Aion ottaa pian napakorun jonka jälkeen haaveissa olisi kielikoru. En erityisemmin neuloja tai verta yleensä jännitä (nenäkoru löytyy myös) ja kipukynnykseni on aika korkea. Napakoru on kuulemma todella helppo eikä satu juurikaan, jota en edes jännitä. Ennemminkin tuo kielikoru jännittää.. Onhan kaikissa lävistyksissä riskinsä mutta pelko on enimmäkseen siinä että sattuuko se erityisen paljon ja onko mahdollista että puhetyylistä voi tulla ns. "sössöttävä" ja epäselvä. Ymmärrän tietenkin että ensimmäisinä päivinä/viikkoina kieli voi olla turvoksissa mutta riskit haluan huomioida. Mitä mieltä olette? Onko teistä jollain ollut jotai negatiivistä palautetta? Vinkkejä kaipailen joten olkaa kilttejä ja pistäkää tulemaan :)
Lävistyspelkoja
2
62
Vastaukset
Kipu on yksilöllistä ja toisella kielikorun tekeminen sattuu enemmän, kun toisella. Oma kokemukseni oli hyvinkin kivuton. Pieni nipistys vain ja se oli ohi :) Toki kieli on hieman kipeä laittamisen jälkeen ja joillain syöminen ei kunnolla onnistu.
Itsellä on kielikoru ollut nyt n.4 vuotta ja puheessa en ole huomannut eroa, jos ei lasketa ensimmäisen viikon sössöttelyä, kun kieli oli turvoksissa.
Kun otat lävistyksen ammattitaitoisen lävistäjän luona ja noudatat hoito-ohjeita tarkasti, niin riskejä ei pitäisi olla :) Jos kuitenkin epäilet, niin suosittelen, että menet liikkeeseen/soitat sinne ja kyselet tarkemmin.Kiitos! :) Niin onhan jokaisella oma kipukynnyksensä ja se kipu on yksilöllistä. Itse ajattelin ottaa toukokuun lopulla ja varautua keittoihin ja pilttiruokiin :D Haaveissakin ollut jo niin pitkään että enköhän sen kivun kestä ja keiton syömisen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418