Kelloa valitsemassa

324fdsd

moro vaan, mulla olis mietinnässä uus kello, joka kestäis kovaakin käyttöä. Hakusessa olis sellainen "sotilaskello" tyylinen mielellään sveitsiläisellä koneistolla ja kuitenkin erottuisi joukosta.
Muutamia olen jo itsekkin löytänyt mitkä olis kiinostavia
tässä suosikki
STEINHART "Nav.B-Uhr II vintage TITANIUM" F0310 - Wanhat Warikset - Rannekelloja & kodin elektroniikkaa!
sit vapaassa järjestyksessä
Starlex verkkokauppa - Wenger Battalion Field Chrono, Musta/pun. 70792W
Starlex verkkokauppa - Luminox New Navy Seal 3051 Bo, Black out sukelluskello
Victorinox Classic Maverick II 251087 / Rannekellot - Miesten kellot - Victorinox / Keskisen Kello Oy - kello verkkokauppa
Tissot V8 Quartz Chronograph - Laatukoru
tossa vähän osviittaa mitä hakisin. kertokaa mielipiteitänne ja ehdottakaa muitakin vastaavia minulle. olisin enemmän kuin kiitollinen ja n.450 e on hintahaarukka. Itse en niin noista kelloista ymmärrä. Toivottavasti saan apua

11

765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensimmäinen oppitunt

kellon ostaminen pelkän kuvan perusteella voi mennä pahastikkin metsään. Kello pitää sovittaa omaan ranteeseen, ennenkuin voi tietää miltä se näyttää ja mitenkä istuu ranteeseen.

• hsdbhbibfv

Mun vastaukseni on Tag Heuer. Hintaa kyllä on. Omani maksoi vain 1200 ja se on halvimpia TH:ta. Silti kelloon kannattaa panostaa sillä se säilyy vuosikymmeniä jos on hyvä ja laadukas ja kestää aikaa. Älä ikinä osta arvokelloa netistä vaan mene paikanpäälle laillistetun jälleenmyyjän pakeille. Kelloasioissa ei kannata tinkiä:)

• you only need

Prologue!

• pursuaako hyllyt?

vai Proloque poika iskee jälleen.
        Kaverilla tuollainen teräksinen Proloque ei kestänyt kolmea vuotta, vaikka sun tieteellisten testien mukaan niiden pitäisi olla ikuisia. Tosin niitä euron hintaisia koneitoja pitäsi vaihtaa muutaman vuoden välein surkeisiin kuoriin ja sekö on "kestävä" kello??
        Kysyjä ei tosiaankaan himoitse noita halpisromuja.

• puhun faktoja
        pursuaako hyllyt? kirjoitti:

vai Proloque poika iskee jälleen.
        Kaverilla tuollainen teräksinen Proloque ei kestänyt kolmea vuotta, vaikka sun tieteellisten testien mukaan niiden pitäisi olla ikuisia. Tosin niitä euron hintaisia koneitoja pitäsi vaihtaa muutaman vuoden välein surkeisiin kuoriin ja sekö on "kestävä" kello??
        Kysyjä ei tosiaankaan himoitse noita halpisromuja.

Oma teräksinen prologue krono, on kestänyt monta vuotta!
        Se on kestänyt saunat, suihkut, uinnit, astianpesukoneessa pesemisen, pakastimen, seinään heittämisen ja ties mitä kaikkea. Vieläkin tikittää uskollisena.
        Kaverillasi on selvästi ollut maanantaikappale.

• puhut fataaleja
        puhun faktoja kirjoitti:

Oma teräksinen prologue krono, on kestänyt monta vuotta!
        Se on kestänyt saunat, suihkut, uinnit, astianpesukoneessa pesemisen, pakastimen, seinään heittämisen ja ties mitä kaikkea. Vieläkin tikittää uskollisena.
        Kaverillasi on selvästi ollut maanantaikappale.

Vai maanantai kappale, hihii.
        Olet tosiaan uskomaton inttäjä ja pihalla oikein tosissaan.

• kuulemma hyviä

Kestävää kelloa kun etsit, niin itse olen törmännyt tälläiseen "saksalaiseen" tuotteeseen kuin Army watch.
      Kello on näemmä eichmüller nimisen firman kokoama, ja siinä on seikon koneistot.
      Eichmullerin osa näistä armywatch kelloista vaikuttaa ika rihkamalta, mutta osa aika mielenkiintoisilta ja kestäviltä.

Esimerkiksi tälläinen sukelluskello johon luvataan 100ATM eli 1000-metrin paineenkestävyyttä:
      http://www.eichmueller.de/index.php?id=39&no_cache=1&tx_commerce_pi1[showUid]=3228&tx_commerce_pi1[catUid]=39&cHash=5cdfb3033e272e2f10031e9340f73710

Kaverini tilasi kyseisen kellon ja hyvin on kuulemma toiminut sukeltaessa.

Sitten on myös näitä 500-metriin olevia sukelluskelloja:
      http://www.eichmueller.de/index.php?id=39&no_cache=1&tx_commerce_pi1[showUid]=732&tx_commerce_pi1[catUid]=39&cHash=7e8d93084c76467e8707fa130d162c7b

Noiden hinnat pyörivät siinä 150-300e välillä ja kuulemma ihan hyvää tavaraa. Sen verran vaan olen kuullut, että noista ei kannata ostaa niitä halvimpia ja niitä lähemmäs 300e versioita sillä parempia!

Noissa kaikissa paremmissa eichmullerin armywatch kelloissa on Seiko- Epson VX43e -koneistot, eli ei mitään kiinapaskaa!

• klassikkokello

Osta samantien "real thing" eli Girard-Perregaux malli 1880, ettei rahat mene hukkaan tyhjänpäiväisiin, rumiin ja halpamaisiin army härpäkkeisiin joita on maailma pullollaan. Se on saksan armeijan sotilaskello, ja ensimmäinen ja aikanaan ennennäkemätön kello kun sitä pidetään ranteessa. GP edelleenkin valmistaa näitä kelloja ja koneistoja käsityönä Sveitsissä.

• Jokamies

Jos haluat army-tyylisen kellon, suosittelen sveitsiläistä Traseria ja sen tuotesarjaa 6500 . HIntaa on alle kahdensadan euron.

Kello on kertauksissa ja omilla maastoreissuilla osoittautunut erittäin kestäväksi ja siinä on myös yksi hyvä piirre: Sen tritiumien kirkkaus on omaa luokkaansa. Ainakin jos vertaan toiseen sveitsiläiseen jota käytän ns. siviilissä eli Hanowaan.

• tomaatti

Kannattaa tutustua myös KHS kelloihin

• sissi

Tai sit Brittiläinen sotilaskello valmistaja Nite. www.nitekellot.fi Kellot kans sveitsiläisillä koneistoilla, ja osa malleista on esim. Nato-joukkojen käytössä.. Ominaisuudet samat kun Trasereissa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      120
      2238
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      418
      2140
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      958
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      780
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      774
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      756
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      14
      740
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      669
    Aihe