miten saa paksummat hiukset???

plööhiukset

mulla on sellaset keskipitkät hiukset mutta hluaisin niistä paksummat mutta en tiedä miten...

20

3897

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plööhiukset

      onko vinkkejä???

    • ohuttukkainen

      Osta semmosta tyvinostattaja suihketta, mulla on aika ohuet hiukset ja ei niitä paljoa paksummaksi saa ellen leikauta kerroksia hiuksiin :) tyvispraytä kun suihkutat märkiin hiuksiin (just sinne tyviin) niin ne nostattaa ite ittensä luoden paksumpien hiuksien illuusion :)

    • tghydryh
    • pörrismöykkyläin

      Mee kampaajalle ja ota leikkaus. Jos on tasapitkää niin taatusti on "plöö"...vähän kerrostusta niin tulee ilmavuutta kuin itsestään ja näyttää tuuheammalta ;)

    • ohuttukka

      Liukkaisiin hiuksiin toimii parhaiten hiuspuuteri, tekee hiuksista heti paksumman tuntuiset ja näköiset! Suosittelen!

    • Tanffey

      Hiustenpidennyksillä saa myös tuuheutta hiuksiin. Ei niiden tarvitse varsinaiset pidennykset olla, ihan omien hiusten pituiset mutta tuuhentaa kummasti.

    • Hymytyttö31

      En missään nimessä suosittele kerrostamaan hiuksia! Tuo on vähän väärä olettamus, mitä monet tuntuu luulevan.. Kerrostetut hiukset näyttää laitettuina paksummilta, mutta ei niin, että niille ei tee mtn ts. kiharra tms. Kerrostettu hiustenleikkaus tekee hiuksista entistä ohuemman näköiset laittamattomina. Suosittelen polkkatukkaa. Se malli saa ihmeitä aikaan. Nimittäin itsellä mm. pari tuttua, joilla ollut keskipitkät hiukset, hienoset ja ohuet hiukset ja ne näyttivät ohkaisilta pitkinä, kun valuivat vain päätä myöten. Olivat minulla leikkauttamassa polkkatukan, noin leuan mittaan (itse halusivat lyhentää hiuksiaan ja olen entinen parturi-kampaaja) ja heidän hiukset ovat nyt TOSI paljon paksumman näköiset kuin ennen ja huolettomammatkin. Eikä tuota polkkatukkaa ole pakko edes erityisemmin kihartaa tai föönata, mutta toki se tekee hiuksista vielä paksumman näköiset, jos isolla kihatumella kiharrat polkkatukkaa. Itsellä on ollut monia vuosia suht pitkät hiukset ja jos niitä olen joskus kerrostanut, ne näyttäneet ohuemmilta. Tasamittaiset hiukset ohuissa ja hienossa hiuslaadussa toimii paremmin, kuin kerrostettu. Tuon olen ainakin itse saanut todeta monenkohdalla todeksi.;)
      Tokihan kasvonpiirteetkin vaikuttavat asiaan, että jos polkkamitta sopii mallina, mutta ainakin sillä saa paksumman näköiseksi hiukset.

      Tsemppiä ja rohkeutta muutokseen ja toivottavasti vinkistä on hyötyä!;)

      • Fakta juttu

        Polkkatukka kerrostettuna näyttää paksulta vaikka olisi ohuet hiukset.


    • BadHairDay.......

      Kun käyt suihkussa föönää hiukset kuiviksi 'alhaalta päin' ... kohotus taattu.. lisäksi tupeeraa ihan harjalla vähän tyveä , lakkaa päälle ja hyvä tulee :) kiinitä myös shampoisiin huomiota suosittelen loreal jos kaupan tuotteita käytät..

    • kokenut !

      Jos tummat hiukset, juo nokkosteetä, tulee vielä tummemmiksi, tuuheiksi, ja kiiltäviksi. Toinen konsti on hieroa sipulia päänahkaan, sekin aiheuttaa paksut hiukset. Sipulikäseittelyn jälkeen voi heti pestä hiukset puhtaiksi.

    • Lirutukka

      Erilaisia hiuksille ja kynsille tarkoitettuja vitamiineja ja hivenaineita saa ihan lähikaupoista ja erityisesti hiuksillekin tarkoitettuja eri nettikaupoista, kannattaa googlata ja lukea. Itselläni myös ohuet hiukset, niin ohuet että ainoa pidennysmahdollisuus on clip-on pidennys. Muut rasittaisivat hiuksiani niin, että tippuisi pian loputkin haivenet pois.

    • ...........

      minä otan pari kertaa vuodessa kunnon permanentin isoilla rullilla ja kyllä on tuuheutta riittänyt, pesun ha hoitoaineen jälkeen aina föönaan ja muuta ei larvii kun vähän kiiltoa antavaa lakkaa päälle..mutta hiukset ei saa kuivua, eikä pestä joka päivä..

    • super-vinkkipirkka99

      tervaa ja höyheniä on aina toiminu kuin junan vessa. tai sitte pitää tehä mauri pekkariset

    • aaaasssssss

      Et sä saa niitä et lopeta ininä.

    • hairstyler
      • hairstyler

    • Goldenlips

      Oletko kokeillut föönata hiuksia pää alaspäin? Lakata hiuksia pääalaspäin? Tupeerata hiuksia? Leikata kerroksittain? Käyttää hiuspuuteria? Suoristaa hiuksia pää alaspäin?

      Shamppoista en tiedä. Googleta vaikkapa jotain ' Volume Shampoo ' Wellalta löytyy hyviä, Pantenelta not so sure.

    • Hius.com

      Mul sama ongelma:,( hiukset suht pitkät mut tosi ohuet. On kuullu jostai et kylmä vesi vahvistais mut mul ei kyl oo auttanu

    • ohuttukka

      mäkin kuulin et kylmä vesi auttais. niin mitä mieltä olette miten saisi taas paksumman tukan? on tullut sitä joskus nuorempana aika paljon värjättyä ja nyt se on oikeesti ihan todella ohut,näyttää melkein ettei olisi tukkaa ollenkaan päässä, auttaisko ne biotiini kapselit tai jotkut muut? vai oiskohan apteekeissa jotai millä saisi sen paksummaksi,hävettää kun tukka on kun mikäkin hiirenhäntä. olisin kiitollinen kaikista neuvoista:)

    • Anonyymi

      Ohuet, hennot hiukset voi olla geeneissä, joten silloin niistä ei saa paksuja tuosta vain. Monipuolinen, ja terveellinen ravinto on A ja O. Lihaproteiinia tarvitaan myös, sorry vegaanit.
      Päänahka tarvitsee happea ja sen luonnollisia öljyjä, eli hiuksis ei saa pestä päivittäin. Myös kuivashampoot on bannassa shampoopesujen välillä. Shampoon on hyvä olla sellaista, missä ei ole silikoonia. Silikooni tekee hiuksista raskaat, jolloin ne litistyy päätä myöden. Pestyt hiukset annetaan kuivua mahdollisimman usein itsekseen. Hiuksia ei saa hypistellä, laittaa vetoon muotoilulaitteilla, hiuklenkeillä, tms., eikä kuumaan. Hiukset harjataan joka päivä auki pää alaspäin laadukkaalla harjalla. Hiusmalleissa toimii tasapitkät latvat, kuharat, löysät letit, sotkuiset nutturat, mohikaani-leikkaukset, värjäämättömyys, liukuvärjäykset, raidat...
      Hapen ja luonnollisten öljyjen lisäksi, päänahka tykkää stressittömyydestä, hyvistä yöunista, päähieronnasta lepopäivistä. E-pillerit, hormonikierukka ja kilpirauhaslääkitys voivat aiheuttaa hiustenlähtöä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2878
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2174
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe