olen ollut mieheni kanssa jo n 2v ja hän ei ole vieläkään esitellyt mua vanhemmilleen tai muille sukulaisilleen.olen tavannut vain yhden työkavereistaan viime vuonna.hänellä on ollut pettäjän maine ja tehnyt niin ainakin ennen kun alko seurustelemaan kanssani.sanoo ainakin ettei tee enään niin...sillä on ollut outoja puheluita välillä ja tekstarieta joita on pitänyt mennä ulos hoitamaan..mulla on epäilys että jatkaa samaa pettämiskierrettään....olen jo ajatellut eroavani hänestä..mitä minun kannattaa tehdä??olen kysynyt häneltä et pettääkö mua ja vastaus on aina ollut et ei petä.mut jotenkin en vain usko,luottamukseni häneen on mennyt..on jäänyt valehtelemisestä kiinni muissa asioissa.niin miks ei sit valehtele pettämisestäkin...
mietityttää
3
151
Vastaukset
- älä kattele
Käräytä se niin tiedät miksi jätät.
- Maria-
Hei aloittaja,
Itse suhtautuisin tuollaiseen salamyhkäisyyteen varmasti ihan yhtä epäilevästi kuin sinäkin. Jos ei ole mitään salattavaa, niin puhelut ja tekstiviestit voi ja pitää voida hoitaa ihan sen kumppanin läsnäollessa. Voithan kysyä mieheltäsi, että mitä asia koski ja pyytää näyttämään viestit/soittajien tiedot sinulle. Jos ei ole mitään salattavaa, niin silloin avoimesti ne voi näyttää.. Kyllä luottamus parisuhteessa on niitä peruspilareita, jolle parisuhde rakennetaan, enkä voisi itse kuvitella jatkavani suhdetta, jos luottamus toiseen olisi vähäinen.. se kuitenkin nakertaa suhdetta paljon. Mielestäni kuitenkaan toisen puhelimen tutkiminen ilman toisen lupaa ei ole oikein.
Tsemppiä Sinulle! - olen mies 36
ja sinä uskot jos sanoo ettei petä enään vai? Kaikkihan sanoo ettei petä ja siltin käyvät vieraissa. miksi niin? Jos valehtrelee muissa asioissa niin valehtelee pettämisestäkin. jos olet niin tyhmä et uskot ettei ptä niin on oma asiasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560