Uusiin ihmisiin tutustuminen

napu__

Minusta parasta on uusiin ihmisiin tutustuminen. Olin ennen siinä todella huono, mutta onneksi kehityin lukemalla aiheeseen liittyviä kirjoja ja treenaamalla. Vinkkejä esim. täällä http://jaanmurtajat.blogspot.com

Oletteko muut lukenut ihmissuhdetaitokirjoja? Onko suosikkeja?

7

738

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • napsi2s

Olen lukenut ainakin sen Dale Carnegien Kuinka saada ystäviä, menestystä ja vaikutusvaltaa. Siitä sai vinkkejä esim. riitojen sopimiseen ja toisen huomioon ottamiseen. Paljoa en muista kun siitä on kauan aikaa...

• Pintapuolinen lähestyminen on 40 v. kauppaedustajana toimineelle meikäläiselle helppoa. Kuitenkin syvempi lähestyminen on vaikeampaa oman henkisen suojamuurin takaa - ehkäpä näin on hyvä. Ei varominen venettä kaada.

• Suopursu3

Minun on aina ollut helppo tutustua uusiin ihmisiin en tiedä miksi, minussa on kyllä karjalaista vertakin koska äitini oli karjalainen onko sillä osuus asiaan en tiedä.

• geiner

arvo.e: Ehkä se onko tuo oman itsensä suojelu haitallista vai ei riippuu siitä, koetko sen jotenkin haitalliseksi/ärsyttäväksi. Joillain ihmisillä on hankaluuksia tutustua muihin paremmin jolloin läheiset kaverit voivat jäädä vähäisiksi.

• sabria

Tykkään lukea elämänkertoja, koska niissä on esimerkkiä oikeista tilanteista ihmissuhteissa. Fiktiossa kaikenlaiset juonikoukerot eivät kerro siitä mitä tapahtuu oikeasti, enkä niistä samalla tavalla nauti tai saa ideoita omaan elämään.

• John B. Fart

Ei tämä ehkä liity tähän aiheeseen, mutta piereskely pitää loppua!

• sporttit

Harrastusporukoista itse olen löytänyt tutut ja myös oppinut tutustumista, suosittelen niitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      76
      7636
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      129
      3049
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      153
      1894
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      71
      1718
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      129
      1557
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      172
      1492
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1212
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      79
      887
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      50
      834
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      784
    Aihe