miksei mies esittele minua kaverilleen?

uteliasrouvanen

Okei ollaan tapailtu ja kaikkea touhuskeltu. Ollaan in love, mutta miksi mies ei esittele minua kavereilleen? Eikö hän kehtaa vai pelkääkö hän jotain?

40

5381

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+8

      Hän ei tahdo parisuhteeseen kanssasi.

      Varattu?

    • ..

      Ehkä mies tarvitse kavereidensa hyväksyntää sinun kanssa olemiselle.

      • eiku,

        nimenomaan mies ei tarvitse kavereittensa hyväksyntää suhteelle.


      • eiku, kirjoitti:

        nimenomaan mies ei tarvitse kavereittensa hyväksyntää suhteelle.

        Niin siis MIES ei välitä muiden mielipiteistä moisen asian suhteen, kaiken maailman velliperseet tosin miettii aina ensin, että mitä mieltä muut miehet on asian suhteen.


    • Ehkä hän haluaa pitää sinut ja kaveri elämän erillään? Syytä sinun pitää tiedustella häneltä itseltään.

    • fdjskljl23gh4l2g35

      Mies pelkää sitä että joku tunnistaa sinut sellaiseksi jonka kanssa on joskus seksiä ja nauraa sitten mieskaverillesi päällä, "jaa tuollaisen pimpin otit, heh".

      • Heh, kaikkea voi spekuloida, mutta vain se mies tietää itse miksi ei jotain asiaa halua tehdä. :-)


    • AMHTKU

      Kannattaako sun nyt mennä asioiden edelle? Suhde on ilmeisesti aika tuore, joten katsele ihan rauhassa vaan. Omasta mielestäni olisi paljon tärkeempää tulla esitellyksi miehen vanhemmille, kuin kavereille. Ole arvoituksellinen, miehet metsästävät mielellään. Turha noista kavereista on huolehtia, ellei vietä "liikaa" aikaa heidän kanssaan, jolloin ei ole tämä mies kypsä vielä vakavampaan suhteeseen.
      Eivarmaan kannata ottaa puheenaiheeksi, koska se helposti ahdisteluksi tulkitaan.

    • Yllärikö?

      Ei halua antaa sitä kuvaa, että olisi parisuhteessa. Ja kukapa haluaisi?

      • Nolojen tilanteiden

        .

        "Esittelen teille tämän telineen"

        Har!

        .


      • ighiubi

        Tuota en miehissä ymmärrä, ensin ne kiehnää kuin kissa kuumaa puuroa ja sitte ei kehtaa kertoa että on parisuhteessa. Eikö siinä ole pieni ristiriita?


    • Itse olisin mielelläni vaikka puoli vuotta ilman että tarvitsee olla esiteltävänä muijan kavereille... Omalle piirille esittely... No sitten kun tulee tilanne että päätyy samaan tilaan niin sitten lienee oikea aika... Ihan sama onko se nopeasti vai puolen vuoden päästä.

      Ehkä se ei nyt merkkaa mitään, että se ei ole sinua kärrännyt näytille...

    • Ei vakipanoista

      Yleensä puhuta mitään,ne on henkilökohtaisia salaisuuksia.

    • Yualle

      Et kerro, oltko itse esitellyt miestä omille kavereillesi? Oletko?

    • minäkään en....

      jou.. ei halua eikä aio situtua, siis olet vaan hoito.. sorry..

      • ~css~

        Hoitohan on parasta mitä voi toiselle olla. Mitä sorittelemista siinä.


    • Kirjastossa kävin

      Jos sillä ei ole kavereita? Käy vaan yksin elokuvissa tai lukee kirjoja kotona yksinään?

    • .....

      Kavereita ei ole.

    • 4yt46r5h

      Onhan noita vaihtoehtoja, esim. yksi on että mies kärsii hieman huonosta itsetunnosta ja pitää kavereitaan paremman näköisenä kuin hän itse ja pelkää että sinä teet samoin.

      Tämä oli ote omasta elämästäni. Tosin minä olen silti näyttänyt tyttöystäväni kavereilleni.

    • Siniliinini

      Itse en esittelisi uutta miestäni naispuolisille ystävilleni. Sellaisia munahaukkoja ja oman viehättävyytentä testaajia suurin osa, että parempi pitää niistä erossa.

      • no joo

        No joo, et siis luota mieheesi, vaan lankeaa heti tuollaisiin ? Kannattaa lopettaa se suhde, jos et voi luottaa.


    • Häpeää

      Ehkä ulkoinen habituksesessasi on jotain vikaa tai sitten hän on pettänyt sinua ja pelkää paljastuvansa.

      Tai muuten älykääpiö jostain yleisestä chatista!

    • Hähä xD

      Koska olet rouvanen ja naimisissa.

    • yx nainen vaan

      Ei se ole tosissaan sinun kanssasi/ rakastunut sinuun. Mulle kävi samoin - kiitos ei enää .

    • Et liene edustuskelpoinen sen miehen mielestä, tai suhteenne on vielä niin alussa, ettei mies tiedä, jatkuukokaan se vakavaksi.

    • 13+3

      Samoin mulle. Mies ei ole tosissaan kanssasi.

    • ehkä olet

      miehen mielestä ruma ja hän pelkää kavereidensa reaktioita, kun he sinut
      näkevät.

    • Olet ilm.

      todellakin susiruma ettei se Joonas halua muuta kun panna sinua.

    • me

      Voi myös olla, että hän on vakavissaan suhteessa, eikä halua sotkea suhdettanne kavereiden lähdenpä-ryyppäämään porukoihin. Näin kävi minulle. Sukulaiset ja tuttavat/kaverit tulivat kuvioihin vasta paljon myöhemmin.

    • onko elämä reilua

      Onko "miehelläsi" kavereita?...

    • Miksi.

      Ihmeessä hänen pitäisi esitellä sinut kavereilleen? Hänellä on hyvä olla kanssasi kahden ja hänen itsetuntonsa on niin vahva,ettei hänen tarvitse sitä pönkittää kavereidensa kommenteilla. Koita jo aikuistua ja muuttaa arvomaailmaasi.

    • eikö niin?

      koska hän tietää että olet kiinnostunut hänestä eikä hän halua että annat sille pyhintäsi.

    • Olettaen, että nimimerkkisi ei viittaa siihen, että olette jo naimisissa:

      Mies ei ole vielä varma suhteenne laadusta, jatkuuko juttunne.

      Tai:

      Miehen kaverit ovat ihan eri maailmasta kuin sinä, jollain tavoin. Esim. baari-remmiä tai toisaalta jotain bisnes-hemmoja, siis jotain, mitä sinä et edusta.

      En ole itse törmännyt moiseen, mutta noi oli arvaukset.

    • määmy

      Kysy häneltä!

    • Jazuli.

      Koska mies ei kehtaa sanoa, että mätänevä alapääsi haisee kilometrien päähän!!!

    • MIESeräskylläjoo

      a ) mies ei koe tarvetta risteyttää naisasioitaan kavereiden kesken. MIES haluaa jättää suhde asiat teidän kahdenväliseksi asiaksi ja kaverit ilmestyvät kuvioihin jos niikseen tulee kun sauma sattuu. Asia ei ole olennainen kokonaiskuvan kannalta.
      (miehet yleensä haluavat pitää sisäpiiri porukassaan äijämeiningin pystyssä ja tähän ei pahemmin haluta naisia. Se on sellaista äijäilyä vain silloin.

      Eipä sen kummosempaa, ei moisesta kannata huolta kantaa.

      t. eräs mies

    • yksi vaan

      jos hänellä on vaikka muidenkin kanssa suhde samaan aikaan...ken tietää miksi ei esittele...vain miehesi itse tietää miksi ei..kannattaisikohan kysyä asiaa häneltä itseltään??

    • M26

      Aihe itsellä ajankohtainen, tuore suhde 9kk vasta alla. Nainen ollut kauttaaltaan kiinnostunut tietämään minkälaisia kavereita minulla on. Olen monesti sanonut, ettei minulla ole sillä tavalla kavereita joiden kanssa pidän aktiivisesti viikosta toiseen yhteyttä vaan saattaa mennä useampi kuukausi kun minä näiden kavereideni kanssa olen viihteellä tai muuten luona kahvittelemassa ottamassa kiinni kuulumisia

      Kaverini ovat vähän samanlaisia, kuin minä, että kiirettä pitää ihan velvollisuuksien vuoksi ja näin, että se on aivan ymmärettävää. Sillon kun on aikaa monesti haluaa levätä ja nollata yksinäänkin. Sosiaalisesti meneviä introverttejä suurin osa, jokunen vähän ahdistuvampi kaveri ja jokunen yli-itsevarma hörhö, jotka ei varmasti pelkää ehdotella ja yrittää iskeä mun naista vaan omaksi huvikseen. Eli omien kavereideni laatu ei ole aivan sitä mitä toivoisin mm. paritapailuihin ja casuaaliin ajanviettoon.

      Niin ja lisäksi tyttöystäväni on hiljaista sorttia ja voi olla, että hän vain huonontaisi ilmapiiriä eikä muutenkaan päästäisi ulos mitään henkeen sopivaa. Usein hän on myös äärimmäisen tylsä, minkä sietäminen tekee minulle ja tekisi tiukkaa, jos hän ei osaa kaveriporukassani komminukoida samoilla aallonpituuksella. Epäilen, ettei hän osaisi ja tämä kyseinen riskinotto vähän arveluttaa. En haluaisi näyttää aivan typerältä kavereitteni edessä, mutta jos niin kävisi, niin en mä mun naista sen takia jättäis. Ehkä välit näiden hörhökavereiden kanssa laantuis, mutta en mä sitäkään haluais.

      Ehkä siksi minulle lienee vain parasta, että pidän nämä tietyt ystävät erillään mun tyttökaverista ja tyttökaverini heistä.

      Bottom line: En kuitenkaan aktiivisesti yritä suojella heitä toisiltaan, elikä jos kanssakäymisiä tai muita törmäilyjä tulee, niin toivon sillon vaan parasta ja yritän uskoa kaikkiin osapuoliin, että se menisi hyvin, eikä tarvitsisi jälkikäteen puida, että on perseestä mun kaverit tai onpa perseestä mun tyttöystävä.

    • Sano miehelle: Olis kiva tavata sun kavereita. Ainakin nonverbaalisesti vastaa jotain..

    • Kokemusta_on

      Itselläni oli kerran vastaava mies. Tapailimme pitkään, mutta kavereilleen ja sukulaisilleen hän ei tietääkseni mnusta mitään puhunut. Hän ei ollut tosissaan kanssani. Käyttäytyminen ja toiminta antoi kyllä muuta ymmärtää, mutta niin se vain oli. Teimme jopa matkoja yhdessä ja muuta, mutta kun ei ollut tosissaan niin ei ollut. Tsemiä! Täällä on moni kehottanut selvittämään asiaa mieheltä itseltään - se kannattaa, vaikka eihän ne totta puhu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      147
      2068
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      116
      1602
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      95
      1407
    4. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1380
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1302
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1141
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      49
      1111
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      205
      1096
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1057
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      241
      899
    Aihe