Kannattaa lukea lisää selluliitistä, sen ulkoisista tuntomerkeistä ja vaikeusasteista, syistä ja hoidosta tältä sivulta:
http://www.antioxidant.fi/art_sellulii.html
Itse olen muuten hoikka, mutta reisien ja takapuolen selluliitti kauhistuttaa joka kerta kun huomaan sen olemassaolon vaateosaston pukukopin peilistä. :/
Olen huomannut (kuten nettisivun artikkelissa kerrotaan) että iho tuntuu selluliittialueilla kylmältä ja on ihan jäisen tuntuinen tunteja siitä kun on ollut ulkona kylmässä. Lämpö ja kuuma vesi lämmittävät ja parantavat verenkiertoa sekä aineenvaihduntaa, joten takamuksen lämpimänä pitäminen vähentää jonkin verran selluliittiä!
Olette varmaan huomannut kaupoissa voiteita, joissa on kofeiinia ja chilipippuria. Ne lisäävät verenkiertoa selluliittialueilla, lämmittävät ja kuulemma ihan oikeasti antavan näkyviä tuloksia. Itse olen kokeillut seuraavaa: Sekoitin murukahvia hyvin imeytyvään kosteusvoiteeseen jolloin seoksesta tulee vaalearuskeaa. Levitän sitä ongelmakohtiin ja arvatkaa mitä? Huomasin näkyviä tuloksia hyvin lyhyessä ajassa! Kofeiini varmaan tehoaa, samoin voiteen hieronta ihoon.
Hieronta tai hankaus tehoavat varmasti, mutta kannatta tehostaa sitä jollakin toimivalla voiteella. Aikaisemmin käytin yhtä voidetta, joka antoi tuloksia mutta jostakin syystä verisuonet alkoivat näkyä paremmin ihon läpi. Kumpi on sitten pahempi, hyllyvät reidet vai iloisen raidalliset..?
Yhdistin kaikki edelliset keinot liikuntaan, eli reisiä ja pakaroita rasittavia liikkeitä vaikka vain pari minuuttia kerrallaan aina kun voi, vaikka TV:tä katsellessa... Olen päässyt melkein kokonaan selluliitistä eroon näillä keinoilla! Lisäksi paljon B-vitamiiniä ja sokerilimsojen välttelyä (käytän kuitenkin rasvaa kohtuullisesti ruoanlaitossa ja syön jätskiä milloin vain :) ) Ja kannattaa tosiaan hoitojen lomassa muistaa tehdä muutakin, ettei koko maailma pyöri vain oman takapuolen ympärillä..! :))
Eroon selluliitistä!
11
5798
Vastaukset
- Timo
selluliitistä eroon pääseminen on paljon helpompaa. Tarvitaan vain viinaa...
Kun mies tulee kotiin kaverin mökiltä vietetyltä ryyppyputkelta ja menee eteisen peilin ääreen - tai siihen, missä se aikaisemmin oli. Hän huomaa, että - kas, selluliitti on lähtenyt! Ja mukaansa se on ottanut lapset ja suurimman osan huonekaluista!
On se niin helppoa!- tykkään
Huumori on se, joka piristää aina;)
- tyttönen
Voiteella olit aiemmin saanut tuloksia? Ihan hyvä vinkki muuten toi murukahvin sekoitus kosteusvoiteeseen! Huuhteletko sen sekoittelemasi voiteen sitten pois vai jätätkö iholle?
- eihän
Tuo voide viemärissä mitään auta. Ei toki muutenkaan pääse tuloksiin murukahvilla, vaikka selluvoiteissa on kofeiinia. Tehoaineena se on vähän eri muodossa kuin mitä juomassa.
- Maria
eihän kirjoitti:
Tuo voide viemärissä mitään auta. Ei toki muutenkaan pääse tuloksiin murukahvilla, vaikka selluvoiteissa on kofeiinia. Tehoaineena se on vähän eri muodossa kuin mitä juomassa.
Vaikka mainitsitkin, ettei murukahvin kofeiini toimi samoin kuin voiteiden kofeiini koska se on eri muodossa, niin jostakin syystä kyseinen kikka toimi erittäin hyvin omalla kohdallani. Eli jos se toimii, niin mitä väliä... :)
Voidetta ei kannata huuhdella pois, mutta ennen kuin laittaa uudestaan tai ei muuten jaksa pitää sitä niin silloin se kannattaa poistaa. Kahvin pitäisi juotunakin laihduttaa mutta en voi itse juoda kahvia kun jään siihen koukkuun enkä sitten voi olla ilman. - Huvittunut
Maria kirjoitti:
Vaikka mainitsitkin, ettei murukahvin kofeiini toimi samoin kuin voiteiden kofeiini koska se on eri muodossa, niin jostakin syystä kyseinen kikka toimi erittäin hyvin omalla kohdallani. Eli jos se toimii, niin mitä väliä... :)
Voidetta ei kannata huuhdella pois, mutta ennen kuin laittaa uudestaan tai ei muuten jaksa pitää sitä niin silloin se kannattaa poistaa. Kahvin pitäisi juotunakin laihduttaa mutta en voi itse juoda kahvia kun jään siihen koukkuun enkä sitten voi olla ilman.No mutta, tuohan pitää kokeilla. Selluliittivoiteet ovat muuten todella arvokkaita, siinä 70 euron kieppeillä ja niitä pitää käyttää tuhottoman kauan.
- ....mulle...
...jotain vinkkejä noista pakara/reisiliikkeistä!:)
Tota kahvijuttua pitääkin koittaa!;)- Maria
Joo, olen tosiaan tehnyt noita liikkeitä monta kuukautta ja ne ovat auttaneet. Eli kontalleen ja sitten nostan koko jalan suorana ylös, ja sitten koukistettuna. Liikkeen pitäisi tuntua pakarassa ja reidessä. Samoin nostot myös sivuille. Hyvä liike on seuraava: Selin makuulle, polvet koukkuun ja sitten nostetaan lantio ylös. Tässä asennossa tehdään pieniä nostoja (tosi tehokas!)Itse olen huomannut että pakaroita rasittavat liikkeet kiinteyttävät, mutta reisiä rasittavia ei kannata tehdä liikaa koska silloin reisien lihakset kasvavat ja reidet saattavat näyttää entistä leveämmiltä (vaikka tosin kiinteämmiltä).
- mää
käytitsä ihan suoraan pussista sitä kahvii vain poroja suodatinpussista? mä kokeilin suoraan pussista voiteeseen sekoitettuna tänään pari kertaa..(en tiiä ,teinkö oikein?!=)) en tiiä, mut se alkoi polttelee, niinkuin muut sellurasvatkin!!! ja tosi virkistävältä tuntuu! milloin sulla alkoi näkyy tuloksii tään käytön jälkeen? jospa tää tehoo vaikka mahdottamalta tuntuukin!=)
- Maria
Käytin suoraan purkista murukahvia (eli sellaista joka sulaa veteen tai voiteeseen eikä jää mitään paakkuja). Minullakin tuo kahvivoide alkoi sillä tavalla poltella ja lämmittää. Tuloksia aloin huomata jo viikossa, mutta en voi tosiaan taata että se toimii kaikilla yhtä hyvin... Kannattaa kuitenkin kokeilla! :)
- Maria
Lopetin tuon kahvivoidejutun koska kyllästyin kahvin hajuun... Kuivaharjaan joka päivä ja se tosiaan toimii! Näiden yhditelmällä ja noilla harjoituksilla yms. melkein kaikki selluliitti on poissa eikä näkyvää selluliittiä enää ole!
Sain vuosi sitten farkut, joita en harmikseni silloin edes saanut kunnolla päälle tai kiinni. Luulin jo etten voisi koskaan käyttää niitä (ja muita lahjaksi saamiani farkkuja) mutta kun nyt kokeilin niitä, niin ne sopivat täydellisesti! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541421- 741395
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3111164Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461087Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht32906Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231894vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804