Kirjeenvaihtoilmoituksia

Kirjelmä

Moi! Mulle tuli semmonen kiva idea, et tähän mun tekemään aiheeseen vois laittaa kirjeenvaihtoilmotuksia, jos on vailla k-kamuu ja haluis sellaisen. Itse oon harrastanu k-vaihtoo jo monta vuotta ja voin sanoo, et se on tosi mukava harrastus. Eiks ois jees idea? :)

8

647

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluuuu

      Mooi! :)

      Oon 20-vuotias Elina ja haluisin k-vaihtoon 17-21-vuotiaan tytön kaa. Kirjottelu tapahtus s-postin välityksellä. :) Asun mun äitin ja Milla-koiran kaa Tikkakoskella Jyväskylän lähellä, ja ois kiva, jos oisit itsekin täältäpäin tai vaikkapa Laukaasta, niin vois nähdäkin joskus. Sun musamaullas/harrastuksillas ei oo mitään välii, kunha oot mukava, luotettava ja aktiivinen kirjekaveri. :)
      Kuuntelen aikamonenlaista musaa elikkäs poppii, rockkii, hip hoppii ja iskelmää, mun musamakuun kuuluu esimerkiks PMMP, Anna Abreu, Petri Nygård, Madonna, Pitbull, Britney Spears, David Guetta, Flo Rida, Pariisin kevät ja Avril Lavigne. Lisäks fanitan näyttelijä Amber Tamblynii, oon aika iso fani. :D
      Pidän musiikin lisäksi elokuvista, liikunnasta (tykkään lenkkeillä ja käydä salilla), kavereiden kanssa olemisesta ja kirjojen lukemisesta. :)

      Eli jos tärppäsi, pistäpä mulle s-postii, niin kerron itsestäni lisää. ;)
      Vastausosoite: [email protected]

      P.S. Vastaan 1-2 kirjoittajalle ja oon saletisti kiva, luotettava ja pitkäaikanen k-kamu! :)

    • Elinauuuuu :D

      HUOMIO KAIKKI ANNA ABREU -FANIT! :)

      Moi! Etsisin pikkuserkulleni mukavaa ja luotettavaa Anna Abreusta pitävää 14-16-vuotiasta tyttöä kirje/meilikamuksi, jonka kanssa voisi tavata ja käydä keikoilla. Olisi hyvä, jos asuisit Keski-Suomessa. :) Pikkuserkkuni on kiltti ja ystävällinen 15-vuotias tyttö, joka pitää Annasta kovasti. :)

      Jos kiinnosti ja olet Anna-fani, niin laitapa mulle kirje tai s-postia, niin toimitan vastaukset pikkuserkulleni. :) Nyt ei muuta kuin kirjoittelemaan! ;)


      Vastaukset:

      Elina Nieminen
      Martinkatu 3 as. 5
      41160 Tikkakoski

      s-posti: [email protected]

    • Iida (:

      Hei! oon tälläi -98 Iida, etelä-suomesta ja haluisin k-kamuks suunnilleen samanikäisen tytön/tyttöjä. Tykkään eläimistä ja liikunnasta ja harrastankin kaikenlaista liikuntaa esim. suunnistusta,tanhua ja sählyä. Laita eka s-postii ja kerro vähän iitestäs niin annan mun osotteen sulle! Rohkeesti vaa kirjottelee.
      Mun sähköposti: [email protected]

      • .

        :) hyvä En käy palstalla kuin harvoin mutta jotenkin hellyttäviä on kirjeenne voisitteko mietenkään osoittaaa kirjenne kohteelle suoraan Ei minulle :) syökää jätskiä koko kesä ja nyt laitetaabmopot käyntiin. Hyvää kesää.


    • kirjekaveria vailla

      up

      • Kirjekavereita

        Löysin kätevän suomenkielisen kirjeenvaihtopalstan. Se löytyy osoitteessa http://www.fi.penpal24.com/.


    • utelias

      Haluaisin löytää vapaan kirjeenvaihtopalstan, kaikki ovat maksullista bisnestä
      jan niiden päätarkoitus on kerätä rahaa.
      Siitä täytyy aina lähteä, että netissä on hyvin monen tahon seurattavana jatkuvasti.
      Kaiken mitä kirjoittaa taytyy olla sellaista, että sen tiedon leviäminen on harmitonta.
      Minua kiinnostaa missä mielessä olet avaamassa kirjeenvaihtopalstaa.
      Olisi kiva jos vastaisit [email protected]

    • Anonyymi

      Elina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe