minut syömään.
Olimme kämpilläni. Lisko hermostui yöllä, Ajoi tukkansa lyhyemmäksi (siis itse ja työjäljestä päätellen ehkä jopa ilman peiliä). Olin työkeikalla ja päivän aikana se oli rikkonut kaikki viinilasini (joka kuulemma ei haittaa koska en juo viiniä) ja turmellut sen viimeisen sohvatyynyt joka vielä oli hävittämättä (repinyt ja kastellut astianpesuaineella sekä ripotellut hiuksia sinne tänne). Sohvatyynyllä aiemmin viihtynyt koira koki olonsa osattomaksi ja muutti majansa vaatekassiini (ja nyt kaikki kassissa olleet vaatteet ovat karvoissa).
Asunnossani on myös runsaasti ripoteltuja hiuksia satunnaisissa paikoissa.
Hermolääkitsen itseäni kohta suklaalla ja kanelirenkailla.
(Lisko on leppynyt ja laittaa ruokaa)
Lisko ajaa
16
93
Vastaukset
- MMies
OLETKO ITSE NIMIMERKKI PUSKALISKO!?
MITEN MAHTAA OLLA!?
NIIN!
HAHA! :D - PRO_LISKO
yllättävän vähän angstia liskolta ottaen huomioo millanen sä olet
- Lääkäri suosittelee
.
Lääkäri suosittelee lisää skänkkiä
http://youtu.be/VZLSJJLRQSc
. se noin menny. Minä en ajanut tukkaani, vaan leikkasin sen. Hermostuin, koska asuntosi oli ja on niin sotkuinen. Samaa tasoa viime vuotisen kalasatamaleirin kanssa.
Viinilasit olit roudannut roskakatoksesta. Jäin tosiaan itsekseni siihen lättiisi, ja totesin etten JAKSA SIIVOTA ENÄÄ YHTÄÄN MITÄÄN. Paukutin viinilasit siihen kuntoon, että ehkäpä viet ne takaisin sinne roskakatokseen.
Turmelin viimeisen sohvatyynyn, totta. Se on se yököttävä möykky, jossa asui muinoin eksäsi tuholaishyönteislauma. Et ole "just nyt" viitsinyt viedä sitä pois. No, minä leikkelin sohvatyynyn täyteen reikiä, sirottelin hiukset päälle ja sitten vielä koko komeuden päälle kaadoin eksäsi suosimaa Astis-pesuainetta.
Hyvältä näytti.
Ja toimi. Lähtihän se sohvatyyny siitä.
Hiukset ripottelin pitkin lattioitasi, koska väitit että olen itse yhtä sotkuinen kuin sinä. No, minun asuntossani on imuroitu ja lattiat pesty toissapäivänä. Edellyttää sitä, että lattialla ei ole sähkötyövempeleitä, vimpaimia, hilavitkuttimia, johtoja, piuhoja, paperikasoja, vaatekasoja ym romua. Kämppäsi näyttää alkoholisoituneen luukuttajan kämpältä.
- Eli jos meillä on yhtä siistiä, niin sinulla ei ole mikään ongelma imuroida lattioita. Menee 2 minuuttia. Toinen vaihtoehto on se, että ehkä sinulla sittenkään ei ole yhtä siistiä. Kerro sitten kummin oli.
Mikäs vika mun tukassani on?Jaaha, vai piti minun tunnuksellani tuo laittaa.
Asiahan ei ole lainkaan noin, vaan juuri lähinnä vastoinpäin.
(lisäksi epäilen että minua manipuolidaan rankasti, mutta olen vielä itseni kanssa tuosta kahta mieltä)- SOO-IN-LÖÖV
Lisko
buddy-love kirjoitti:
Jaaha, vai piti minun tunnuksellani tuo laittaa.
Asiahan ei ole lainkaan noin, vaan juuri lähinnä vastoinpäin.
(lisäksi epäilen että minua manipuolidaan rankasti, mutta olen vielä itseni kanssa tuosta kahta mieltä)ai epäilet että manipuloin? Idiootti. Minä pakotan. Kuka nyt enää pitää sohvaa, joka on ihan rei'issä, hiuksissa ja pesuaineessa? Pakkohan se on viedä pois.
Katsos kun en jaksanut itse viedä. Sun vuoro siivota, mun vuoro sotkea.buddy-love kirjoitti:
ai epäilet että manipuloin? Idiootti. Minä pakotan. Kuka nyt enää pitää sohvaa, joka on ihan rei'issä, hiuksissa ja pesuaineessa? Pakkohan se on viedä pois.
Katsos kun en jaksanut itse viedä. Sun vuoro siivota, mun vuoro sotkea.Senkin siiderivalas, käytä omaa tunnustasi (tämä kuluu käytössä)
buddy-love kirjoitti:
Senkin siiderivalas, käytä omaa tunnustasi (tämä kuluu käytössä)
en minä mitään siideriä juo. Juon sinun tiskipöydänpesuainettasi. Jaa, se on loppu. Etkö ostaisi lisää?
buddy-love kirjoitti:
en minä mitään siideriä juo. Juon sinun tiskipöydänpesuainettasi. Jaa, se on loppu. Etkö ostaisi lisää?
No pöh, milläs minä nyt pesen jos pirtu on juotu.
- cloack-lizard
buddy-love kirjoitti:
No pöh, milläs minä nyt pesen jos pirtu on juotu.
Liskolle runsaasti neurlepteja vaan heti
Tuolla se nyt yrittää asetella sitä kynittyä kuontaloaan siistimpään malliin.
Siirryn tarkkailemaan tulosta (vaikka ei tuosta kyllä materiaalipulan takia voi mitään kunnollista tulla).- ....
bubby-love olen surullinen sinun kohtalosta, tuo nainen on liian päälle käyvä kun ei ymmärrä identtiäsi, pitää yksityisenä.
olisi mukava kun et antaisi kaikkea polkea päälläsi.
anteeksi etten ole ollut sinua tukemassa kun tuit minua vaikeina aikoina.
sinulla on paljon hyviä nevoja, teorioita ja itse oisin ollut onnellinen jos en oisi painostanut yhteiseloon naisen kanssa, vaan olisit odottanut sitä joka sinulle on tarkoitettu.
todella harmillista, jos ei tuo mieheni ei olisi mustasukkainen sinusta ja vaikka tiedät että se on turhaa, kunniotan häntä.
lopetin tämän takia keskutelu sivulla olemisen kun toisia kiusataan.
ikävää kun sinulle, en jäänyt tukemaan mutta en tajunnut kuinka pahasti asiat on..
t. rose
- hahaa!
Parasta viihdettä taas aikoihin! Niin mielipuolista menoa, että saattaisi olla vaikka tottakin, jos en paremmin tietäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412064- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637