Jos tunnet Raamatun niin yritä kumota väitteet

KS

8

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannanottoni rivistä

Mielestäni minkään seurakunnan ei tarvitse katsella Marko Lindin verkkoja, vaan julistaa kohdaltaan ristiinnaulittua Kristusta.
      Työ on Herran ja Pyhä Henki tekee työn.
      Raamatun sanan mukaan tietomme ajassa on vajavaista siihen asti kun saamme muuttua ylösnousemushetkessä.
      Timo voi ja saa sanoa ja kirjoittaa, koska hänkin on tilivelvollinen Isän edessä, rukousalttariltaan. Jos asia on Jumalasta, sille ei voi kukaan mitään, jos ei, niin tuli palaa aikansa, kunnes se sammuu.

Jeesus on "kirjoitettu on" viimeisin sanan sanoja, eli jokainen tehkäämme työtä rukoillen Isältä viisautta, että Hän kirkastaa Kristusta kautta tähän aikaan, jolla ihmiset pääsevät vapauteen toisen herran palveluksesta Isän palvelukseen.

Vikaisuuksia etsien, sitä on helppo löytää, koska seurakuntaruumis rakentuu ihmisen, vajavaisen ihmisen tekemisistä. Mutta, aivankuin Jumala katsoo lunastettua rakastavin silmin, armonsa kautta, niin saamme olla vapaat.

Eli, en lähde kuluttamaan aikaani, etsien pilkun ja pisteen paikkaa, meneekö se Markon kohdalla oikein. Hän ne pisteensä kirjoittaa ja Isä ne tarkastaa.

Minä olen vapaa palvelemaan Kristuksen ruumista, minkä hän on minun kodikseen antanut. Se ei heiluta minua mihinkään, koska kallio on Jeesus.

ts. "kirjoitettu on". ja siinä on iankaikkisen elämän sanat.

• Hei

Mitä siellä pitää kumota ?

Eikö ne sitte kelpaa ne sivut ?

yst. jari

• Niin, koirankasvattaja / kirkonperustaja (Imatralle, maailmanlaajuinen) Marko Lind saa kirjoittaa ja touhuta, mitä lystää tässä demokraattisessta maassa. Ja muut saavat ottaa kantaa häneen . . .

http://www.esaimaa.fi/Online/2008/02/22/T%F6rke%E4st%E4 petoksesta tuomittu Marko Lind tyytyy tuomioonsa/200814848503/4

Adventistit ovat varmasti mielissään siitä, että Marko ei enää pitkiin aikoihin ole
      ollut heikäläinen. Eikä ole ollut minkään kirkkokunnan vaivana, kiitos Herralle.
      Hänellähän on aivan oma kirkkokuntansa ja idolikulttinsa.

• Ajojahtia

Ei ihme, että harva uskaltaa arvostella sitä miestä, Markoa; ajokoiramiehiä kun on. Ylleensäkään ei aseistettua miestä paljon vastusteta?

Marko ja jäniksenmetsästys . .
      http://www.ajokoirajarjesto.info/keskustelu/viewtopic.php?f=5&t=3590

Eikö JÄNIKSIÄ metsästetä liharuoaksi? Markon mielestä itse metsästyskin on kivaa . . http://www.videoita.fi/video.php?id=605&sort=1 Mutta . . jänis ja Sana?

5. Moos. 14:7

Näitä älkää kuitenkaan syökö niistä, jotka märehtivät, ja niistä, joilla on
      kokonansa halkinaiset sorkat: kamelia, jänistä ja tamaania, jotka kyllä
      märehtivät, mutta joilla ei ole sorkkia: ne olkoot teille saastaiset;

3. Moos. 11:6

jänistä, joka kyllä märehtii, mutta jolla ei ole sorkkia:
      se olkoon teille saastainen;

Ihmiset nähtävästi ovat Markon alapuolella aina kuninkaasta pappiin ja kerjäläiseen. Ja koirat ja jänikset. Mutta jotain sentään Markokin pelkää.
      Lind pelkää SUSIA! Rauhoitettuja laillsiia susia pelkää tuo mies, joka ei'
      verokarhua hätkähtäisi.

http://markolind.puheenvuoro.uusisuomi.fi/103054-sudensuojelu-on-terrorismia-lue-näistä-susien-tekemistä-hirmuteoista

Susikoirista kylläkin on enemmän ollut vahinkoa sivullisille ihmisille kuin susista.

Katso Markon video. kettu jousella .. http://www.videoita.fi/video.php?id=241

• Mikäs on Marko Lind?
    • kristitty

Kaikki kirjoitukset ovat Jumalan Hengen inspiroimia, ei Markon hengen 2 Tim 3: 16, 17,

Eikä kirjoituksia selitetä Markon neuvoilla tai kenenkään muunkaan,...vaan Jumalan antamien neuvojen mukaan 2 Piet 1: 20, 21

• kristitty

Varsin monessa asiassa Marko on ollut oikeassa...ja varsin monessa ei..ja niin on käynyt minullekin..liekö kertaakaan sinulle?

• TK. vapaasuunta

Ei minulle, olen myös sunnuntaikristitty..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1173
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      62
      1133
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      856
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      853
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      757
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      657
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      93
      607
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      598
    9. 78
      571
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      538
    Aihe