Missä voi tavata miehen?

...........

Jos baareja ja nettitreffejä ei oteta huomioon. Älkääkä vaan sanoko et lenkillä. Tänäänkin sain ihan rauhassa lenkkeillä.

69

3909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auervaara

Minun makuukammarissani.

• täysin nolla

Vankilassa on hyviä miehiä. Käyppä vierailulla jossain vankilassa. Eikös se Nykäsen Mattikin ole kova linnakundi ja naisten hakkaaja jolla on aina joku nainen?

• sillitrooli

Jos joku nainen hymyilisi minulle erittäin lumoavasti ja kutsuvasti lounasruokalassa tai kirjastossa, niin saattaisin mennä samaan pöytään istumaan tai saman kirjahyllyn luokse hengaamaan. Erityisesti, jos sama nainen olisi hymyillyt minulle kutsuvasti aiemminkin siellä samassa paikassa, niin saattaisin jopa saada suustani jonkinnäköisen keskustelunaloituksen ulos.

Toki tähän liittyy myös riskejä. Naiset ovat tunnetusti huonoja tunnistamaan miehistä ne kiltimmät miehet, ja valkkaavat helposti vain niitä kovimpia panoeinoja. Jos hymyilet tällä tavalla jollekin panoeinolle, niin kyllä se sinut tulee sulavasti iskemään ja lähdette suoraan einon kämpille seksiä harrastamaan, mutta myöhemmin saat huomata, että et ollut ainoa nainen.

• getnot

Toistat samaa mantraa päivästä toiseen. Sinulla ei ole muuta kuin unelma onnesta jota et koskaan tavoittele, itkua ja kitinää löytyy senkin edestä.

• sillitrooli
        getnot kirjoitti:

Toistat samaa mantraa päivästä toiseen. Sinulla ei ole muuta kuin unelma onnesta jota et koskaan tavoittele, itkua ja kitinää löytyy senkin edestä.

Eipä tarvitsisi kuin vähän lämpöä ja rakkautta joltain naiselta, niin lopettaisin kitinän.

• .vihtahousu
        sillitrooli kirjoitti:

Eipä tarvitsisi kuin vähän lämpöä ja rakkautta joltain naiselta, niin lopettaisin kitinän.

mä voin antaa sulle lämpöä

• Kunnollinen mies

Miksei nettitreffit kelpaa? Siellä on pilvin pimein kunnollisia miehiä

• Ex-nettiideitti N

Ei todellakaan ole. Kokeiltu on ja toinen toistaan huonompia miehiä täynnä. Nyt on tosin kiikarissa aivan muualta tavattu ihana mies ja lupaavalta näyttää. Suosittelen jokaista vähääkään itseään arvostavaa naista skippaamaan nettideitit.

• ~cissi~
        Ex-nettiideitti N kirjoitti:

Ei todellakaan ole. Kokeiltu on ja toinen toistaan huonompia miehiä täynnä. Nyt on tosin kiikarissa aivan muualta tavattu ihana mies ja lupaavalta näyttää. Suosittelen jokaista vähääkään itseään arvostavaa naista skippaamaan nettideitit.

Nettitreffimiehet on niitä samoja miehiä joita on muuallakin. Kilttejä, huomaavaisia, jotkut vähän liiankin empaattisia.

• Kunnollinen mies

Eipä tietenkään ole, kun ette te naiset huomaa kunnollisia ja kilttejä miehiä vaan ainoastaan ne pelimiehet.

• kui pal
        ~cissi~ kirjoitti:

Nettitreffimiehet on niitä samoja miehiä joita on muuallakin. Kilttejä, huomaavaisia, jotkut vähän liiankin empaattisia.

Miten voi olla liian empaattinen?

• ~cissi~ kirjoitti:

Juuri niin, ihan samoja miehiä siellä netissä on kuin muuallakin. Ei nettitreffimiehet tai -naiset ole mikään erillinen oma joukkonsa, vaan ihan samaa porukkaa kuin muutkin kulkijat tuolla kaduilla.

• Ex-nettiideitti N kirjoitti:

Se on tietysti ymmärrettävää, että tulee tuollainen asenne nettideittejä kohtaan, jos monesti sitä kautta ihmiseen tutustuttuaan saa huonoja kokemuksia heistä.

Tapaa ehkä ihmisiä, jotka vetää jotain roolia tai suorastaan huijaa. Mutta vaikka netti onkin villi kuin viidakko, täällä on mahdollisuuksia törmätä niin hyvään kuin huonoonkin kokemukseen, asia kun asia. Näin myös ihmisten kanssa.

• samaa mieltä ....

90 % on joko oikeasti varattuja / pervoja / metsästämässä vain seksiä / häiriintyneitä.

niiden 10 % poimiminen on todella haastavaa. Niitäkin varmaan on, mutta netti antaa rajattomat mahdollisuudet valehdella paljon enemmän kun kasvotusten.

Vapaan ja kunnollisen miehen löytäminen netistä on vieläkin haastavampaa kuin livenä. Päivä päivältä tämäkin usko hiipuu.

Alkuperäiselle koita kysyä tuttavilta tietäväkö he yhtään tutustumisen arvoista miestä ja reippaasti vain yhteyttä. ( tuttavat eivät kehtaa kehua kaveria jolla tietävät olevan hieman kyseenalaisen.....) Tämäkin on aika kaukaa haettu keino.

• höpö

Samaa mieltä!

• ha-haa1
        samaa mieltä .... kirjoitti:

90 % on joko oikeasti varattuja / pervoja / metsästämässä vain seksiä / häiriintyneitä.

niiden 10 % poimiminen on todella haastavaa. Niitäkin varmaan on, mutta netti antaa rajattomat mahdollisuudet valehdella paljon enemmän kun kasvotusten.

Vapaan ja kunnollisen miehen löytäminen netistä on vieläkin haastavampaa kuin livenä. Päivä päivältä tämäkin usko hiipuu.

Alkuperäiselle koita kysyä tuttavilta tietäväkö he yhtään tutustumisen arvoista miestä ja reippaasti vain yhteyttä. ( tuttavat eivät kehtaa kehua kaveria jolla tietävät olevan hieman kyseenalaisen.....) Tämäkin on aika kaukaa haettu keino.

Chatistä? Me tavattiin aikanaa chatissa, tais olla suomi24:n seksibaari :D

Siellä tulee juteltua, eikä se pärstäkerroin ensimmäisnä ole vaikuttamassa asiaan.
        Ja jos ei heti uskalla alkaa tekemään lähempää tuttavuutta, niin voihan sitä jutella useampaan kertaankin.
        Chatissa ei ole aikaa miettia vastauksia loputtomiin, joten se oma luonne paljastuu aina ja nopeasti.
        Aika nopeasti feikit karsiutuu ja varattuja löytää mistä vain.

Itse en ole baarissa roikkujia, enkä ole koskaan ollutkaan, joten sieltä meikäläistä ei ole voinut iskeä (olen muuten mies).

Aika rajattu alue, jos alkaa tuttavapiiristä etsimään seuraa, verkot vaan vesilel joka puolella, jostain se kunnollinen osuu kuitenkin haaviin. Niistä feikeistä ja huonoista pääsee helposti eroon, omapa on häviönsä.

• Anonyymi

Itse ajattelin samaa asiaa pari vuotta sitten, mutta vain hiukan toisella tavalla eli missä voi tavata naisen. Nykyään vaikuttaa siltä, että paikat, joissa on "lupa" lähestyä toista ovat aika harvassa. Kokeilepa joskus tanssimista eli käyt vaikka parilla tanssikurssilla opettelemassa vähän perinteisiä lavatansseja ja sitten kesäiltojen viettoon tanssin parissa. Varsinkin nuoret miehet ovat harvassa, mutta ne jotka tanssitapahtumiin ovat eksyneet ovat luultavasti ainakin suunnilleen järjissään (olen kylläkin kuullut tästä myös eriäviä mielipiteitä).

Lenkkeilystä sen verran, että olen sen kauttakin joskus yrittänyt tutustua, mutta vastaanotto on ollut lievästi sanottuna melko kylmä.

• mustispeppers

Mä just eilen olin liki tälläisessä tapahtumassa, mä ja systeri taidettiin olla nuorimmat, eli mekin 4 -kymppisiä. Loput oli sitten 60 ja kuoleman väliltä. Tanssimaan ei päässyt ja muutenkin olo oli seinäruusunen, kuten yleensäkin lavatansseissa :D Ei mitään, kivahan se oli katsella, kun vanhat jammas. Musta oli kiva nähdä yks vanhempi leski, oli löytänyt toisen vanhemman lesken :) Noi lavatanssit on sinänsä hankala homma, kun sielläkin on ne vakiparit ja kuka sitä nyt omaa ukkoaan tahtoo lainata ;)

• kaukanatäydellisestä
        mustispeppers kirjoitti:

Mä just eilen olin liki tälläisessä tapahtumassa, mä ja systeri taidettiin olla nuorimmat, eli mekin 4 -kymppisiä. Loput oli sitten 60 ja kuoleman väliltä. Tanssimaan ei päässyt ja muutenkin olo oli seinäruusunen, kuten yleensäkin lavatansseissa :D Ei mitään, kivahan se oli katsella, kun vanhat jammas. Musta oli kiva nähdä yks vanhempi leski, oli löytänyt toisen vanhemman lesken :) Noi lavatanssit on sinänsä hankala homma, kun sielläkin on ne vakiparit ja kuka sitä nyt omaa ukkoaan tahtoo lainata ;)

Itse mitä oon jokusessa lavatanssissa käynny niin eipä sieltä tahdo löytyä paritonta 20-30 vuotiasta naista. Ja jos sinne eksyy joku tähän ikäryhmään kuuluva niin yleensä se on kavereineen enkä minä silloin uskalla lähestyä edes tanssimielessä, no en minä kyllä pahemmin osaa tanssiakkaan :D

• mustispeppers
        kaukanatäydellisestä kirjoitti:

Itse mitä oon jokusessa lavatanssissa käynny niin eipä sieltä tahdo löytyä paritonta 20-30 vuotiasta naista. Ja jos sinne eksyy joku tähän ikäryhmään kuuluva niin yleensä se on kavereineen enkä minä silloin uskalla lähestyä edes tanssimielessä, no en minä kyllä pahemmin osaa tanssiakkaan :D

Niin just, mutta meitä hiukan yli 35:a siellä olisi, me vaan kun emme kelpaa.

• kaukanatäydellisestä
        mustispeppers kirjoitti:

Niin just, mutta meitä hiukan yli 35:a siellä olisi, me vaan kun emme kelpaa.

Kyllä te varmasti omassa ikäryhmässänne kelpaatte, itse kun olen 26 niin olen kyllä liian nuori teille :D, mutta kyllähän tanssia aina voi.

• Anonyymi
        kaukanatäydellisestä kirjoitti:

Kyllä te varmasti omassa ikäryhmässänne kelpaatte, itse kun olen 26 niin olen kyllä liian nuori teille :D, mutta kyllähän tanssia aina voi.

Olen siis Keski-Suomen tienoilta ja siellä tuo lavatanssiperinne on vielä voimissaan. Parikymppisiäkin nuoria näkyy Jyväskylän seudulla käyvän tanssimassa. Melko vähän heitä on, mutta käytännössä jokaisissa tansseissa edes yksi (joskus se olen sitten minä :)). Olen kuullut, että esimerkiksi pääkaupunkiseudulla perinne on paljon heikommassa kunnossa, joten se saattaa selittää nuo tarinat vain ikäihmisistä tanssimassa. Illan soittajat vaikuttavat aika paljon nuorten esiintymiseen lavoilla, joten ehkä on vaan käynyt huono tuuri.

• äreää ja vakavaa

Itse olen kuullut, että perinteisiä tansseja harrastavat ihmiset ovat hyvin tarkkoja nimenomaan tanssitaidosta. Ovat vihaisia, jos heidän paikkaansa on eksynyt "tanssitaidottomia". Sain näille kuulopuheille vahvistusta, kun ensimmäisen ja viimeisen kerran meni juhannusaattona tanssilavalle. Joku mies tuli heti hakemaan ja hermostui saman tien, kun en osannut askeleita hyvin. Hän kysyi, mitä teen tanssipaikalla. Jos lavatouhu ei suju kuin tanssi, ei sinne kannata mennä seuran toivossa roikkumaan.

• mustispeppers
        äreää ja vakavaa kirjoitti:

Itse olen kuullut, että perinteisiä tansseja harrastavat ihmiset ovat hyvin tarkkoja nimenomaan tanssitaidosta. Ovat vihaisia, jos heidän paikkaansa on eksynyt "tanssitaidottomia". Sain näille kuulopuheille vahvistusta, kun ensimmäisen ja viimeisen kerran meni juhannusaattona tanssilavalle. Joku mies tuli heti hakemaan ja hermostui saman tien, kun en osannut askeleita hyvin. Hän kysyi, mitä teen tanssipaikalla. Jos lavatouhu ei suju kuin tanssi, ei sinne kannata mennä seuran toivossa roikkumaan.

Missäs muualla sitä voi oppia tanssimaan kuin lavalla? Mua harmittaa se, etten osaa kunnolla tanssia, mutta ei se taito ainakaan tällä tavalla parane. Ehkä miehet aavistavat, että toi ei kumminkaan osaa, eikä tulla hakemaan edes.

• tyhhiu777

Tansi hommissa ei parane olla homofoopikko

• realismus

Rautakaupassa!

• mustispeppers

Ja siellä kirjastossa saa olla kans kirjojen kanssa ihan kaksistaan :DD

• = ei kukaan

Kuka nyt pyöreää pyllerö yh-äitiä kaipaakaan?

• mustispeppers
        = ei kukaan kirjoitti:

Kuka nyt pyöreää pyllerö yh-äitiä kaipaakaan?

Onneksi en ole ainakaan tiennyt olevani yh-äiti :)

• kaukanatäydellisestä

No vaikka kirjasto tai kauppa tulee mieleen missä vois hyvinkin tavata.

• kipinkapinkops

Kävelyllä tai pyöräillessä mutta aloitteen teet sinä. Lenkkeilijöillä on joku tarkka ohjelma ja eivät voi pysähtyä, juoksevat lähinnä karkuun

• Neuvojaguru?

Loistoidea! Sinne vain pyörätielle sekaan ja polkemaan hiki hatussa joku miestä muistuttava kiinni ja sitten läähättäen ehdottelemaan. Olipa harvinaisen hieno neuvo naiselle. Tästä on varmasti apua.

• Rauha (n)

Olen lenkkeillyt ja pyöräillyt jo useammalla vuosikymmenellä. Mittarissa on siis sekä vuosia että kilometrejä. Kukaan ei ole koskaan ottanut kontaktia.

• kipinkapintaas
        Rauha (n) kirjoitti:

Olen lenkkeillyt ja pyöräillyt jo useammalla vuosikymmenellä. Mittarissa on siis sekä vuosia että kilometrejä. Kukaan ei ole koskaan ottanut kontaktia.

Siksi kirjoitinkin että "aloitteen teet sinä" (aloittaja on nainen todennäköisesti). Me ukot ollaan ujoja, paitsi jotku kännääjät. Pakeneminen tilanteesta on liian helppoa. Jälkikäteen voi sitten miettiä kohtaamista ja katua ettei tehnyt mitään.
        Neuvojaguru: Ei sitä tartte hikihatussa polkea. Onhan niitä liikennevalopysähdyksiä ja sun muita. Itselleni taidettiin yksissä liikennevaloissa ehkä flirttaillakin. Onneksi valo vaihtui vihreäksi. Toisaalta harvoin muut pysähtelevät punaisissa valoissa.

• tapahtunut kerran

Joskus pyöräillessä tykkään välillä kävellä ja taluttaa pyörää. Vuosien saatossa on yhden historiallisen kerran tapahtunut, että ohiajanut herrasmies kääntyi takaisin ja kysyi, mitä vikaa pyörässäni oli. Ja kun aloitin kertomaan, ettei ole mitään vikaa, eikä ongelmaa, mies polki tiehensä. Hän oli varmaan aito herrasmies, varattu sellainen ja piti tapanaan auttaa kanssakulkijoita vaikeuksissa, mutta ei missän tapauksessa häiritä vieraita naisia.

• Enpä tiedä kuule

Ei varmaan misään.

Kaduilla, kirjastoissa ja kaupoissa yms. näkee naisia, mutta ei oikein viitsisi lähestyä kun vain pakkeja tullut.

Toisaalta en yritä iskeä yhtään niitä pyöreitä tapauksia jotka kuolaa minun perääni.

Jos olet siedettävän näköinen eli hoikka nainen niin varmasti löytää mistä tahansa jos vain uskallat vähän vihjata miehelle että sopisi iskeä.

• asdfsdfdsafsdafadsfd

Harvemmin sitä kai kukaan lenkillä tai pyöräillessä ryhtyy toista kamppaamaan ja jututtamaan. Itse tykkään lenkkeillä mahdollisimman syrjäisillä metsäteillä, ja jos siellä alkaisin naisia jututtamaan pitäisivät takuulla raiskaajana, kirkuisivat apua ja tökkäisivät kävelysauvalla silmään.

Kaupungilla kävellessä taas olen huomannut, että vaikka valtaosa vastaantulevista naisista on ihan kiinnostavan näköisiä, millä logiikalla heitä muka pitäisi ruveta jututtamaan. Tarkoitan sitä, että jos jututan kadulla yhtä naista ulkonäön perusteella, voisin yhtä hyvin jututtaa lähes jokaista vastaantulevaa noin itseni ikäistä naista. Se taas olisi häiriköintiä. Maailma on täynnä naisia, mutta ei mitään mahdollisuutta tutustua heihin paitsi juottolan lihatiskillä.

Vapaat naiset saavat toki ottaa yhteyttä astraaliruumiiseni. :)

• "Kirkuisivat apua ja tökkäisivät kävelysauvalla silmään."

Tää oli päivän hauskin ilmaus. :-D

• Hauskasti kirjoitit, kiskaisin kahvia henkeen lukiessani. Alkoi naurattaa mielikuva miehestä lenkillä, joka kamppailee naisia, jotta voisi ojentaa auttavan kätensä heille. Muka vanhigossa törmää naiseen tai toinen mielikuva miehestä joka hölkkäilee rauhassa pururadalla ja yks kaks hyppää, kuin hirvi pusikkoon ja jonkun naisen perään kauheesti pälisten ja tehden itseään tykö. Sitten tulee tää surullisen hupaisa kävelysauvalla silmään täkkäys episodi.

:-)

Tästä sais hyvän hauskat mainokset teeman esimerkiksi.

• fitness10

Kuntosali on ainakin se paikka jossa olen törmännyt useampaakin mieheen. Miehet ovat ainakin olleen kiinnostuneita:D. Itseäni kiinnostavaa sinne ei vielä ole tullut puntteja nostelemaan.

• oletko nirso

Finninaamainen ruma mies ei sulle kelpaisi vai?

• ex-raitis3

Suomessa pariutuminen tapahtuu siihen erikseen tarkoitetuissa paikoissa eli baareissa ja nykyaikan nettitreffisivustoilla. Kulttuuriimme ei kuulu tuttavuuden tekeminen vastakkaiseen sukupuoleen arkielämässä näiden paikkojen ulkopuolella.

• ----

Totta. Jos mies menee baarissa juttelemaan naiselle, niin selviää pelkällä vihaisella tiuskaisulla "Painu nyt vittuun siitä". Jos taas mies menee esimerkiksi jollain lenkillä juttelemaan naiselle, saa poliisit peräänsä, syytteen seksuaalisesta ahdistelusta, ja mahdollisesti vankeustuomion.

• ha-haa1
        ---- kirjoitti:

Totta. Jos mies menee baarissa juttelemaan naiselle, niin selviää pelkällä vihaisella tiuskaisulla "Painu nyt vittuun siitä". Jos taas mies menee esimerkiksi jollain lenkillä juttelemaan naiselle, saa poliisit peräänsä, syytteen seksuaalisesta ahdistelusta, ja mahdollisesti vankeustuomion.

Näin se menee. Miehet ovat oppineet että baarissa nainen käskee "painumaan vittuun", jos häntä ei kiinnosta. Kaikki vähänkään laimeammat kiellot tulkitaan kiinnostukseksi. Näin te naiset olette meidät miehet opettaneet.

Tästä on seurannut vain se että pahimmat örveltäjät ehdottelevat jokaiselle naiselle, kunnes tärppää (heitä ei haukkumiset haittaa) ja ne kunnolliset miehet tuskin ensimmäisen "painu vittuun" kommentin jälkeen uskaltavat lähestyä seuraavaa naista.

Mitenkäs tästä päästäisiin eroon?

• ----
        ha-haa1 kirjoitti:

Näin se menee. Miehet ovat oppineet että baarissa nainen käskee "painumaan vittuun", jos häntä ei kiinnosta. Kaikki vähänkään laimeammat kiellot tulkitaan kiinnostukseksi. Näin te naiset olette meidät miehet opettaneet.

Tästä on seurannut vain se että pahimmat örveltäjät ehdottelevat jokaiselle naiselle, kunnes tärppää (heitä ei haukkumiset haittaa) ja ne kunnolliset miehet tuskin ensimmäisen "painu vittuun" kommentin jälkeen uskaltavat lähestyä seuraavaa naista.

Mitenkäs tästä päästäisiin eroon?

"Tästä on seurannut vain se että pahimmat örveltäjät ehdottelevat jokaiselle naiselle, kunnes tärppää (heitä ei haukkumiset haittaa) ja ne kunnolliset miehet tuskin ensimmäisen "painu vittuun" kommentin jälkeen uskaltavat lähestyä seuraavaa naista."

Varmaankin usein kyseisillä miehillä kuluu useita kuukausia, tai useita vuosia, ennen kuin ovat saaneet itsetuntonsa nousemaan niin pitkälle takaisin että uskaltautuvat edes puhumaan, saati sitten ehdottamaan mitään, kenellekään naiselle missään.
        Ja samaan aikaan naiset ihmettelevät mikseivät koskaan saa aloitteita kunnon miehiltä ja pitävät ujoja ja arkoja miehiä kelvottomina luusereina.

• opetelkaa tapoja

Miehii voi tavat missä vaan mut naisia ei voi tavata misään kun niille menee juttelee niin niitä ei kiinnosta. Naiset on töykeitä vaikka itse olis asiallinen. En ole missään muuallla tavannut niin huonokäytöksisiä naisia kuin suomessa.

• turhaa touhua

Naisen iskeminen on yhtä vaikeaa kuin lottovoiton saaminen

• mustispeppers
        turhaa touhua kirjoitti:

Naisen iskeminen on yhtä vaikeaa kuin lottovoiton saaminen

ihan samaa se on kuule miestenkin iskeminen :)))

• khgkyt
        mustispeppers kirjoitti:

ihan samaa se on kuule miestenkin iskeminen :)))

Olet väärässä. Miehiä tullaan iskemään niin harvoin, että siinä tulee väkisinkin käyttäydyttyä kohteliaasti, vaikka iskijä ei suuremmin kiinnostaisi.

• Aika harvoin kohtaa
        khgkyt kirjoitti:

Olet väärässä. Miehiä tullaan iskemään niin harvoin, että siinä tulee väkisinkin käyttäydyttyä kohteliaasti, vaikka iskijä ei suuremmin kiinnostaisi.

Eikä kukaan terve mies nolaa naista sellaisessa tilanteessa. Ja jos nolaakin niin eikö enemmän itsensä kuin naisen

• ha-haa1
        Aika harvoin kohtaa kirjoitti:

Eikä kukaan terve mies nolaa naista sellaisessa tilanteessa. Ja jos nolaakin niin eikö enemmän itsensä kuin naisen

Niin, enpä ole koskaan kuullut, että mies olisi sanonut häntä lähestyneelle naiselle, että "painu nyt xxx siitä", vaikka ei pätkääkään kiinnostaisi.

Ja sitten sielä sanotaan, että miehet ajattelvat vain itseään....

• mustispeppers
        ha-haa1 kirjoitti:

Niin, enpä ole koskaan kuullut, että mies olisi sanonut häntä lähestyneelle naiselle, että "painu nyt xxx siitä", vaikka ei pätkääkään kiinnostaisi.

Mulle on sanottu, vaikken muuta kuin jutustelin, en ollut missään iskemistouhuissa. Kun usein saa näpeilleen, niin se syö mukavasti itsetuntoa.

• ha-haa1
        mustispeppers kirjoitti:

Mulle on sanottu, vaikken muuta kuin jutustelin, en ollut missään iskemistouhuissa. Kun usein saa näpeilleen, niin se syö mukavasti itsetuntoa.

kyllä se syö miehenkin itsetuntoa, ellei nyt satu olemaan juuri tuollainen "kusipää" mies joka viis välittää naisten kommenteista.

• ----
        ha-haa1 kirjoitti:

Minua on kerran, noin viisi vuotta sitten, lähestynyt äitini ikäinen, umpihumalainen nainen. Kävelin hänen kanssaan baarista kotiani kohti monta sataa metriä ennen kuin keksin miten voin ilmaista hänelle ettei minua kiinnosta pahoittamatta hänen mieltään. Jos minua olisi lähestynyt ikäiseni, selvin päin oleva nainen, olisin totta kai ollut kiinnostunut, ja olisimme mahdollisesti lähteneet kotiinikin yhdessä.
        Jos tämä tilanne kuvitellaan toisin päin, eli jotain naista olisi lähestynyt vanhempi, humalassa oleva mies, niin ei siinä olisi monta sekuntia kulunut, ennen kuin nainen olisi huutanut miehelle päin naamaa "painu nyt vittuun siitä".

• Jos nyt ihan rehellisesti vastaan, niin ihan missä vaan miehiä on. Onkin sitten olosuhteista ja sinusta sekä heistä riippuvaista, tuleeko kukaan miehistä koskaan olemaan sulle enempää, kuin vaan ohikulkija.

• salilla kävijä

En oikeesti ikinä usko et lenkkipolulla naiset haluaa tulla isketyksi. Tai jossain salilla. Salille mennään treenaamaan ja silloin ei sovi häiritä. Ja voiko joku oikeesti sanoo et lenkkipolulta on löytänyt kumppanin?

• pelottava ajatus

olet yksi lenkillä ja täysin vieras ja tuntematon mies alkaa seuraileen ja yrittää ottaa kiinni ( vaikka vain viattomasti haluaisi kysyä treffeille) YÄK, nykyään on ihan oikeasti vaarallisia raiskaajia ym jota pitää lenkillä varoa joten normaali nainen kyllä säikähtää jos tuntematon mies alkaa osoittaan mielenkiintoa..... tulee kyllä joku vähemmän miellyttävä mielikuva kuin treffipyyntö......

Riippuu missä asut, pääkaupunkiseudulla on ihan eri meninki kun esim pohjoisessa tai pienellä paikkakunnalla. Minä ikäinen olet vaikuttaa myös. Mitä toivot mieheltä? ym.

Profiloi oma toivemies ja pohdi missä oletat sellaisten liikkuvan.

• 38

Ihmettelin opiskeluaikana miksei kukaan nainen koskaan yrittänyt lähestyä kun istuin kirjastossa lukemassa. Enkä kuullut keneltäkään kaverilta että heidän seurustelu olisi semmoisesta lähtenyt. Seurustelin joten en tiedä kuinka kiinnostuneita lukusalin naiset olis ollut jos mies olis tehnyt aloitteen...

• ----

Todennäköisesti nainen olisi syyttänyt miestä seksuaalisesta ahdistelusta heti kun mies olisi tervehtinyt häntä.

• Men/Women

Miesten WC:ssä.

• Maitoham@

Tanssikursseilla varmaan.

• Anonyymi

Ei missään. Niitä siis hyviä parisuhdemiehiä ei yksinkertaisesti ole olemassa. Ei varmaan hyviä parisuhdenaisiakaan. Etsiminen on ihan turhaa kun voi pitää hauskaa ihan kavereiden kanssa ja itsekseen. Jos joku vahingossa eksyy matkaan niin ei mene kauan kun huomaa että sellaista tyyppiä ei riesakseen halua. Mitä vikaa on siinä että saa olla yksin ja nauttia elämästä ilman ällöttäviä kuorsaavia pahanhajuisia ukkeleita joilla ei ole mitään järkevää sanottavaa yhtään mistään.

• Anonyymi

Niin ja tavallisia naisia ei löydy mistään. Suurin osa vain tommosia pinnallisi botoksihuulinaisia. Rahan perässä ja uran. Hyi pysyä kaukana nirppanokista. Heille on tärkeintä luksuselämä.

• Anonyymi

Tavallisia naisia ei stadista löydy. Koulutettuja nirppanokkia suurin osa ja niistä pysyn kaukana. Ovat rahan perässä vain ja heille ei kelpaa tavallinen mies.

• Anonyymi

"Tavallisia naisia ei stadista löydy. Koulutettuja nirppanokkia suurin osa ja niistä pysyn kaukana. Ovat rahan perässä vain ja heille ei kelpaa tavallinen mies."

:D koulutettu nainen, jokaisen "tavallisen" miehen pahin kauhu! :D
        No, löytyy kyllä niitä koulutettuja ja ei ihan niin koulutettuja miehiä meillekin.
        Ihan kamalaa varmaan kun minä tienaan enemmän kuin mieheni ja olen korkeammassa asemassa! Mitäs siihen sanot?!
        Minun mieheni on aikoinaan halunnut minun kanssani olla sen perusteella mitä olen ihmisenä, ei koulu- ja tutkintotodisusten perusteella tai niistä kauhistuneena paennut.

Jos itsetuntosi on pyöreä nolla, jos tunnet itsesi pyöreäksi nollaksi lasket ihmisen arvon koulutuksen perusteella. Opettelepa kunnioittamaan itseäsi, pitämään itsestäsi sellaisena kuin olet. Hyväksymään muut sellaisena kuin he ovat. Tulet huomaamaan että samaa lihaa ja verta olemme kaikki, koulutus ei ihmistä muuta miksikään ihmeolennoksi jota pitää pelätä.
        Omat ennakkoluulosi ja itsevihasi sinua vaivaa, ei mikään muu.
        Avoin mieli ja hyväksyntä, niillä keinoin ihmisten kanssa pääsee lähemmäs ja voi löytyä niitä kavereita ja se kumppanikin. Ei vihamielisellä asenteella joka sinulla näyttää olevan.

• Anonyymi

Mäntysalolla. Saloilla voi tosin ilmankin.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      84
      3852
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1822
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      109
      1136
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      100
      1101
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      64
      946
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      875
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      846
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      811
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      780
    10. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      22
      751
    Aihe