Haluan kysyä teiltä miehiltä että mitä mieltä olette tälläisestä tilanteesta.
Olen kirjoitellut kivan miehen kanssa netissä ja hän on osoittanut kiinnostusta minua kohtaan. Hän sanoo etsivänsä vakavaa suhdetta. Ja haluaa tavatakin minut kasvotusten, mutta hän on myös osoittanut halua mennä ekalla tapaamisella sänkyyn kanssani, ja sanonut että haluaa tavata uudestaan sen jälkeen ja tutustua paremmin. Hän siis antaa ymmärtää että kiinnostusta on muutenkin kuin vain seksiin.
Mutta minä epäilen asiaa ja vielä TOSI paljon.
Sanokaa siis mielipiteitänne onko minun vaistoni oikeassa vai olisiko mahdollista että hän puhuu totta?
Tosissaanko??!!
22
138
Vastaukset
- L-KP
Mahdollista mutta epätodennäköistä. Kuullostaa ihan siltä että puhuu vakavasta suhteesta jotta naisen peti aukeaisi.
Mun neuvo, älä tee mitään mikä ei sinusta tunnu oikealta. Kyllä se malttaa mielensä, jos on susta aidosti kiinnostunut. Ja sinä haluat jättää ne ekat treffit sänkypuuhista vapaaksi.
Jos mies siitä ottaa nokkiinsa, hänen motiivinsa on sillä selvät.
:-)Toki se, että mies jaksaa odotella ei itsessään kerro vielä sitä, aikooko mies tehdä susta hyödykkeen. Ainoastaan se kertoo sen, että malttaako mies kuunnella naisenkin tahtoa ja odottaa, jos sänkyyn meneminen ei tunnu naisesta hyvälle ajatukselle heti kättelyssä.
Mies ei välttis karkaa mihinkään, vaikka alottaisitte heti seksielämän. Jos taas hän halusikin vain yhden kerran hurmion, hän nostaa kytkintä kun kieltäydyt. Jos taas hän haluaa ottaa susta pidemmän aikaa hyödyn irti, hän jaksaa odotella koska palkintona on luottamuksen voittaminen ja sitten pääsee kiinni laskelmoidusti herkkuihin pidemmäksi aikaa.
Se riippuu niin miehestä ja sen tarkoitusperistä. Mikään ei takaa sitä, että juttu on alku ilolle tai surulle. Mutta saat ehkä enemmän aikaa tutustua mieheen ja aikaa itsellesi harkita mihin suuntaan olette matkalla. Oman tuntemuksen mukaan etenet. :-)
Missään ihmisuhdeasiassa ei ole sata prosenttista takuuta suhteen laadusta tai kestosta.- BIueNightSatin
teevadit kirjoitti:
Toki se, että mies jaksaa odotella ei itsessään kerro vielä sitä, aikooko mies tehdä susta hyödykkeen. Ainoastaan se kertoo sen, että malttaako mies kuunnella naisenkin tahtoa ja odottaa, jos sänkyyn meneminen ei tunnu naisesta hyvälle ajatukselle heti kättelyssä.
Mies ei välttis karkaa mihinkään, vaikka alottaisitte heti seksielämän. Jos taas hän halusikin vain yhden kerran hurmion, hän nostaa kytkintä kun kieltäydyt. Jos taas hän haluaa ottaa susta pidemmän aikaa hyödyn irti, hän jaksaa odotella koska palkintona on luottamuksen voittaminen ja sitten pääsee kiinni laskelmoidusti herkkuihin pidemmäksi aikaa.
Se riippuu niin miehestä ja sen tarkoitusperistä. Mikään ei takaa sitä, että juttu on alku ilolle tai surulle. Mutta saat ehkä enemmän aikaa tutustua mieheen ja aikaa itsellesi harkita mihin suuntaan olette matkalla. Oman tuntemuksen mukaan etenet. :-)
Missään ihmisuhdeasiassa ei ole sata prosenttista takuuta suhteen laadusta tai kestosta.Onneksi etämiehen kanssa ei ole noita ongelmia. :-)
BIueNightSatin kirjoitti:
Onneksi etämiehen kanssa ei ole noita ongelmia. :-)
Juu eikä lähimiehenkään, koska mulla on fiksu ja ajattemaan kykenevä mies. Häntä lainatakseni vielä aloittajalle, että ei sitä kestämistä pidä murehtia, vaan keskittyä siihin miten hyvää se elämä/asia on, sen aikaa kun se kestää.
:-)
Eli ei se määrä, vaan se laatu. Kun elää itelleen hyvin, niin on tietoinen kaiken aikaa siitä että vaikka kaikki loppus tänään, on elänyt kuten halusi elääkkin.- Jazuli.
teevadit kirjoitti:
Juu eikä lähimiehenkään, koska mulla on fiksu ja ajattemaan kykenevä mies. Häntä lainatakseni vielä aloittajalle, että ei sitä kestämistä pidä murehtia, vaan keskittyä siihin miten hyvää se elämä/asia on, sen aikaa kun se kestää.
:-)
Eli ei se määrä, vaan se laatu. Kun elää itelleen hyvin, niin on tietoinen kaiken aikaa siitä että vaikka kaikki loppus tänään, on elänyt kuten halusi elääkkin.Etämies on fiksu. :-)
Jazuli. kirjoitti:
Etämies on fiksu. :-)
No mun mielestä lähimies on fiksumpi, siksi se onkin lähellä eikä etäällä. Luonnollisesti ne mistä itse tykätään halutaan pitää lähempänä ja ne mistä ei niinkään, pidetään loitompana. :-)
"Etämiehet" saa olla etäällä jatkossakin. Ei tässä minusta ole mitään epäselvää.
Mistäs sitten juteltas? On se ilmoja pidellyt.- y.b..
teevadit kirjoitti:
No mun mielestä lähimies on fiksumpi, siksi se onkin lähellä eikä etäällä. Luonnollisesti ne mistä itse tykätään halutaan pitää lähempänä ja ne mistä ei niinkään, pidetään loitompana. :-)
"Etämiehet" saa olla etäällä jatkossakin. Ei tässä minusta ole mitään epäselvää.
Mistäs sitten juteltas? On se ilmoja pidellyt.Mielikuvitusmiehistä?
y.b.. kirjoitti:
Mielikuvitusmiehistä?
Ei mulla ole mielikuvitusmiehiä, montako sulla on? Miltä se tuntuu? :-)
- .
Ei ole :-)
- mies täällä
Jos heti alkaa vonkaamaan pimppiä niin ei todellakaan halua vakavaa suhdetta. Se mies on varmaan ehdotellut monelle naiselle samaa ja sit jos on onnistunut samaan pimppiä niin on jättänyt. Älä siis mene tollaseen halpaan valeeseen mukaan. Pelimiehet kehuu ja kaikkee et saisivat pimppiä mut ei niillä ole parisuhde mielessä. sun vaistosi on oikeessa. Älä mene sen kaa sängyyn. Teet niin et sanot sille et haluat tutustua ensin pari kuukautta ennen kun menet sängyyn ja huomaat sitten et sen miehen kiinnostus loppuu ja ei ota enään yhteyttä..Helppo testi...
- .
Tosi on.
- kiitos ja näkemiin
Mene naimaan sen miehen kanssa heti vaan niin huomaat et olist sille vaan yhen yön juttu.
- muista kondoomit
Haarat vaan auki heti ekalla tapaamisella ja sit itketän kun mies ei soita takas eikä pidä yhteyttä.Turha sitten tulla tänne itkemään jos annat sille pimppiä heti kättelyssä.
En kyllä ossaa sanua. Itte oon sitä sorttia joka oottaa naisen tekevän aloitteen, oottaa ja oottaa.....kunnes joku aloitekykyisempi korjaa potin.
- Elämänkoettelema
Eihän tuohon mitään ns. kiveenhakattuja sääntöjä ole. Joskus olen mennyt sänkyyn ekana iltana ja siitä on saattanut tulla suhde, joka on kestänyt jopa yli 10 vuotta. Kaikki suhteet loppuvat aikanaan ja se viimeinen todennäköisesti kuolemaan. Elämä on tässä ja nyt. Pääasia on, että teet sen mikä sinusta tuntuu hyvältä ja oikealta.
Toisaalta en tiedä haluaisinko odottaa kuukausia seksiä, vaikka muu paketti olisikin kunnossa. En usko, että kovinkaan moni mies hakee mitään platonista suhdetta, vaan seksi on yksi tärkeimmistä asioista, joka naisissa kiinnostaa. Mitä sitä kieltämään? Ei mies halua naisseuraa vain puhuakseen jääkiekosta, politiikasta tai maaimanrauhan edistämisestä. Kaikesta voi jutella, kaikkea voi harrastaa ja mitä tahansa voi spekuloida kavereidenkin kanssa. Paitsi seksiä ei kavereiden kanssa harrasteta, vaikka kaverit olisivat naispuolisiakin. Tämä pätee useimpiin miehiin, näin uskallan väittää.
Ja onhan siinä sekin pointti, että ei mies yleensä halua suhdetta, jos seksi ei toimi ja sen toimivuuden näkee vain kokeilemalla. Jos odottaa kuukausia ja tutustuu naiseen, pitää hänestä ja sitten seksi onkin floppi, on kokemus varsin masentava. Voihan sitä yrittää korjata ja toisinaan se onnistuukin, mutta seksin merkitys nousee entisestään silloin, kun siinä on ongelmia. Ei tuo ihan terveeltä kuulosta, että mies vaatii seksiä ehti ekalla tapaamisella tuollatavoin. Jos seksiä on ekalla tapaamisella, niin eiköhän se tapahdu sen mukaan, miten kemiat kohtaa käytännössä ja syttyvätkö osapuolet sitä molemmat omasta halustaan harrastamaan, eikä etukäteen varaamalla.
Miehen puheet kuulostavat siltä, ettei hänellä ole varaa prostitutoituun ja jonkun viikon maksullinen seksi on korvattava ilmaisella. Oma veikkaukseni on, että liukkaria pitäisi olla käytössä teidän ensi tapaamisella, mutta sitä ei ole, koska ette enää tapaa.- selvä tapaus
Haluaa vain heti kättelyssä koeajaa sinut ja tekee sitten päätöksensä haluaako enää tavata. Päättele siitä!
- zisel
No jos mulle joku mies sanoisi ettei voi mennä sänkyyn koska "testailee" olenko tosissani tai kokisin että koko juttu muutenkin alkais sillain että mun pitäis lähteä todistelee itsestäni jotain niin lähtisin kyllä kävelee. Ei kauheen hyvältä näyttäis. Ymmärrän ylläolevien vastaukset hyvin siitähuolimatta, mutta mulle ei toimis.
- ~cissi~
Aivan! Miten naisen (tai miehen) pihtaaminen vakavan suhteen saamiseksi olis yhtään vähemmän itsekästä kuin se että pyrkii seksiin toisen kanssa heti. Itsekkäämpää se on, kun vie toiselta enemmän aikaa ennen kun se pääsee tekemään ratkaisun..
- Jazuli.
~cissi~ kirjoitti:
Aivan! Miten naisen (tai miehen) pihtaaminen vakavan suhteen saamiseksi olis yhtään vähemmän itsekästä kuin se että pyrkii seksiin toisen kanssa heti. Itsekkäämpää se on, kun vie toiselta enemmän aikaa ennen kun se pääsee tekemään ratkaisun..
Enpä oikein jaksa uskoa, että sitä toista ihmistä oppii oikeasti tuntemaan kahvilla istumalla. Lisäksi mietityttää, että mitähän nuo kuukausien pihtarit tuumivat, jos toinen haluaa tunnustella vuosia :) Olisiko se heistä ok. Nuo odotteluajat on kuitenkin jokainen ihan itse keksinyt.
Omasta mielestäni sen parempi mitä nopeammin siihen toiseen pääsee oikesti tutustumaan. - ~cssi~
Jazuli. kirjoitti:
Enpä oikein jaksa uskoa, että sitä toista ihmistä oppii oikeasti tuntemaan kahvilla istumalla. Lisäksi mietityttää, että mitähän nuo kuukausien pihtarit tuumivat, jos toinen haluaa tunnustella vuosia :) Olisiko se heistä ok. Nuo odotteluajat on kuitenkin jokainen ihan itse keksinyt.
Omasta mielestäni sen parempi mitä nopeammin siihen toiseen pääsee oikesti tutustumaan.Aatteellinen kahvittelu on enemmän jotain omassa mielessä olevan käsikirjoituksen noudattamista kuin toiseen tutustumista. Toinen on siinä suhdeprojektissa milloin tahansa korvattava statisti. Ei välttämättä, tietenkään, mut semmoinen kuva kieltämättä tulee. Onko se sit hauska kun kuukausien tapailu ja kädestäpitäminen päättyy epäonnistuneeseen anatomiseen sähellykseen (sokkelin kivitys)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5502112Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3861709Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211539Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641408JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191116- 561092
- 1181077
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16858Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka12833Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823