miten rengaskorun saa auki?

aaabbbaaajjjj

Moi! Ostin rustoon laitettavan rengaslävärin, jossa on siis se pallo, eli ilmeisesti se lukkokohta. Mun ongelma on vaan se, että en saa sitä avattua, eli en pysty vaihtamaan sitä korvaan. kun sitä palloa pyörittää, niin se vaan pyörii ympyrää.. voisitteko neuvoa, kiitos? :)

8

7352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nakki

Se lähtee irti vetämällä. Jos et saa itse auki, niin varmasti paikallinen lävistäjä voi auttaa =)

• MAAHINE

laita kynsi pallon ja "renkaan" väliin, nii lähtee irti. Sitte ku pallo on irti renkaasta, kannattaa vähän (huom. VÄHÄN) venyttää rengasta!

• trololololotyttö

pyörität vaa ja pidät siitä rengas osasta kii nii eiköhä lähe :DD

• experienced

Pidät siitä renkaasta kii ja vedät sen pallon irti.

On muuten vaikeempaa ku kuvittelis :D

• trolloloo

mulla oli smileyssa pallokoru ja menin sitten lävistäjälle ja se sanos et sitä palloo pitää painaa. ja mää olin paniikis pyörittäny sitä :D

• rosaamind

tunget kynnen renkaan ja pallon välii ja yrität venyttää rengasta:D siinä pallossa on kaks pientä kuoppaa(eli reikä ei mee koko pallon läpi) ja renkaan päät menee niihin kuoppiin.:D se rengas ei siis oo kokonaa ympyränmalline.. toivottavasti jotai joku tajus:) itekki alussa pyöritin varmaa tunnin enkä saanu sitä ja sitte kysyin apuu joltai:)

• Anonyymi

miten saan ton hemmetin korun auki pallo ei hievahakkaa

• Anonyymi

Mietin ihan samaaaaaa en saa tätä auki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      157
      6374
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      50
      1816
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1484
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      50
      1076
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1019
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      951
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      929
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      898
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      885
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      877
    Aihe