Lapsesta asti oon unelmoinut artistina olemista. En oikeen tiedä mistä pitäs alottaa, (Onko neuvoja?) ja nytten oon sitten päättäny rueta laulamaan covereita ja kunhan saan kunnon välineet rupeen sanottaa, mutt onko sitten biisi ehotuksia joita aloittelijat vois laulaa? eniten tykkkään laulaa niitä mitä kuulee esim NRJ:ltä
Olen aina halunnut artistiksi
3
140
Vastaukset
- Kilpailemaan vaan
Miten olsi Idols tai voice of finland?
- -tiitsei-
Kannattais laittaa lauluesitysdemo jollekki suomalaiselle tuotantoyhtiölle nii eiköhän siinä ole hyvä alku. Tai menet itse käymään sellaisessa
- arkirealiteetti
Voi elämä, taas joku pää pilvissä kulkeva nuori pimatsu, joka haluaa viihteestä ja julkisuudesta itselleen ammatin :D:D:D Toivottavasti riittää älliä luopua tuosta unelmasta, kun tulee tuotantoyhtiöltä tyrmäystuomio sieluttomasti nuotin vierestä kailotetulle hittipiisille :D:DD:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082264- 841975
- 531566
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1531476
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481384Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111128
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084