Kyssää

taija-97

haluisin nyt tatskan kaulaan pikkunen kukka tai joku keijukainen. voiks kesällä ottaa tatskoja jos hikoilee ja ottaa aurinkoa? kiitos jo etukäteen vastaajille.

21

69

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi.
      mutta uimassa eikä saunassa saa käydä ennenkuin tatuointi on kokonaan parantunut. aurinkoa saa ottaa kunhan suojaa tatuoidun alueen, ettei uusi tatska heti haalistu.

      ja kannattaa kyllä kysyä vielä tatuointiliikkeistä neuvoa.

      mur

    • Juu voi, mutta kesällä sen kanssa on aika paljon tarkempaa monestakin syystä. Lämpö ja kosteus lisää bakteerikantaa, on siis oltava ehdottoman hyvä hygienia ja tarkka sen kuvan kanssa, koska se aukinainen iho on reitti sinun sisuksiin. Ja pöppiäiset rakastaa tilaisuutta mennä sisuksiin ja aiheuttaa kaikenlaista "mukavaa". Ihan myös ihotulehduksia, jos sattuu pääsemään joku ilkeä pöppiäinen siihin parantuvalle rupiselle tai avoimelle iholle.

      Tosiaan aurinko haalistuttaa, polttaa ja hiki on bakteerien uima-allas. Toiset tatuoitsijat käskee käyttää kelmuja, jotta iho ei tartu vaatteisiin. kuten rupi laastariin ja sitten se aukee aina uudelleen ja kestää parantua, ehkä jopa koko kuva menee pilalle. Voi tulla paksua arpikudostakin, joka ei sitten ole kovin sööttiä.

      Tossa joku linkki lukastavaksi ja lisää löytyy googlettamalla tatuointi kesällä tms.

      http://tatuointitieto.blogspot.com/p/tietoa-tatuoinneista.html

      Ite otin noista riski syistä kuvani kaikki talvisaikaan. Hyvät tuli ja ei tullut mitään tulehduksia tms epämukavaa. Pitää vaan noudattaa kunnolla ohjeita eikä luistaa vaikka laiskottas. Se on ikäsi sun iholla ja mikään ei vituta niin kun epäonnistunut ja ruma arpinen tai haalistunut kuva, josta vielä yleensä maksetaan aika paljon rahaa.

    • .

      Mitä tästä opimme.

      Piirrä se kuvasi tussilla.

      Jos kuvia haluat, niin osta tauluja.

      Hähä xD

      • Näyttäs lapselliselle. Toki body tattoo on kestävä vaihtoehto, muttei ikuinen. Olenkin ajatellut ottaa uuden kuvan. Hiukan suunnittelin että siihen tulisi mun rakkaani kasvot ja nimi. :-)


      • tästä sinä
        teevadit kirjoitti:

        Näyttäs lapselliselle. Toki body tattoo on kestävä vaihtoehto, muttei ikuinen. Olenkin ajatellut ottaa uuden kuvan. Hiukan suunnittelin että siihen tulisi mun rakkaani kasvot ja nimi. :-)

        tulet kuulemaan vielä


      • tästä sinä kirjoitti:

        tulet kuulemaan vielä

        Aijaa..eikö olis hieno? :-) Murrur purrur muru. Muiskista!


      • yäk.
        teevadit kirjoitti:

        Aijaa..eikö olis hieno? :-) Murrur purrur muru. Muiskista!

        lopeta ennen kuin olet alottanutkaan


      • yäk. kirjoitti:

        lopeta ennen kuin olet alottanutkaan

        Emmä sitä itte osaa tehdä. Mutta tiiän ihmisen joka osaa..se on ihana kuva. :-)

        Miks sanoit yäk?


      • yäktyyppi.
        yäk. kirjoitti:

        lopeta ennen kuin olet alottanutkaan

        se o laiskiainen


      • koska..
        teevadit kirjoitti:

        Emmä sitä itte osaa tehdä. Mutta tiiän ihmisen joka osaa..se on ihana kuva. :-)

        Miks sanoit yäk?

        muru-muiskuttelet noin etovasti


      • yäktyyppi. kirjoitti:

        se o laiskiainen

        Niin on. Ei laskiainen, eikä laski..ainen vaan laiskiainen ja mun muru. :-D


      • koska.. kirjoitti:

        muru-muiskuttelet noin etovasti

        Noku muruttelu ja muiskuttelu on ihanaa. :-)


      • teevadit kirjoitti:

        Niin on. Ei laskiainen, eikä laski..ainen vaan laiskiainen ja mun muru. :-D

        Siittä tulee myöski nimi yks turhake. Laiskotteleva turhake. Joku taitaa joskus sanoa turhakkeeksi, kun nyppii sellainen laiskotteleminen. >:-(


      • itessanoitettä
        teevadit kirjoitti:

        Niin on. Ei laskiainen, eikä laski..ainen vaan laiskiainen ja mun muru. :-D

        yks turhake ei ole laskin.väärin.


      • itessanoitettä kirjoitti:

        yks turhake ei ole laskin.väärin.

        Hehhee, mä nyt sanon niin paljon kaikenalaista muutakin. Suottaa olla suottaa ettei ookkaan.. tai jos on kuiteskin..taikka ehkä ei..oota mä kysyn siltä haluuko se olla vai ei. Menee iha hetki. Pitää mennä kysymään. ;-)


      • teevadit kirjoitti:

        Hehhee, mä nyt sanon niin paljon kaikenalaista muutakin. Suottaa olla suottaa ettei ookkaan.. tai jos on kuiteskin..taikka ehkä ei..oota mä kysyn siltä haluuko se olla vai ei. Menee iha hetki. Pitää mennä kysymään. ;-)

        Ei se nyt halua olla turhakkeena. Sano et ehkä illalla sitten, kun ehtii. Tai sitten jollain muulla nimmarilla, jos ei sillä. No kuiteskin. :-)

        Ostinkin muuten kaupasta kaljan sijaan siideriä!!! :D


    • taija-97

      kiitos vastanneille. elokuussa tatskattavaksi.

    • Fritsu-tatska olis kaulassa magee. Ainakin teoriassa, luonteva siihen ympäristöön.

    • hahmoteIma

      Huomenna Äiti kumpaankin persposkeen.

      • pois trollit

        trollien piti olla kesälomalla, kun jazulikin on


      • 9-3
        pois trollit kirjoitti:

        trollien piti olla kesälomalla, kun jazulikin on

        ---> vili pois palstalta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      148
      2076
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      116
      1612
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      95
      1407
    4. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1390
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1302
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      208
      1155
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      49
      1111
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      205
      1106
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1067
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      241
      909
    Aihe