koetko "tyytyneesi" kumppaniin, kun parempaa ei tullut vastaan vai onko kumppanisi hyvä saalis?
happy or not
7
239
Vastaukset
- Very happy!
Ainakin minun mielestäni on erittäin hyvä saalis! ;o)
Rauhallinen, rehellinen, ahkera, rakastava ja juuri minulle sopiva mies.
Tosin monille voisi olla kompastuskivenä se ettei mieheni tee mitään "naisten töitä". Ruuanlaitto ja siivous on minun hommani, mutta tiesin sen jo seurusteluvaiheessa. Tosin mieheni on aina sanonut, että hänen mielestään meillä voisi käydä siivooja, mutten ole mielestäni vielä sellaista tarvinnut. - Cloetta...
Vasta ajan kanssa tietää, millainen toinen on. Kaikenlaista tulee vastaan, joku voi vaikuttaa ensisilmäyksellä ja vielä toisellakin hyvältä ja sopivalta ja myöhemmin osoittautuu joksikin muuksi tai ainakin sopimattomaksi itselle. Ja päin vastoin.
Minä unelmoin aina turvallisesta miehesta, joka rakastaisi minua sellaisena kuin olen ja toivoin löytäväni miehen, jota voisin kunnioittaa. Minä löysin sellaisen mutten tiennyt sitä pitkään aikaan. Vasta yhteiselämä näytti sen, että todella kuulumme toisillemme ja haluamme rakentaa elämäämme yhdessä.
Kysymys tyytymisestä johonkin on hyvin asenteellinen ja kuvastaa kysyjän mielipidettä enemmän kuin vastaajan. - happyornotnot
On kyllä syvältä nuo Happy or Not -laitteet. Olisikohan jos suurin ongelmajätteen tuottaja Suomessa.
Eihän nuo tuloksetkaan, josta rahaa asiakkailta pyytävät, ole yhtään luotettavia. Onko kukaan koskaan painanut muita näppäimiä kuin vihreää tai punaista?!
Toinen juttu mitä en ymmärrä, että miksi ihmeessä ihmiset painavat nappeja josta on erinomeiset mahdollisuudet saada flunssa tai influenssa.
Ihan järjetön start-up -vedätys... - Yaaaaaaasafcoooorseee
Joo oon happy valitsin itseni ja menin munkaa naimisiin thank you goood uuuu so sweet🤭
- Aplll
Kun suhteemme aikoinaan alkoi, minulla oli kausia, kun ajattelin tyytyneeni. Välillämme kun ei roihahtanut mitään satumaista rakkaustarinaa, vaan homma eteni ilman yhtäkkisiä tunneryöppyjä. Salaa kait kaipasin romantiikkaa ja perhosia ekat pari vuotta.
Mutta nyt on ihan eri fiilis!! En vaihtaisi upeaa miestäni mistään hinnasta kehenkään! Juuri paras mahdollinen minulle. Luotettava, älykäs, kohtelias, ahkera, huomioon ottava, perhekeskeinen, hauska, hyvä sängyssä, kärsivällinen... Paras. Enkä näiden yhteisten vuosien jälkeen kaipais mitään "vuoristoratoja" vaan syvä ja pysyvä luottamus/rakkaus ylittää kaiken. - loppuon
Oli alkuun ns. Täydellinen, siltä tuntui jopa lähes vuosikymmen, siihen loppui se lähes täydellisyys. Kaikkea paskaa sain niskaani naiselta, kun olis tiennyt heti olisin jättänyt väliin, parempiakin olis varmaan ollut tarjolla. Mutta nuorena haksahtaa helposti ja kun suhde pitenee huonot asiat nousee esiin ja hyvät asiat unohtuu eikä niitä enää tule.
- OlinHappy
Ehkäpä tyydyin lasteni äitiin aikoinaan, en oikein muista enää. Kai siinä jotain kuitenkin oli, jotain jonka unohdin huonon loppuajan, riitaisan eron ja nykyisen käytöksen vuoksi.
Sen jälkeistä kahta kumppaniani olen rakastanut, ihaillut, himoinnut ja palvonut ehkä liikaakin. Sellainen voi ahdistaa jos toinen ei tunne samoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama275080Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644071Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773637Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732708Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1492497Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792179Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272137- 1351674
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525