kertako?

27hhh

ei meinaa tärinä loppua!

eli oli aika erikoinen aamu,ensin rakasteltiin laitoin aamupalaa,tuli pientä sanasotaa sitte yhdestä jutusta,mikä ei sinänsä koske lähellä meidän perhettä, niin äijä ensin sanoi että pidä akka turpa kiinni ja kun sanoin että sinähän et sano milloin mun pitää olla hiljaa ja mitä teen. lapset alkoi itkemään,otin ne syliin ja käskin miehen pihalle, mies haki risun otti minun käestä ja vei toiseen huoneeseen ja hakkas sisällä risulla, nytte paikat kipiänä enkä tiedä mitä teen.

10

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5454533

      Ei kannata lasten takia jäädä, jos ajattelet heidän etuaan. Lapsen etu ei varmasti ole kuunnella kun isä kurittää äitiä vihastuksissaan tai joidenkin sairaiden alistusfantasioidensa takia.

      Entä jos lapsesi jatkavat samoja käytösmalleja mitä kotona oppivat kasvaessaan? Lyökö mies lapsia? Vaikka lapsesi vastustaisivat lähtöä, niin se saattaisi siitä huolimatta olla heidän etunsa mukaista.

      Ja vaikka olisi kuinka "ärsyttävä", kenelläkään ei ole oikeutta käyttää väkivaltaa toista vastaan. Lyömistä ennemmin kunnon mies ottaa avioeron.

    • Hei

      Risulla hakkaaminen on pahoinpitelyrikos. Mikään ei oikeuta toista käyttämään väkivaltaa. Sinun ei tarvitse jäädä yksin. Rikosuhripäivystyksestä saat maksutonta keskustelu - ja käytännön apua tilanteeseesi. Lähimmän palvelupisteen löydät verkkosivuiltamme www.riku.fi

      Ota rohkeasti yhteyttä
      Rikosuripäivystys

      • Eioleolluthelppoa

        Kyllä minua on hakattu lapsena risulla ja moneen kertaan. Se oli lapseton perheetön juoppo enoni jota käytettiin lapsenvahtina. Olin jo yläasteella kun sain remmistä viimeisen kerran kunnes seuraavan kerran löin takasin ja lujaa niin siihen se väkivalta loppui. Ei sellainen heikko juoppo enään pärjännyt murkkuikäisen raivolle.

        Omia lapsiaan ei varmasti olisi lyönyt mutta kun ne eivät ole omia niin se on ollut helppoa.

        Puolustan itseäni jos tarve vaatii mutta sain itsestäni väkivallan kitkettyä pois niin etten jatka sitä samaa mitä itse olen saanut kokea sillä tiedän kuinka kamalaa ja nöyryyttävää se on. Selvitän ongelmat puhumalla eikä lyöden. Sitä ihmettelen kuinka aikuiset voivat lyödä heikompaansa eikä omatunto kolkuta MIKSI, MIKSI minä voin noin toimia, eikö aikuisen järjellä ole mitään muita keinoja ratkaista ongelmia kuin lyömällä mikä on kaikkein vähäjärkisintä ja helpointa.

        1991 tuli vasta lastensuojelu laki voimaan ja olen 60- luvulla syntynyt.


        Minun puoliso on uskovaisesta perheestä ja siellä on ollut henkistä väkivaltaa. Puolisoni ei ole kertonut juuri mitään mutta tiedän sen hänen traumoistaan jotka ovat loppu iän mutta tiedän mistä ne johtuvat kun vanhemmat olivat uskovaisia ja sisaruksilla on samoja traumoja.


      • mitä sää ruikutat vitun homo, on oikein hakata ja nöyryyttää heikompiaan. minä jos joku tiedän koska olen synteettisesti luotu supersotilas ja natsien uusi Führer.


      • Eioleolluthelppoa kirjoitti:

        Kyllä minua on hakattu lapsena risulla ja moneen kertaan. Se oli lapseton perheetön juoppo enoni jota käytettiin lapsenvahtina. Olin jo yläasteella kun sain remmistä viimeisen kerran kunnes seuraavan kerran löin takasin ja lujaa niin siihen se väkivalta loppui. Ei sellainen heikko juoppo enään pärjännyt murkkuikäisen raivolle.

        Omia lapsiaan ei varmasti olisi lyönyt mutta kun ne eivät ole omia niin se on ollut helppoa.

        Puolustan itseäni jos tarve vaatii mutta sain itsestäni väkivallan kitkettyä pois niin etten jatka sitä samaa mitä itse olen saanut kokea sillä tiedän kuinka kamalaa ja nöyryyttävää se on. Selvitän ongelmat puhumalla eikä lyöden. Sitä ihmettelen kuinka aikuiset voivat lyödä heikompaansa eikä omatunto kolkuta MIKSI, MIKSI minä voin noin toimia, eikö aikuisen järjellä ole mitään muita keinoja ratkaista ongelmia kuin lyömällä mikä on kaikkein vähäjärkisintä ja helpointa.

        1991 tuli vasta lastensuojelu laki voimaan ja olen 60- luvulla syntynyt.


        Minun puoliso on uskovaisesta perheestä ja siellä on ollut henkistä väkivaltaa. Puolisoni ei ole kertonut juuri mitään mutta tiedän sen hänen traumoistaan jotka ovat loppu iän mutta tiedän mistä ne johtuvat kun vanhemmat olivat uskovaisia ja sisaruksilla on samoja traumoja.

        sinuna oisin tappanut sen koska tappaminen tuo aina hyvän mielen


    • neuvontaa

      Lähisuhdeväkivaltaan ei pidä alistua. Tukea, apua ja neuvontaa voit saada Tukinaisen maksuttomasta kriisipuhelimesta puh. 0800-97899 ma-pe klo 9-15 ja la-su klo 15-21. Voit myös lähestyä kriisityöntekijää nimettönä netin kautta: www.nettitukinainen.fi.

    • ikisinkku36

      Seuraavalla kerralla voit kuolla. Voit joko jäädä tai kärsiä tai lähteä ja elää ilman pelkoa. Minusta jälkimmäinen vaihtoehto on paras.

    • jk

      niinkö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe