Pitäsi mennä baariin naista etsimääm

mutta huomenna

ei kehtaa mennä onnittelemaan äitiä krapulassa ja selvänä on ihan turha naisia yrittää iskeä.

17

204

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säästyy rahaa

      nyt kun vedät käteen niin vielä ehdit. ei sieltä baarista ole ennenkään ketään matkaan tullut, vai onko?

      • No ei ...

        ..tulee aina sitten lopulta vedettyä lärvit


      • Älä nyt hyvä poika
        No ei ... kirjoitti:

        ..tulee aina sitten lopulta vedettyä lärvit

        lotraa sen viinan kanssa. Joudut vielä hunningolle eivätkä ne naisetkaan mistään kännikaloista ole kiinnostuneet.


    • Puhvelinmaito

      Kyllä tuollaisen miehen saamisesta kannattaakin äitiä onnitella. Oikea lottovoitto oikein äidille! X-D

    • Hyvää äitienpäivää

      Vituttaa jo nyt ajatella että joutuu siellä istumaan ja katsomaan vierestä miten pillua jaetaan pellevaatteisiin puetuille kikkelisankareille ja ties mille karvakäsille. Vedän taas aivan sikalärvit vitutuksen nollaamiseksi, mutsi on tähän meininkiin jo tottunut, ei ihmettele yhtään. Hyvää äitienpäivää vaan kaikki saatanan limavitut.

      • tgewsadtgaswg

        Hehee. Ootpa hauska tyyppi. Miksi sä "joudut" istumaan siellä nurkassa mököttämässä? Etkö ole jo oppinut että naiset ei tee aloitteita, koska niiden ei tarvitse.

        Toivottavasti saat vielä oman limavittusi sinäkin.


    • Selevä

      Selvänä vaan. Lopputulos luultavasti ihan sama eikä mene rahaa ja tule krapulaa.

    • miehenkuvotus

      Baarissa pitäisi käydä, että olisi edes mahdollisuus tutustua naisiin. En vain viihdy yökerhoissa. Silloin harvoin kun sinne erehdyn, niin sen varmasti huomaa etten siellä viihdy. Eli se ainoa paikka, jossa voisi naisia tavata, ei toimi kohdallani. Täytyy vain toivoa, että tapahtuisi ihme, ja tapaisin naisen jossain muualla.

    • mustispeppers

      Mä ainakin lähden yhteen tapahtumaan tänä iltana, mulla tosin ei ole tuota juomisongelmaa :))

      • Utelias ATM

        Ihanko yksin vai tuleeko kavereita mukaan?


      • mustispeppers
        Utelias ATM kirjoitti:

        Ihanko yksin vai tuleeko kavereita mukaan?

        Siskoni tulee mukaan :D Hänkään ei juo, niin luultavasti hänen ukkonsa, joka saattaa parit bisset juoda. Muutama muu puolituttu, siis systerin kavereita. Autolla meinaan tulla takas kotiin ja valkkaripullo on kyllä kylmässä, jos siitä lasillisen sitten ottais, tai sitten ei :)


      • Utelias ATM
        mustispeppers kirjoitti:

        Siskoni tulee mukaan :D Hänkään ei juo, niin luultavasti hänen ukkonsa, joka saattaa parit bisset juoda. Muutama muu puolituttu, siis systerin kavereita. Autolla meinaan tulla takas kotiin ja valkkaripullo on kyllä kylmässä, jos siitä lasillisen sitten ottais, tai sitten ei :)

        No hyvä. Kunpa mullakin olis kavereita jotka haluais lähteä johonkin.


      • mustispeppers
        Utelias ATM kirjoitti:

        No hyvä. Kunpa mullakin olis kavereita jotka haluais lähteä johonkin.

        NIin, sitä mäkin toivon, että mullakin olisi tällä paikkakunnalla kaveri, jonka kanssa vois edes kerran mennä baariin tai edes lenkille. Mä olen aika sosiaalitoin ihminen kai, kun edes työkaverit ei kelpuuta mukaansa, enkä tunne täältä ketään. En ole ystävystynyt täällä asuessa kenenkään kanssa, yrityksestä se ei ole jäänyt kiinni. Näin tässä muutama vuosi sitten entisen koulukaverin yläasteelta isommassa kaupungissa sattumoisiin. Hän kyseli, että missäs asut ja kun kerroin, niin vastaus oli, että "mun mies on siitä naapurikunnasta, se aina sanookin, että ne xxxx:läiset ovat outoja" Jeps, voin ihan yhtyä samaan mielipiteeseen.


    • Jaaha, näköjään menee tää ilta selvin päin kuten lukemattomat muutkin... mut pientä juttua tuntuu olevan tyrkyllä taas. No ei sillä etteikö mulle naisseura kelpais kun otan maksun palveluksistani... No joo semmosta se tulee oleen näköjään taas ens yö, kuten meni viime viikolla samoihin aikoihin myös.

    • Et saa naista koska

      naiset eivät pidä känniörveltäjistä. Lopeta ryyppääminen ja ryhdy vaikka urheilemaan!

      • jappe.-

        "naiset eivät pidä känniörveltäjistä"


        Kokemus osoittaa että tuo ei pidä paikkaansa. Känniääliöt nimenomaan saavat naista ja raittiit "kiltit miehet" jäävät ilman


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1869
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1206
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1084
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      17
      1064
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      271
      897
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      896
    7. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      829
    8. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      819
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      212
      784
    10. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      47
      761
    Aihe