Liikuntavaatteet isokokoisille naisille, kokemuksia

liikkuva338

hei, onko muilla kokemuksia (netti)kaupoista, jotka myyvät vaatteita meille vähän isommille?

itse olen tilannut tuolta www.iwear.fi verkkokaupasta, josta löytyi plus-kokoja ja niille oma kategoria. täytyy sanoa että oli todella laadukkaita vaatteita ja nopeaa palvelua! :))
en löytänyt nyt muita tähän hätään, onko teillä muilla hyviä ehdotuksia?
iwearista tilaan takuulla uudestaan ensi kerralla mutta voihan jotain muutakin tietysti koittaa...

3

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iloa iloa

Jopa oli iso valikoima ja ennenkaikkea isoja kokoja....taitaa olla vaan mainosjuttu.

Ihmettelen tosiaan ettei löydy ulkoiluvaatteita isossa koossa, meillehän se olisi tärkeää että pystyttäisiin liikkumaan. Olen huomannut että miellyttävä vaatetus lisää liikunnan iloa.

• Liikkuva myöskin

Itse olen tilannut ulkoiluvaatteita Ulla Pokenilta. Kivoja ja nuorekkaita. Ja varmasti löytyy isoja kokoja.

• turha mainos

Olen ostanut omat 48-50 kokoiset vaatteeni Intersportista, Sportiasta tai Stockmannilta. Viimemainitussa on Röhnischin vaatteita, joiden normimallistosta löytyy mullekin sopivat housut, joissa on tarpeeksi pitkät lahkeet. Intersportissa on ollut saman valmistajan plussakokoja, ja Sportiassa D-mitoitettuja ulkoilupukuja. Koska olen pitkä, on usein kätevää ostaa miesten mallia, Haglöfsin ulkoilupukuni on miesten, lahkeet kerrankin maahan saakka ja riittää säätöä, ja hihat ranteeseen asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2186
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      102
      1592
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      80
      1285
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1226
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1044
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1024
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      932
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe