Työntekijä vain suhteilla!

Työnantajauusimaa

Enpä saanut sitten ketään työkkärin ilmoituksen kautta. 3 haastattelua, ja aina valitut olivatkin saaneet muuta kautta hommia.(vähän epäilen, ehkä vaan se työnteko ei kiinnostakaan) On se vaan vaikeaa.

Onneksi yhden tuttavan kautta hoitui sitten kesätyöläinen, jolla ihan oikeasti aikomus tulla!

1

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HJKLMNB

Niinpä, jos saa muita töitä on työhaluton, niin mullekin sanottiin, mutta kun se saamani paikka oli vakituinen ja muutenkin parempi. Jos sinä valitset jonkun, niin miksei joku muukin? Sain edellisen määräaikaisen ja tämän nykyisen työkkärin kautta, ja tyytyväisiä on oltu. Määräaikaisessa jatkon esti vain se, että projekti loppui ja ei ollut mun alan töitä, kun firma oli oikeasti eri alaa vaan teki vähän sivussa erilaisen projektin. Olis se jatkunut vielä jonkin aikaa, mutta en itse tehnyt jatkosopimusta kun sain vakituisen. Sun kaltaisten tulkinnan mukaan se on työhaluttomuutta...ei se välttämättä ole kyse siitä, että työnteko ei kiinnosta, vaan että sun firmalla on huono maine. No omalla kohdallani se määräaikainen oli aluksi kesätyö mutta tehtiinkin pitempi sopimus. Yleensä kesätyöläiset aika vähän hakevat työkkärin kautta, tukikelpoistako olit vailla?

Mun poika meni ennemmin hautuumaalle ja mansikkaan kuin yhden kusipääpomon firmaan siistiin sisätyöhön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      45
      950
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      367
      788
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      117
      667
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56