http://www.naio.co.uk
Hei,
Onkohan kukaan tilannut täältä tuotteita? Haluaisin kuulla kokemuksia ovatko hyviä? Vaikuttaisi ihan hyviltä ainakin videoiden perusteella, mutta kestävätkö sitten käytössä? (kommentteja sekä geeli että akryylistä kaivataan :)
NAIO
5
292
Vastaukset
- Helena_tku
Hei, itsekin olen kiinnostunut näisä NAIO-tuotteista. Tosin luulen että ovat vielä suomessa aika tuntemattomia.
Hienoa olisi jos joku vastaisi joka on päässyt edes kokeileemaan näitä, ehkäp messuilla tms. - Cleo
Olen käyttänyt jonkun aikaa Naion tuotteita ja voin lämpimästi suositella! Itse teen pelkkiä akryylikynsiä joten geeleistä ei ole kokemusta. Myös akryylimaalit ovat olleet erittäin hyviä:) Tilaan nykyään melkein kaikki välineet tuotteet Naiolta.
- 18+8
Kiinnostaisi kokeilla, mutta alv vähennykset saapi sit unohtaa :(
- cecilia
Hei,
Huomasin että tämä on jo vuoden vanha keskustelu mutta toivottavasti joku osaa vastata tähän. Eli tilasin tuotteita tuolta naiolta ja nyt mietinkin kun sähköpostissa sanottiin että toimitus kestää 3-10pvää, että miten nopeasti olette saaneet tuotteet kotiin? =)- Akryyli
Itse odotan juuri nyt pakettia naiolta, kauan sulla kesti kun olet varmaankin saanut tuotteet jo kotiin :) ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003525092- 162276
- 1942129
- 1071506
- 811427
- 741012
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu571007IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2969Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786