pitkäaikanen k-kamu! :)

• Elinauuuuu :D

HUOMIO KAIKKI ANNA ABREU -FANIT! :)

Moi! Etsisin pikkuserkulleni mukavaa ja luotettavaa Anna Abreusta pitävää 14-16-vuotiasta tyttöä kirje/meilikamuksi, jonka kanssa voisi tavata ja käydä keikoilla. Olisi hyvä, jos asuisit Keski-Suomessa. :) Pikkuserkkuni on kiltti ja ystävällinen 15-vuotias tyttö, joka pitää Annasta kovasti. :)

Jos kiinnosti ja olet Anna-fani, niin laitapa mulle kirje tai s-postia, niin toimitan vastaukset pikkuserkulleni. :) Nyt ei muuta kuin kirjoittelemaan! ;)

Vastaukset:

Elina Nieminen
      Martinkatu 3 as. 5
      41160 Tikkakoski

s-posti: [email protected]

• Iida (:

Hei! oon tälläi -98 Iida, etelä-suomesta ja haluisin k-kamuks suunnilleen samanikäisen tytön/tyttöjä. Tykkään eläimistä ja liikunnasta ja harrastankin kaikenlaista liikuntaa esim. suunnistusta,tanhua ja sählyä. Laita eka s-postii ja kerro vähän iitestäs niin annan mun osotteen sulle! Rohkeesti vaa kirjottelee.
      Mun sähköposti: [email protected]

• .

:) hyvä En käy palstalla kuin harvoin mutta jotenkin hellyttäviä on kirjeenne voisitteko mietenkään osoittaaa kirjenne kohteelle suoraan Ei minulle :) syökää jätskiä koko kesä ja nyt laitetaabmopot käyntiin. Hyvää kesää.

• kirjekaveria vailla

up

• utelias

Haluaisin löytää vapaan kirjeenvaihtopalstan, kaikki ovat maksullista bisnestä
      jan niiden päätarkoitus on kerätä rahaa.
      Siitä täytyy aina lähteä, että netissä on hyvin monen tahon seurattavana jatkuvasti.
      Kaiken mitä kirjoittaa taytyy olla sellaista, että sen tiedon leviäminen on harmitonta.
      Minua kiinnostaa missä mielessä olet avaamassa kirjeenvaihtopalstaa.
      Olisi kiva jos vastaisit [email protected]

• Anonyymi

Elina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      136
      4215
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      323
      2126
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      1944
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1851
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1780
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      446
      1739
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      477
      1594
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      55
      1375
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      464
      1300
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1296
    Aihe